12.bölüm:Eski dünyama dönüş...!

61 3 0
                                    

Ewt arkadaşlar konuyu ilginçlerştirmeye çalışıyorum. Umarım beğeniyorsunuzdur bu bölümleri.Ilk yorum atana ithaf gelecek.Ve kitabının reklamı yapılacak...ikinci yorum yapana teşekkür gelecek ve kitabı varsa kapak hesiye edilecek.Yorumlar ve voteleri bekliyorum...

Hiç farketmiyorum ama kendimi sinirden kasmışım.Ata'ya bakip

"Bu muymuş buluşacağı kişi Ata?"dedim.Ata anlamamis tavirkariyla dudagini bilmiyorun seklinde yaparken. Orkun sandalyeye oturdu.Ve kıza "Teşekkürler hanımefendi. Ben bir menü alabilirmiyim?'"diye sorunca kafama dank etti.Sadece hanımefendi!!!

"Merhaba Orkun erken geldin. Bu kız kim "dedim burnumdan soluyarak.

"Eee şey resepsiyon görevlisi kendisi...(kaşının tekini kaldırdı) Yemekhanenin yerini bilmiyordum  da.Bir sorun mu var Dilara? "

"Yok sorun Orkun .Sen  neden sonradan geliyorsun hem? Yapman gereken önemli işler varsa tutmayalım seni."deyip konuyu kapatacagimk dusundum ancak tam aksine Ece bıkkın şekilde

"YETER ARTIK!  Susun herkes istedigini yapar Dilara sonuçta bizde tatile geldik gibi. Sen sonuçta ORKUN UN SEVGILISI değilsin. Sadece bir rol .Ve bunu burda uzatmanın anlamı yok. "Deyince Ece dayanamadim ve masadan kalkıp lavaboya gittim. Gözlerimden yaşlar geldi.Evet Orkunu seviyorum.Ve çokama çok kiskaniyorum. Aynaya baktım.Utanıyordum. Yanlış anlaşilabilirdi bu durum yani doğru ama benim yanlis gibi gostermem gerek.

Çünkü ORKUN ve BEN hayır olmaz! O senin en yakın arkadaşını  kuzeni Dilara. ?.off sanki benim akrabam! Sonucta Ece bisey demez! Mİ?

Kafam çok karışık.Ona aşığım ama bu içimde kalmalı. NOKTA.....

Ata geldi."Dilara senin bu gün birşeyin var istersen dışarı çıkalım he"

Bu a ihtiyacım var ama "Hayir Ata sen Ecenin yanında ol."dedim.

:peki öyleyse.Balkon var isterse  oraya git:

"Tamam Ata giderim.Izninle yüzümü yıkayacam."dedim ve Ata gitti.

Yuzumu yikadim ve dışarıda üniversitenin bahcesinde 2 tanidik yüz gördüm.

SELİM VE O GIZEMLI SEWGILISI ...

Tatlı AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin