1.bölüm kararlar değişebilir bazen...

216 5 4
                                    

bu wattpad deki ilk hikayem umarım beğenirsiniz:))

universite sinavima girmeme 1 saat var..cok korkuyorum belki de her gencin hayatinin donum noktasi...

genelde sinavlarda son zamanlar calismayi sevmem.Ancak bugun calisiyorum.odamin kapisi çaldi . gelen ablam sanırsam öğütlet vetmeye gelmiş olacak."Dilara hazir misin"dedi."hazirim ablacim bir soru daha çözüp geliyorum" dedim. sonra kapidan ayrildi.bende sorumu cozdum ve odadan çiktim.

beni bekliyorlardı.yardimcimiz Fusun teyze de oradaydi. Elinde birşeyler vardi"Dilaracim al şu okunmuş şekerleri şans getirir " dedi.

inanmam aslinda öyle şeylere ancak kırmamak için aldim elindekileri.Sonra babamlarla (ablam , annem ve ben bide babam) sinavin olduğu okula gittik.Beni biraktilar.Görevliye sinav giris kartini gosterdikten sonra sinifa girdim.Tek oturacağimi saniyordum .Bizimkolejde öğrenciler hep tek oturur ama paspalin teki geldi oturdu yanima.Anlasilan bu okuld oyle bisi yok.

Sinav başlamişti. Hoca sorulari verdi.Beni taniyormuş.Doğal nasil olsa Ankara'nin en büyuk şirketinin sahibi babam ...:)Genelde beni tanirlar.Sorular çok kolay değildi açikçası .Sinavdan çiktim genel olarak iyi geçti sınav.Söförümüzün gelmesini beklerken çok çok ama çok yakışikli bir çocukta yanima geldi .Masmavi gözleri vardi.Bana doğru döndü.of çok heyecanlanmiştim.ki "kimi bekliyorsun küçük prenses "dedi.küçük prenses ha "sizi neden ilgilendiriyor acaba ķüçük bey" dedim. hıh deyip gitti kendini beğenmiş...ya o benim kim olduğumu biliyor mu acaba diye düşünürken şöförümüz Vedat amca geldi.sinavla ilgili birkaç soru cevapladiktan sonra beni eve birakti.

Evde heyecan fırtinası vardı.Şımdi böyle ise sonuclar açıkladığı zaman düşünemiyorum.

&&&&&&&&&&&1HAFTA SONRA&&&&&&&&&&&&

yatağimda yatiyordum.Bugın sonuclar açiklanacağı için erken kalktim.Kitap okuyordum.Füsun teyze kahvaltiya cagirsdi.Maalesef bütün aile kahvaltı da değildi.Sadece ablam ve ben vardik.Annem işyerinde babam da şirkette idi.Az sonra telefonuma mesaj geldi. Sinav puanlatı açiklanmiş.Sevgili arkadasim Ece nin puani orta derecedeymiş.Bende puanima baktim yok artik...500 üzerinden 473,68 puan almısim.oldukça yüksek hepimiz çok sevindik. Annemler hemen Ankara daki üniversiteleri tercihlerimde ilk 3 e yazmamı söylediler.Bende anne düşünüŕüm falan diye geçiştirdim.Geldi çatti ter ih zamanı tercih yapacağım yere Ece ile birlikte gittim.O da bende ilk ve ikinci siraya ODTÜ uluslararası ilişkiler, ingilizce öğre5menliği yazdik.ben üçüncü sıraya sanki olacak olmaz sonuçta diye Boğaziçi uluslararası ilişkiler yazdim.

Akşam babam neler yazdığimi sordipu bende "Baba ilk 2ye ankara 3 e de Bogazici Üniversitesi yazdım ama baba kızma yani sonuçta olmaz ki ...." dedim."Peki Dilara sen Istiyor musun İstanbulu kizim ?"

babama İstanbul u istediğimi söyledim.Sonuçlar açiklanana kadar hep Ece ile konuştum .3. tercihinin süpriz olduğunu söyledi.Ertesi gece döne döne uyuyamadim .Gece 12 de Ece mesaj atti.Açiklanmiş.Baktim ve buyuk bir çiglik attim.İSTANBUL BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ ULUSLARARASI İLİŞKİLER bölumunu kazanmışım.Herkes uyandi ve yanima geldi.Cok sevindik .bu arada Ece de istanbula gidiyor .İstanbul da Ece ile ev tutacaģiz .Kendi evimizde yaşayacağız. ...Kararım değişti Istanbulu seçtim ve , mutluyum....

Tatlı AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin