15.bölüm:Deli mıknatısıyım...!

53 2 0
                                    

Medya'da ayrılmaz 3 lü var.Sizce hangisi daha güzrl ya da daha çok seviliyor?

Okuldan içeri girdiğimde tüm gözler üstümdeydi.Ne yani Orkun un yanımda olması çok mu tuhaf !!

Ben etrafa bakınırken yanımıza Sarışın bir kız geldi.Tanıyorum ben bunu aaa Derya ve Şafağın sahibi..., Serra!!

"Merhaba Dilara !Beni bu yakışıklı ile tanıştırmayacak mısın!?"

"Yok canım tanıştırmayacağım ."

"Tamam Dilaracım sen yorulma ben tanışırim.Merhaba ben Serra senin adın da hmmm Murat mı dur ya sende bir Burak tipi var ."

"Ikiside değil ama maalesef işim var .Size vakit ayıramayacağım.Aşkım ben sınıfa gidiyorum sonra görüşürüz!"
Aslanım be Orkun kim Serra ya yüz vermek kim değil mi ama.

Gitmeden yanağıma öpücük kondurdu ve öyle gitti.Serra ya noldu tabiki de o bembeyaz cildi sapsarı oldu neden olabilir tabikide KISKANCLIKTAN...

"Ahh Serracım benim de dersten önce yapacak işlerim var maalesef ama sana sonra zaman ayırabilirim. Yani belki..."

"Istemez canım . Benim seninle geçicek degersiz vaktim olacagini zannetmiyorum."

"Vaktin bu kadar degerliyse gitmeni tavsiye ederim Serracigim."

Dayanamadı ve çekti gitti.Hahahah çatla ya çatla ..

Tam bizim binaya giriyordum ki Şafak göründü. Selam vermeden olmaz.
"Merhaba Şafak. "

Cevap yok.
"Merhaba Şafakkkk" tekrar seslendim.
Yine cevap yok.Buna ne oluyor ya. Valla herkeste bir kapris bir tavır. Aman ben mutluyum yaa.

Yanı dan geçenlerin saati söylediklerini farkettim.Daha derse epey vardı.çifte kumrularin yanina gitsem?

Evet .çantamda telefonumu ararken bir yandan da yürüyordum.Tam telefonu buldum ki üzerime sıcak bir şey aktı.Olamaz kahvee.

"Ne yapıyorsun sen ya önüne bak."

"Aa ben mi sen bak önüne yürürken çanta karıştıran ben miyim be"

Bir yandan oflayarak bir yandan da bu oğlana söverek;

"Ya olan olduda ben ne yapacagim şimdi, bak üstüm kirlendi !."

"Beni ilgilendirmez kızım hadi acelem var benim git başımdan"
Dedi ve gitmeye başladı.Ben buna izin veriri miyim çektim kolundan

"Dursana be hem suçlu hem güçlü şuna bak. Tışort alacaksın bana."

"Bana ne git kendin al kampüsün arkasında mağaza var."

"Ya terbiyesize bak yaaa valla bağırırım sapık var diye rezil ederim seni .Zaten yanıyorum hadi ya"

"Aa dur çantamda soğuk su olacaktı."
Dedi ve ben ne yapacagina anlam veremeyerek bekledim.Bir anda şok.
Soğuk su döktü yine üstüme

"NE yapıyorsun sen manyak mısın oğlum? Vallahi bittin sen! Ya of delirecegim yaa " diyerek saçlarımin diplerini oynamaya basladim.

"Ya ben gidiyorum. Hadi artik yanmadigina gore sorun yok .haydi bay"
Dedi ve gitti. Inanamiyorum ya!

Elimdeki telefonla koridorun ortasinda kaldim.Bugun delileri çekiyorum ben kesin yani kesin.Daha fazla oyalanmayip lavaboya gittim.Yüzümü falan yıkadiktan sonra Ece yi aradım.
"Ece çabuk C blok kızlar tuvaletine gel.Acil durum"

"Geliyorum bekle"

Ece gelene kadar çantamdaki ıslak mendil ve kolonya yöntemlerimle lekeyi temizlemeye çalıştım ama nafile!

Az sonra Ece geldi ve
"Hangi felaketten döndün spagettim.?"

"Delikerin Delilerin felaketinden Serra ile birlikte 2 deliyi çektim ikincisi harbi deliydi. Üstüme kahve yermezmiş gibi birde bile bile soguk su doktu ya"

"Hmm bakalim ."
dedi ve çantasini kurcalamaya basladi.Allahtan tuvalette bizden başkası yoktu.

"Evet sanırım yanımda bir yelek var."

"Yelek mi ? Pişmemi mi istiyorsun?"

"Lekeli mi gezmek istiyorsun."

"Sıcak havada yelek giymekten iyidir."

"Bence degildir. Hadi itiraz etme Dilara KOÇAK in aylık moda defilesini lekeli bir bluz ile tamamlamak istemezsin herhal.Üniversitenin modasını sen belirliyorsun."

"Yazin kişlık giyilmesinin moda olmadigini herkes biliyorrr."

"Of Dilara ben gidiyorum.Giyiyormusun giymiyor musun?"

"Bekle"

O yeleği giydim ama şuan hayattamıyım onu bilmeyecek derecede gerildim.Heyecanla çıkışi bekliyorum. Allahtan bu ders Orkun ile aynı o beni yatıştıriŕ.

Orkun sınıfa girdi ve gözleriyle beni aramaya başladı.Hemen ayağa kalktım beni görsün aşkitom.Yanıma geldi.
"Naber aşkım?"

"Iyidir. Sabah yaptığın çok hoşuma gitti. "

"Kasıtlı bi şey yapmamistim."

"Ne yani Serra ya yüz vermemen kasıtlı değil miydi?"

"Haa o mu ?"

"Sen ne zannettin Orkun hem sen işim var diye sabah nereye gittin hiç haber vermiyorsun,."

"Aşkım hocaya Ankara ile ilgili raporu vermeye gittim abartıyorsun ne yapmamı bekliyorsun ki her şeyi bildirecek miyim? Su içtim , yemek yedim... ha?"

"Hayır da ....ya bişey soracağım Serra ben den daha mı güzel?"

"Aşkım saçmalıyorsun.Ya ben seni sevdiğimi daha da komseyi sevmeyeceğimi söylemedim mi?"

"Söyledin ama bak o daha çekici değil mi ya pff"

"Sen beni çektin.Daha ne?"

Iğrenmiş tavırımla
"Espri anlayışına bayıldım yalnız"

"Ya son birşey soracağım " dedim ve devan ettim"bu saç rengim iyi ama değil mi"

"Aşkım saçının rengi çok kötu söylemiyim dedim ama çirkin saçla dolaşmanın alemi yok hem dibin gelmiş gitde şöyle kızıla boyat saçını"

"Diyosun...aslında kızılı düşümeliyim"

"Aşkım şaka yapıyorum yaa"

*******(*********

Tatlı AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin