Sia's synsvinkel
"STOP.....NEEJ" skreg jeg.
"puuhh, det var bare en drøm." Sagde jeg til mig selv.
Jeg kiggede over på Ida's seng, hun var der ikke. "Ida!!" Råbte jeg for at se om hun var der, men der kom ikke et svar, jeg tog hurtigt noget tøj på.Tøj: en 'free hugs t-shirt' og nogle hvide jeans og selvfølgelig mine hvide supra sneakers, det er mine y-sko.
"Ida!!" Råbte jeg igen, men intet svar, jeg gik lidt videre da der kom et underligt synd.
Ida og Liam står og kysser.
Jeg gik over til de andre drenge for jeg ville ikke afbryde det."Hej smukke sovet god?" Spurgte Niall om. "Ja, jeg har sovet fint, hvad med dig?" Spurgte jeg om. "Jeg har også sovet fint" grinte han, han kom over og gav mig et kram bare sådan lige pludselig "hvorfor krammer du mig?" Spurgte jeg "hallo din bluse der står 'free hugs' på." Grinte han og jeg grinte med. "Hvor er du mærkelig" sagde jeg.
"Ilm"sagde han og grinte."Ved du om Ida og liam er kærester?" Spurgte jeg pludselig.
"Nej, hvorfor?" Spurgte/svarede han, "jeg så bare dem stå og kysse." Sagde jeg.
"Seriøst, ej hvor fedt" sagde han. lige pludselig kom jeg i tanke om at Ida også snart har fødselsdag så jeg skal ud og købe en gave til hende, "hey, Niall?" Spurgte jeg efter hans opmærksomhed, han sad nemlig bare på sin mobil. "Ja" spurgte han, "skal vi ikke gå ud og shoppe så kan vi også tage på Nando's" og efter jeg sagde den sætning stod han allerede oppe, "hallo, kommer du vi skal ud og shoppe" sagde han og jeg grinte bare af ham.'Center'
Da vi var der, var der ikke så mange der kom over til os og det er jeg glad for.
Jeg havde endelig fundet noget til Ida, det var et armbånd hvor der stod
'Best friends forever' og nogle billetter til F.C.Barcalona kamp, jeg havde endelig fået rod til dem, og det passer perfekt, fordi kampen er lige der når vi er i Barcalona, så det passer jo fint.Og nu skulle Niall og jeg spise og vi bestilte noget mad. Niall og jeg snakkede om alt muligt og han sagde flere gange at han har hygget sig idag, han havde også været i nogle butikker, men så ikke hvilke butikker han gik ind i.
Da klokken var blevet 16:00 kørte vi hjem, jeg skulle nemlig opvarme 17:00 og vi var hjemme 16:15. Lige da jeg stop ud af bilen løb jeg hen til min og Ida's bus med alle poserne i hænderne, jeg købte nemlig også tøj til mig selv.
Jeg fandt hurtigt Ida får hun skulle sætte mit hår, hun sat det i en fletning, det var mega pænt.
Der var stadig 20 min. til så jeg stod bare og snakkede med Ida."Nå Ida, er dig og Liam kærester?" Spurgte jeg, hun kiggede ned på sine føder og blev helt rød i hovedet, hun svarede ikke "hvorfor spørg du om det?" Spurgte hun med en lille stemme. "Nok fordi jeg så dig og Liam kysse." Sagde jeg og hun kiggede hurigt op, og så blev hun tomat rød i hovedet, jeg grinte bare af hende og lavede lod som om jeg kyssede med en. Hun slog mig blidt på armen "stop, du skal ind på scenen nu" sagde hun.
Jeg gik ind på scenen.
"Hej alle sammen, er i klar!!" Råbte jeg og de alle skreg. "Som i nok ved skal jeg synge perfect two, men i aften skal jeg synge 2 sange." Sagde jeg og de skreg. "Okay lad os komme igang, nu vil jeg synge perfect two og jeg vil gerne synge den til en jeg elsker meget højt nemlig min kæreste."sagde jeg og de skreg igen.
