Sia's synsvinkel
Jeg vågnede klokken 7:23 og kunne ikke sove, så jeg stod op tog tog tøj på
Tøj:en blå hættetrøje, mine sorte jeans og mine blå vans og selvfølgelig min elskede cap.
Ida hun sov stadig, jeg tog hurtigt noget morgenmad, og med morgenmad mener jeg et æble. Jeg gik ud og så at Zayn var der. "Hej" sagde jeg. "Hej med dig"svarede han. "Hvad laver du?" Spurgte jeg. "Tjekker Twitter, instagram og facebook" sagde han. "Det er endelig lang tid siden jeg har været på min mobil" sagde jeg "jeg går lige over og henter den" sagde jeg og han nikkede bare som et svar.
Jeg løb hurtigt tilbage til min og Ida's bus.
Da jeg kom ind så jeg hun stadig sov, jeg tog bare hurtigt min mobil og løb ud igen, og så over til Zayn, eller Zayn og Harry. "Hej" sagde jeg glad "Hej" sagde Harry ligeså glad.
Jeg gik ind på Twitter og så jeg havde fået mange flere følgere "waow" sagde jeg meget overrasket. "Hvad er der?" Spurgte Harry om. "jeg har fået mega mange følgere" sagde jeg, stadig overrasket "ja sådan er- " sagde han, men jeg afbrudt ham på grund af mit skrig (vi var ude på fodboldbanen, så de andre kunne ikke høre mig)
"Hvad er der?" Spurgte de i kor, jeg tror de var lidt bange hihi. "Justin bieber følger mig på Twitter og instagram" skreg jeg. "Jeg tror du er fan af ham" sagde Zayn "ja jeg er, OMG" skreg jeg igen.Jeg var endelig faldet til ro igen.
"Jeg kan dufte mad" sagde jeg pludselig.
"Hva'så Niall" sagde de i kor og grinte. Jeg kiggede tilbage for at se om han var der men det var han ikke, der gik lidt tid før jeg forstod den. "Haha hvor er i bare sjove, jeg er bare sulten" sagde jeg og gned mig på maven.
"Skal vi gå tilbage?" Spurgte jeg om. "Så du kan få noget mad" grinte Harry.
"Nej.. Ikke kun der får" jeg hviskede det tilsidst, men tror de hørte det fordi de grinte efter jeg havde sagt det. "Hvordan blev du enlig Justin bieber fan?" Spurgte Zayn om.
"Det startede nok, at en dag skulle hele børnehjemmet til en koncert med ham, og så skulle han synge 'one less lonely Girl' og så blev jeg udvalgt, og jeg sagde selvfølgelig ja, og så mødte jeg ham og han var super sød, og der blev jeg fan." Sagde jeg, de nikkede bare.Vi var kommet tilbage til bussen og Niall stod der, jeg løb hurtigt over til ham og kyssede ham, vi alle satte os til bords og spiste morgenmad.
Jeg kom i tanke om der kun var 5 dage til den store dag, nemlig min fødselsdag.Ida's synsvinkel
Det er Sia's fødselsdag og 5 dage og jeg skal ud og købe en gave idag, da vi var færdige gik jeg tilbage til vores bus og sat mit hår og ellers var det bare afsted, Liam ville også med, så det fik han selvfølgelig lov til.
Da vi endelig var ved centeret, gik der lang tid før jeg fandt en gave, men jeg fandt den perfekte gave Justin bieber billetter og mørkerød neglelak, det er hendes y-farve.
Liam havde også fundet en gave, det var en mørkerød taske og så ville han også give 1000 kr. Da vi var færdige tog vi hjem, Sia skulle snart ind på scenen, og imens hun var inde på scenen pakkede jeg hendes gaver ind det var lidt svært men jeg nået og pakke den ind inden Sia kom. "Hey Adidas, skal vi gå tilbage og smutte i seng" spurgte hun lidt forpustet om. "Ja" svarede jeg, nervøs for om hun ville se gaverne, men hun kiggede bare lidt på mig og så gik hun og jeg tilbage til bussen.Vi lå os i senge vi havde gjordt os færdige.
"Ida?"spurgte Sia om.
"Ja, hvad er der?" spurgte jeg om.
"Jeg tror ikke jeg kun vil synge" sagde hun.
"Hvad mener du?" spurgte jeg lidt forvirrede.
"Jeg mener ligesom Justin Bieber, jeg vil også danse" sagde hun.
"Det kan du da også, jeg troede altså du ikke ville synge mere" sagde jeg.
"Kan jeg og nej jeg vil altid synge" sagde hun.
"Jeg kan prøve at finde en danse lære til dig" sagde jeg.
"Vil du det" spurgte hun glad agtigt.
"Ja selvfølgelig vil jeg det" svarede jeg til hende og hendes ansigt lyste op.
"Fedt" var det sidste svar hun gav inden hun kom ind i drømme land.Jeg havde tænkt lidt over hvem jeg kunne ringe til.
Men så faldt jeg i søvn.
YOU ARE READING
Nyt liv
FanfictionSia er 18 år og elsker at synge. Hun bor på et børnehjem, og en dag ligger hun en video af sig selv der synger op på youtube, og en dag ringer Simon Cowell og tilbyder hende et job, både Sia og hende bedste veninde skal med. ...