6.bölüm: Tesadüfler Tesadüfler Tesadüfler. ..

83 3 0
                                    


Merhaba umqrım okunma sayısı çoğalır. ..yorum bırakırsanız çok iyi olur sizin düşüncelerininz olmadan yazmak çok zor!

Hemen toparlandım.Emre ye hiddetlenerek dönüp

"Artık rahatça sokağa da çıkamayacağız"dedim.Ve eve doğru ilerledim . Çok uzaklaşmamıştık zaten . Topuğum taşların arasına takılıyordu.Çok hızlı yürüyordum.Apartmana girerken birinin çıktığını gördüm.

Daha önce tanımadığım birini...

Tahminime göre apartmana yeni taşınmış , öğrencilerden biriydi.Ben apartmana girerken oda çıkıyordu.Bana doğru dönüp

"Iyi günler"dedi.Hemde gülerek.bu size biraz saçma gelebilir ama bu sıralar gülümsemeye çok ihtiyacım vardı.

Bende kafamla selamladım ve güldüm.Çocuk gitti ben arkasından baktım.Ve birşey düşürdüğünü gördüm. Hemen alarak bağırdım

"Hey Çocuk! Sarışın Erkek heyyyy!"beni duymamıştı.Hıç şaşırmadım kulaginda kulaklık var!!

Elimdeki şeye baktım .Ehliyet! Mecburen cebime attım sonucta bizim apartmandan çıktığına göre geri  gelme ihtimali azda olsa vardı.

Eve attım kendimi.Şafak ile Derya gitmişti.Ece ise duş almış saçlarını tarama çabalarındaydı.Yanına oturdum.Bana suratsızca bakıp

"Ooooo Dilaramı eve yeni teşrif etmişler bakıyorum.Kızım bak olanları anlatcaksan anlat anlatmazsan ben 2 güne çıkmam .Bende ki merak şu an bin beş yüz."ben gülerek.

"tamam herşeyi anlatacam bıdı bıdım ama önce sen bana şu Şafak ile Derya yı anlat kaynaştınız bakıyoeum bu saate kadar."Ben Ece ye bıdı bıdım diyordum.Çünkü böyle şeylerde hep başımda bıdırdardı.

o da bana spagettim derdi. Cünkü saçlarım çok düzdü.Ama ben yinede özel yerlere giderken saçlarımı düzleştiriyorum. 

"bak spagettim öncelikle şunu  söyleyeyim sen bir odana çekil toparlan sonra hepsini teker teker konuşacaz zaten neler oldu sen yokken.Ya spagettim bu kızlar fena..."

Başımla onayladım. Üstüme rahat bişiler giydim.Pantolonumun cebindeki ehliyeti unutmamıştım.Cebimden çıkardım.Baktım.Ismi ve soyismi Orkun Ermen miş.GÜZEL! Bir dakika Ece Ermen Orkun Ermen 

Hemen nüfusa kayıtlı olduğu ile baktım.Tesadüf olabilir mi ? Ankara...

Ehliyet ile Ece nin yanina gittim.Herşeyi anlattım Bugün olan herşeyi.

Emre hakkında düşündükleri benimle aynı idi.Orkun hakkında ise "tesadüftür herhal koca İstanbul'da birsürü Ermen soyismi vardır"dedi.

bende yani anlamında işaret yaptım.

Ecenin hazırladığı sütlü kahveleri içerken o da bana dönüp

"Spagettim ya bişi dicem şu kızlar varya yani çok ukala gibiler yada sadece Derya demeliyim. Ya sadece ukalalıktan değil de Istanbul burası. Babana söylesen bir araştırsa hem tanımadığımız insanlarla  arkadaş olmak istemeyoz değil mi?"

Bende gülerek

"haklısın galiba ararım birazdan "dedim.Kahvemden bir yudum aldım.Ve babamı aramak amacıyla telefonumu elime aldım.Ooo Ekranda tam tamına 35 cevapsız arama vardı.Telefonum sessizde kalmış. Hemen kim diye baktım.Fuat amca ve Güler teyze aramış.Ece ile ilgili olduğunu düşünerek.

"Ece annen ile baban beni aramış.Sana ulaşamadılar galiba."dedi .O da hemen telefonuna baktı.Onu arayan soran yoktu.

"Spagettim sen bir arasana şunları dedi.

Bende aradım

-------

"alo Güler Teyze sen misin?"

"Evet Dilara .Ece yanında ise gizli bir yere git ona konuştuklarımızdan bahsetme ! Çünkü doğum günü bugün. Istanbul a geliyoruz sürpriz yapacaz."

"ayy tamam Güler Teyze bende 35 cevapsız görünce telefonumda acil bişi oldu sandım.Ne zaman gelceksiniz siz(o sırada mutfağa doğru ilerledim.)"

"Canım biz şimdi yola çıktık .Seni ondan çok araďık telaş yaptık evde yoksunuz diye"

"Yok  nereye gidecez Güler teyze alllah aşkına.Ben bekliyorum sizi.Evi tarif ederim .Beşiktaş ı bilirsiniz zaten .Beşiktaş a gelince arayın."

"Tamam canım ararım bide bana sizin orada bir pastane söylersen çok iyi olur."

"Adresi  mesaj atarım.görüşürüz!"

"Tamam görüşürüz"

Salona döndüm. Ece baktı" Neden aramışlar?"dedi."Ya önemli değil annem numarasını değiştirmiş de haberdar ol istedim dedi bıdı bıdım sen çok somurtkan oldun neden?"

"Ya of sen bile hatırlamadın spagettim. Bugün benim doğum günüm ama annemler bile arayıp kutlamadı.Kimse kutlamadı."

"Oyy bıdı bıdım üzülme belki birileri hatırlamıştır ama kutlamak için daha erkendir.:)"

Gülümsedi ve

"Ah arkadaşım sen olnasan "dedi.

Evi toparladık.

Güler teyze ile konuşalı 4 saat olmuştu.Hemen pastane için mesaj attım.Bizim caddenin köşesinde bir pastane vardı.onu söyledim.Iyi bir yere benziyor. Hıc alışveriş yapmadık ama.Güler teyzeye yeni bir mesaj attım.

"Güler Teyze pastanenin hizasında 5 bina ileri gidin altımızda bir kıyafet dükkanı var.2. katın ziline basın ben açarım."diye. Birkaç dakikaya "tamam" cevabı geldi.

Ece tuvalete girdi.anne ve babası geldi ve pastayı hazırladık.Tuvaletten çıkınca çok şaşkındı.Iyıki doğdun şarkıları ile doğumgünü nü kutladık. Ece "hâlâ inanamıyorum ya anne baba" dedi.Sonra Güler teyze lafa atıldı.

"aa Ece pastane de kimi gördük.Almanya daki amcanın oğlu varya dönmüş.  Liseyi orada okudu.küçük yaşta gitmişti.Sen pek hatırlamassın ama küçükken hep birlikte oyun oynardınız.Şimdi burqda Boğaziçi Üniversitesi Uluslararası İlişkiler Bölümünü kazanmış senin gibi.Adı Orkun Ermen.Pastanede çalışıyormuş."

Ece ile birbirimize baktık.Ben aynı zamanda koltuğun bir köşesine atılmiş ehliyete bakıyordum. Ece

"anne şimdi hatırladım. "dedi.

TESADÜFÜNDE BU KADARI OLUR MUYDU YAHU?

Tatlı AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin