8.bölüm:Yeni aşk mı doğuyor?

54 1 0
                                    

Arkadaşlar sakın vote bırakmayı unutmayın ayrıca yorum da sizin gibi okuyucularım olduğu için çok teşekkür ederim. Lütfen kitabı beğendiyseniz baska wattpad kullanıcılarına tavsiye edin.Bir de son isteğim nolur fikirlerinizi ve düşüncelerinizi bana bir şekilde ulaştırın.Özel mesaj olarak da atabilirsiniz.Her zaman sizler için telefonum açık.(wattpad özelinden)

Bugün okul açılıyor ...Ece ile çok heyecanlıyiz.Ben üzerime siyah file çorap siyah mini deri etek , Üzerine  straplez siyah badi onun üstüne de kırmızı file...Ve tabiki  kırmızı ruj.Ayakkabı olarak da kırmızı rugan platform topuk olanları giydim .Saçlarım düzdü ve atkuyruğu yaptım.Çok güzel görünüyorum.

OFF ÇOK  HEYECANLIYIM.

Ece yanıma geldi.

"Spagettim sen ne güzel olmuşsun.Peki ben nasılım?"dedi.Ben ona bakıp giydiği askılı süt pembe mor puanlı elbisesini, süt pembe platform topuk ruganlarını, topuz saçlarını gördüm.Makyajı çok sönüktü ona yakışmış tı.Aaa onun mor çantası vardi.Ben çanta almayı unutmuşum. Eceye

"Bıdı bıdım çok güzel olmuş sun.Ben hangi çanta yı takayım sence?"dedim.Dolabımdaki çantalara bakarak.

Biraz sonra dolabımda ki bütün çantalara baktım.Ancak hiçbiri giydiğim giysiler e uymuyor.Ilk dersin başlamasına yarım saat !

Kötü durumdayım.

"Spagettim sen en iyisi benim çantaları ma bak."dedi. Hızlıca Ece nin çamtalarından bir tne seçtim.  İşte şimdi oldum.

Ece ile birlikte evden çıktık.

Bir taksi beklerken biri gözlerimi kapattı.

"kimim ben?"dedi.Ben de anlık bir düşünce ile "Emre"dedim.

Off ne dedim ben ya!

Gözlerim açıldı.Olamaz Derya ve Şafak!

Deryanın eline koz geçti.

"Kimmiş bu Emre canım?"

"Ya boşver sen Emre yi napacaksın?"dedim.Ece kızlarla muhattap olmadan "Hadi gidelim taksi geldi Dilara "dedi.Bende "Tamam Ece hadi "dedim ve arabaya bindik.

Okula vardığımda içimde çok değişik duygular besliyordum.Hocaları yavaştan sınıflara girdiklerini gördüm. Ece kendi dersinin olduğu sınıfa bende kendi dersimin olduğu sınıfa koşarak gitmeye başladık.Hoca girmesen boş bir yere oturdum.(rastgele)

Cantamdan  telefonumu çıkarıp yanımdaki kişiye bakar bakmaz beni süzen gözlerle karşılaştım.Bu bu çocuk Orkun!

"Merhaba ben Orkun .Senin adın ne ?"

Gülümseyen bu yüz beni çok mutlu etti. Bende gülerek "Tanistigima memnun oldum. Bende Dilara"dedim.

Kafasıyla onayladı.Oldukça kibar biriydi.

"Müsadenle ben arkadaşlarımın yanına gideceğim."

"Aa tabi tabi müsade senin "dedim.Ay kibarlığa bak ya!

Orkun gidince Ece yi aradım.Olanları anlattım."Küçükken de öyleydi .Molada  gelirim bende onu çok merak ediyorum"dedi.

Bugünkü derslerim bitti.Ece nin daha dersi var.Eee eve gitmek istemiyorum ne yapacağım?

Bahçede bir banka oturdum.Babamı aradim .

"alo baba nasılsın"

"iyiyim Dilara cım sen nasılsın? "

"iyiyim babacım işte okil bugün başladı.Ders im bitti benim Ece yi bekliyorum"

"himm iyi bakalım paran varmı istersen hesabına yollayayım."

"Çok iyi olur babacım alışverişe çıkarım bende "

"1 saate hesabı na gelir haydi bye"

"Görüşürüz"

Telefonu kapattıktan sonra cüzdanımdaki paraya baktım.500tl kalmış.

En iyisi ben alışverişe çıkayım.Sonra gelen parayı çekerim hesaptan.

Ayağa kalktım ki ileriden Orkun bana doğru geliyordu.Bana el salladı .Yanıma gelince

"Merhaba Dilara benim dersleri  bitti eğer sende boştaysan dışarı bir yerlere gidelim mi?"

Ben ne desemki acaba ? Bu kibarlığı da geri çeviremem ki!

"Tamam olur ama 1 saat çünkü arkadaşımın dersi 1 saat sonra bitecek."

" o zaman buyur."dedi.

Ve okulun karşısındaki büfeye oturduk.Garson geldi.Neler istediğimizi sordu.Ben bir adet milkshake Orkun da kapiçino istedi.

isteklerimiz geldiğinde ben milkshake imden bir yudum alarak.

"Eee Orkun sen nerede oturuyorsun? "dedim.

"Ben bir üst caddede pastanenin üstünde oturuyorum.sen?"

Aaa bizim caddenin oradaki pastane! Demek orada oturuyor sun.

"Bende aynı caddede kafenin üstünde oturuyorum."

"Ne güzel degil mi?"dedi.Gözlerimin içine bakarak.Çok etkilendim.

Bende ona bakarken bir an gözlerim kafenin kapısına takıldı.

EMRE ORADAYDI...HEMDE YANINDA BIR KIZ ILE...!!

Tatlı AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin