Nereden baksak 3 gündür aramıyor . Neden acaba ? Belki de işi vardır. Öf ne işi olacak
.?
Diye düşünüp duruyorum . Sınav haftası bitti . Ama hala bir iletişim kuramıyorum Orkun Bey ile."Ece aramıyor , aramıyor ,aramıyor"
"Tek yolu var tatlım"
"Orkun bey hangi mekanlarda takılıyor mu diyeceksin ? Eğer tahmin ettiğim şeyi düşünüyorsan vazgeç asla öyle yerlere gitmem"
"Gidersin sadece bir gün 1 saat oturur geliriz"
"Ya sana güvenmekte tereddüt ediyorsam"
"Bir gün guven mutlu ol spagettim"
"Tamam Cihangir de ki Mor ışık diye bir barda takılıyorlar. "
"Okey yakınmış 10 dk kada ordayız ama ben taksi ile gitmem hırlısı var hırsızı var "
"Ben hiç gitmem yani"
"Tamam Bizi Emre götürecek bir işe yarasın "
"Öhöhö başka tatlım.?? Asla olmaz taksiyle giderim daha iyi ayrıca onun arabası yok"
"En azından yanımızda bir erkek olur . Taksiyle gideriz."
"Peki madem. E ne giyeceğim ben ? "
"Hmm dolabına bakalim "
"Tamam şu deri etek ve bu beyaz gömlek hmm ne dersim? "
"No no no"
"Tamam sen giyin bende hazirlaniyorum"
Hazırlandım ve odadan çıktım. Boy aynasının karşısında kendine bakan Ece aynadan beni görünce
"Oha bune spagettim?"
"Olmuş mu"
"Muhteşem . Orkun seni böyle görmeli kesinlikle"
"Hadi o zman çıkalım "
Çok heyecanlıyım. Ece Emre nin kapısını çaldı.
"İyi akşamlar Emre . Biz bara gideceğiz de hmm bizimle gelir misin bak sakın yanlış anlama yanımızda erkek olsun diye yani"
"Maalesef ben gelemeyeceğim bugün randevum var kızlar"
Alkışlıyoruz yani. Öf ya lafa daldım.
"Tamam biz gideriz hadi bay"
Ece yi çektim kolundan ve merdivenlerden indik .Tam apartmanın kapısından çıkıyorduk ki Orkun ve Ata yı sokakta gördük .
Ece hemen kolumdan çekiştirdi.
"Anlaşılan mekana geç gelecekler "Fısıltı şeklinde konuşmaya devam ettik.
"Ee peki ben ne yapayım şimdi ""Beni izle ve akışına bırak"
Ece ye "dur " "yapma" demeden Ata nın önünde durdu. "Merhaba Aşkım.""Biz de bugün kız kıza mor ışık a gideceğiz"
Orkun duymadı mı yoksa sallamıyor mu?"Hangi mor ışık şu Cihangir deki mi"
"Yok izmir limontepede ki ... Allah ım ya kaç tane mor ışık var ? Neyse takılıcaz oralarda. .."
Orkun kızardı
"Höhööhhö ya size uygun mu kızlar "
Ben bir gaz bir gaz .
"Uyg...."
Ece lafını kesti ve atladı tabi sağ olsun .Ellerinden öperiz.
"Ne eksiğimiz var herkes gidiyor bizde şu İstanbul a geldik bar yüzü görelim değil mi ama"
"Ama aşkım ben seni göndermem ki"
Oo Ata bu Ece ye söylenecek laf mıydı? ?
"Senden izin aldığımı hatırlamıyorum Ata "
Dedi ve (ben olaylara konuk oyuncu tabii) kolumdan tutarak bir taksi çevirdi. Tamam sınırlıdır de abi ben niye sevgilim ile konuşamiyorum? ????
"Heh salak sen kimsin ki bir erkek olmuş biz kadınız diy e hiçbir şey yapamaz miyiz ? Egoist "
"Ece ece sakin please"
Biz böyle konuşalım taksi şöförü artık kaçıncı söylüyorsa bağıra bağıra
"Küçük hanımlar nereye gidiyoruz"
Ah Be amca
"Ne dediniz dedecim artık dede diyorum kusuruma bakmayın yaş kavramı kullanmıyoruz herhalde ...Bizim küçük hanima benzer halimiz mi var Genç. Hanım daha uygun değilmi lütfen ama"
Adam sorduğuna soracağına pişman şekilde arabayı sürmeye başladı. Ben de varligımı hissettirme çabasıyla
"Cihangir Mor ışık bar a amca "
"Tamam kızım . Bir akıllı varmış oh ne şükür "
Ece sinirli haliyle jalırmı altta
"Efendim bişi mi dedin amcacım"
"Yok kızım yok "
"Hmm tamam "
Arabada geçen sürenin sıkıntısıyla sosyal medyada gezinme ye başladım. İnstagram hesabımda gezinirken Orkun un sayfasına girme isteği doğdu içime . Girdim fotoğraflarına baktım biz onunla sevgiliy dik evet ama hiç birlikte fotoğrafımız yoktu.
En azından onun sayfasında .
Ben dalıp gitmiş iken gelmişiz.Ece ile mekana girdik. Bomboş. Hemen saate baktım. 20.30 görevli gözükenlerdwn birine sordum "neden bomboş burası"
"Eğlence 21.00 dan aşağı başlamaz buralarda bilnez misiniz ?
"Yok biz bilmeyiz.tabi nerden bilelim bize uygun yerler mi buralar? "
Derken Ece beni dürttü. Kapıda kim vardı bilin bakalım. Serra ve kankileri
Uzun zamandir yazamadim.... simdi bir bolum yayinlayip teog haftasindan sonra devam edeceğim opuldunuz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlı Aşk
RomanceHiç tahmin etmediği, Daha önce görmediği, yaşamadığı bir yerdi ISTANBUL Dilara korkmuyordu, çünkü kendi seçmişti bu hayatı... Ya zorluklar onu yalnız bırakmazsa ve aşk yardım etmesse peki ne olacaktı...