bu bölümde kullanilacak şarkı afili yalnizlik-EMRE AYDIN-
Ailem gideli 2 gün olmuştu.Ece ile akşamları çok sıkılıyorduk.Okullar da açilmadigi icin henuz öğrenciler yerlesmemişlerdi.Çevremizde çok ögrenci yoktu Emre hariç.
Bu akşam yine yalnizdik.Televizyon izliyorduk.ki kapı çaldı.Kim olabilirdi?
Ece ile birbirimize baktık.;
"Dilara kapı deliğinden bakalım "dedi.
Ben sessizce kapıya doğru yöneldim.Delikten baktım .Kapıda daha önce görmedigim ve tanımadığım iki kız.Bizimle yaşıt olmalıydılar.
Ece arkamda ben önde kapiyi açtım.Sarışın kız"Merhaba kızlar biz alt katta oturuyoruz.Ben Derya.Yeni taşındık.Izmirden geliyoruz.Ben boğazici Üniversitesi Hukuk Fakültesi'nde okuyorum." Esmer kız"Selam bende Şafak.Boğaziçi Üniversitesi Sosyal Bilimler Fakültesi nde okuyorum.okulda 2.yilim ilk yili başka bir arkadaşimla geçirdim.Şimdi Derya ile tanıştık ve onunla oturuyoruz.Izmir den tatilden geldik.Ailem orada ama Amasya lıyız."
Ece bana baktı ve sonra"Ben Ece Ermen arkadaşim da Ankaranin ünlü iş adaminin kizidır.Yani Dilara Koçak. "Bende elimi uzatip "tanistigima memnun oldum" dedim.
Esmer kız yani Derya "eee bizi içeri davet etmeyecek misiniz? hem bakin elimde neler var? "
Ece hemen buyrun buyrun dedi ve kizlari içeri davet etti.Derya biraz çılgın birine benziyordu.Ve "Ece sen elimdekileri al da parti yapalım. Şımdi kös kös oturulmaz.Cipsleri karıştırma ama ..!!" dedi.
Ece mutfağa gitti bende hemen müziksiz parti olmaz mantığiyla müzik açtım.
Eğlenmeye başlamıştık.Birbirimizi tanimaya da başladık. Iyi kizlar bunlar ...::)))derken kapı çaldı.Istem dışı saate baktım. Yok artık !!!
00.10 du saat ve müzik...
Şafak biraz telaş yaptı.Derya da "birşey olmaz ben bakarım kapıya "dedi.Cok beklemeden kapiyi açtı.Biz kim olduğunu bilmiyorduk.konuşulanları dinlemeye çalıştım.Derya"buyrun ne vardı kız evine bu saatte? dedi.henuz kim oldugunu anlayamadığım kişi"Sizde bu saatte müzik hayırdır hanımefendi. ?"dedi.Derya cadılığını konuşturarak
"rahatsız olduysan gidersin Genç amca . Bu yaşta uyuyacagin yok heralde.Buralar öğrenci mekânı "dedi ve kapiyi kapattı.
Ben merakla kim kim dedim.Oysa Emre imiş .GENÇ AMCA HA! AFERIN KIZ VERDIN AĞZININ PAYINI!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlı Aşk
RomanceHiç tahmin etmediği, Daha önce görmediği, yaşamadığı bir yerdi ISTANBUL Dilara korkmuyordu, çünkü kendi seçmişti bu hayatı... Ya zorluklar onu yalnız bırakmazsa ve aşk yardım etmesse peki ne olacaktı...