Kapitel 6

417 23 0
                                    

Sia's synsvinkel

"Biib biib!!"

Jeg vågnede ved en bib lyd. "Godmorgen, sovet godt" den dejlige stemme kunne kun tilhøre Niall's. "Godmorgen og ja, har sovet fint, men vent hvor er jeg?" Spurgte jeg. Jeg faldt da i søvn på sofaen i omklædningsrummet. "Du er i din bus, dig og Ida faldt i søvn, så jeg tog dig tilbage til din bus, og Liam tog Ida med ind i vores bus." Sagde han. "Nårrhhh okay" svarede jeg. "hvor er der mad, jeg kan dufte mad?" Spurgte jeg, var mega sulten. "Jeg har hentet pandekager" sagde han. "Juhuu!!" Råbte jeg. "Haha kan du godt lide mad?" Spurgte han. "Ja, hvem elsker ikke mad" sagde jeg. Han grinede bare af mig.

Mon Niall ved noget om min fødselsdag, jeg har fødselsdag om 6 dag, glæder mig helt vildt, jeg bliver 19 år. Fedt!!

"Kunne du lide dem?"spørg Niall om.
"Jaaaa elsker pandekager!" Grinte jeg.
"Ja, det er noget af det bedste" grinte han tilbage.

Vi blev afbrudt af en upene dør.
"Ej undskyld afbrudt vi lige jeres date" grinte Louis og Zayn.
"Ja"svarede jeg bare flappet, og så stoppede de med at grine.
"Haha, nu er i lige pludselig stille, blev i sat på plads af en pige." Sagde Niall,
"Åhh, den var god" sagde jeg og gav Niall et 'godt lavet blik'.
"Neej...øhhh..Vi....øhh..." Sagde Zayn. "Hvad var det vi skulle" hviskede Zayn til Louis.
Niall og jeg var bare flækket af grin.
"Nå hvad skal i drenge?" Spurgte jeg da vi var færdige med at grine.
"Det kan vi ikke huske" sagde Louis og lignede et stort '?'.
Vi grinede bare igen og så gik Louis og Zayn.

"Øhhhh Sia?" Spurgte Niall.
"Ja?" Svarede jeg forvirrede.
"Jeg..øhh....kan...godt...lide dig" sagde han, jeg tror at jeg smilede over hele mit ansigt.
"Kan du" spurgte jeg mega glad agtigt.
"Ja" sagde han med en lille stemme.
"Jeg kan også godt lide dig Niall" sagde jeg og han kiggede hurtigt op og hans øjne lyste op som et juletræ.
"Seriøst" sagde han.
"Nej det er noget jeg siger for at gøre dig ked af det, selvfølgelig kan jeg lide dig, jeg har kunne lide dig lide siden jeg så dig i flyet." Sagde jeg.
"Også her" sagde han, "men, skal vi så ikke være kærester ?" Spurgte han om, man kunne se han frygtede et nej.
"Jo, det kan vi godt" sagde jeg og smilede sikkert som en sindsyg.
"Dejligt" sagde han, "skal vi gå over til de andre?" Spurgte jeg, "jo, kom" sagde han og rakte hans ene hånd ved min, jeg tog den og vi gik hånd i hånd over til de andre.

Ida's synsvinkel

Vi har lige spist frokost, og det var Sia's tur til at vaske op,
"Drenge, kom lige" sagde jeg, og vi gik lige hen til Sia's og min bus.
"Hør, Sia har fødselsdag om 6 dage og vi skal holde en fødselsdag's fest for hende, okay?" Sagde jeg til de andre.
"Har hun fødselsdag?" Sagde de alle i kor.
"Ja hun har, men er i med på den?" Spurgte jeg igen.
"Selvfølgelig" sagde de alle i kor igen.
"Godt, vi må gå tilbage enden hun ser vi ikke er der mere" sagde jeg. Og vi gil hurtigt tilbage.

Nogle timer efter.

"Ida, jeg kan virkelig godt lide dig." Sagde Liam, jeg smilte, ingen ved det med jeg kan også godt lide ham.
"Jeg kan også godt lide dig" sagde jeg. "Men i skal snart ind på scenen." Sagde jeg og skubber ham ind til de andre.
Og så kom Sia ud fra scenen "er dig og Liam kærester"spurgte hun. "Det ved jeg ikke, han har lige sagt at han kunne lide mig."
Sagde jeg til hende. "Nå, okay men skal vi ikke gå tilbage til vores bus?" Spurgte hun, man kunne se hun var træt, "jo" svarede jeg hende, og så gik vi tilbage til bussen, og så gik vi i seng.

Nyt livWhere stories live. Discover now