Lütfen vote ve yorum atın.Sizlere uygun ve düzgün hikaye yazmaya çalışıyorum ancak sizin düşüncelerinizi bu konuda bilemiyorum.Bu nedenle yorum atarsanız benim için çok iyilik yaparsınız.TEŞEKKÜRLER...SEDA CAN
Bu tesadüf şokunu atlattıktan sonra ellerimi yumruk yapıp ağzımın üzerine koyup yapaydan bir öksürük attım.Ve Ece'ye dönüp
"Ece biz annenlere pastanın yanına kurabiye ve çay koyalım." Ece Güler Teyzelere güldü.Sonra mutfağa gittik.Ecenin kolundan tutup kendime çevirdim.
"Ece baksana o yani Orkun senin kuzeninmiş. "dedim
"Spagettim evet büyük bir tesadüf ama sen bu çocuğu neden bu kadar çok umursuyorsun ki? "
"Bıdı bıdım. ..."dedim. Karnından gıdıklamaya başladım.Sonra kurabiyeleri ve çayları hazırladık.Tam salona girmiştik ki Fuat amcanın elinde bir kart gördüm.
Ece ile çayları dağıttıktan sonra Fuat Amca ya meraklı gözlerle sordum.
"Fuat Amca elindeki kart ne? Çok fazla inceledinde önemli birşey mi?" dedim.
Fuat amca kaşlarını kaldırdı.Gözlüğünü çıkardı. Ve bakışları ile gözlerimi delerek
"Orkun u önceden tanıyor musunuz? Ehliyetinin sizde ne işi var?"dedi.Evet Dilara aldın başına belayı.Ne diyecem şimdi!Apartman kapısında ona hayran hayran baktım.Ehliyetini düşürdü.Bağırdım duymadı mı hayır olmaz! Aa Ece
"Baba bunu apartmanda bulduk.Bizde kimin diye merak ettik.Apartmanda düşürüldüğüne göre sahibinin burada olması büyük ihtimaldir dedik.Yani tanımıyoruz."dedi.Içim rahatladı.Ece bişiler uydurdu en azından.
Fuat amca gözlüğünü taktı ve arkasına yaslandı.
"Çocuklar bu bilgilere göee bizim Orkun. Isterseniz biz giderken bırakalım."dedi.
Ben hemen kafamı salladım."Çok iyi olur biz tanımıyoruz zaten "dedim.
Birkaç saate Ecenin ailesi yola koyuldular.Güler Teyzenin ağlamasını saymazsak Ece için ayrılmak çok zor olmadı.
Ben ve Ece bugün diğer günlerden farlı bir gün yaşamıştık bu nedenle yorgunluktan hemen yatıyorduk .Saate bakayım dedim.Ve telefonumau açtığımda bugünün tarihini gördüm.
OKULLARIN AÇILMASINA 1 HAFTA KALMIŞ!!!
Bu biraz kısa bir bölüm oldu ancak yorum olmadıgi için ilham gelmiyor biraz yardımcı olursanız sizlere minnettar kalırım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlı Aşk
RomanceHiç tahmin etmediği, Daha önce görmediği, yaşamadığı bir yerdi ISTANBUL Dilara korkmuyordu, çünkü kendi seçmişti bu hayatı... Ya zorluklar onu yalnız bırakmazsa ve aşk yardım etmesse peki ne olacaktı...