"You can be the peanut butter to my jelly"
"You can be the butterflies i feel in my belly"
"You can be the captian and i can be your first mate"
"You can be the chills that i feel on our first date"
"You can be the hero and i can be your sidekick"
"You can be the tear that i cry if we ever split
"You can be the rain from the cloud when its stormin"
"Or you can be the sun when it shines in the mornin"
"Don't know if i could ever be"
"Without you cuz boy you complete me"
"And in time i know that we'll both see that wére alle we need"
"Cuz your them apple to my pie"
Da jeg var færdig med sangen, kom Niall løbende ud til mig og han krammede, man kunne høre pigerne skrige, Niall trak sig fra krammet og han kiggede mig dybt i mine øjne og tilsidst kyssede han mig, det var den bedste følse nogensinde havde haft, men ende jeg vidste af det løb han ud igen, jeg stod bare og smilede."Okay nu til næste sang, jeg vil gerne synge 'venner for evigt' til min bedste veninde Ida, jeg er glad for at du er her i mit liv" sagde jeg og begyndte på sangen
"Længe har jeg gået rundt og ledt efter noget"
"der kun samle mit hjerte igen"
"Uden at vide hvad det var"
"Der gjorde mit fokus uklart"
"Uanset hvor det var jeg kiggede hen"
"Nu har jeg fundet dig igen"
"Du min eneste ven uden dig gav mit liv ingen mening"
"Vi et team du og jeg"
"Intet komme i vejen"
"Vi står sammen som vi gjorde engang"
"Nu kan de gør hvad de vil"
"Vi er som vand over ild"
"Lad dem komme"
"Bare lad dem komme"
"For vi er stærkere end sten"
"Murerne river vi ned"
"Lige meget hvor henne "
"Bryder igennem"
"Venner for evigt"
"Venner for evigt"
"Venner for evigt"
"Til vi dør"
"Til vi dør"
"Så hvordan kunne jeg nogensinde glemme dig"
"Når du altid har været det for mig"
"Ja man set det åbenbart"
"Først virkeligt klart"
"Når altid man det er væk"
"Nu har jeg fundet dig igen"
"Du min eneste ven uden dig gav mit liv ingen mening"
"Vi et team du og jeg"
"Intet kan komme i vejen"
"For nu er vi tilbage"
"Og de kan gør hvad de vil "
"Vi er som vand over lid"
"Lad dem komme"
"bare lad dem komme"
"For vi er stærkere end sten"
"Murerne river vi ned"
"Lige meget hvor henne"
"Bryder igennem"
"Venner for evigt"
"Venner for evigt"
"Venner for evigt"
"Til vi dør"
"Til vi dør"
"Venner for evigt"
"Venner for evigt"
"Venner for evigt "
"Til vi dør "
"Til vi dør"
"Venner til vi dør"
"Nu kan rengør hvad de vil"
"Vi er som vand over ild"
"Lad dem komme"
"Bare lad dem komme"
"For vi er stærkere end sten"
"Murerne river vi ned"
"Lige meget hvor henne"
"Bryder igennem"
"Venner for evigt"
"Venner for evigt"
"Venner for evigt"
"Til vi dør"
"Til vi dør"
"Venner for evigt"
"Venner for evigt"
"Venner for evigt"
"Til vi dør"
"Til vi dør"Jeg var endelig færdig så jeg gik ud fra scenen og Ida kom løbende over til mig og krammede "hvor er du sød Sia du er min bedste veninde jeg nogensinde har haft" sagde hun "tak ilm og kan vi gå tilbage til bussen jeg er helt vildt træt" sagde jeg "jo kom" sagde hun jeg noget lige at sige farvel til Niall, og så gik vi.
Vi kom over til bussen og så gik vi i seng.
YOU ARE READING
Nyt liv
FanfictionSia er 18 år og elsker at synge. Hun bor på et børnehjem, og en dag ligger hun en video af sig selv der synger op på youtube, og en dag ringer Simon Cowell og tilbyder hende et job, både Sia og hende bedste veninde skal med. ...