Zayn's synsvinkel
(Z=Zayn P=perrie)
Z "Hej smukke"
P "Hej"
Z "skal du noget i den her måned?"
P "nej, hvorfor?"
Z "jeg ville høre om du ikke vil være med på noget af Tour?"
P "jaa det vil jeg vildt gerne"
Z "fedt, kan du komme når vi er i Barcalona?"
P "ja okay, vil glæde mig"
Z "glæder mig også"
P "nå skat vi ses, jeg skal på shoppe tur"
Z "ja ses prinsesse"
P "tihi farvel" sagde hun og lagde på."Hva'så Zayn" sagde Liam. "Kan hun komme??" Spurgte Harry om.
"Ja hun kommer når vi er i Barcalona" sagde jeg lalleglad, jeg er så glad for min prinsesse kommer.Sia's synsvinkel
Jeg lå og grad i min seng, jeg tænker hele tiden på min familie.
"Så så" sagde Ida, "men jeg savner dem" grad jeg. Jeg lagde mit hoved ned i puden og grad endnu mere.
"Hey" sagde Niall, med et smil på læberne, men det forsvandt da han så mig.
"Jeg går så kan i lige være lidt alene" sagde Ida. Ida var gået så nu var der kun mig og Niall tilbage i bussen.
"Hva'så skat" spurgte Niall, helt forvirrede.
"Jeg...savner....min familie" sagde jeg mens jeg grad.
"Nurrhh Siamus" sagde han og krammede mig. Han lagde sig ned på sengen og legede lidt med mit pandehår, der lå vi så og kiggede ind i hinandens øjne.
"Er du okay?" Spurgte Niall efter noget tid.
"Ja" sagde jeg.
"Godt" sagde han og tørrede en tåre væk fra min kind.
Han kyssede mig på næsen, og jeg smilede bare.
"Ved du godt Ida snart har fødselsdag?" Spurgte jeg om.
"Ja nu ved jeg det" sagde han med en sjov stemme, jeg grinede lidt af ham.
"Ved du godt jeg elsker dig" hviskede Niall.
"Ja og jeg elsker også dig" sagde jeg og krammede ham.Justin's synsvinkel
Jeg bliver snart sindsyg, jeg kan ikke holde det ud, jeg elsker Sia.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sorry det blev et kort kapitel, jeg kan simpelhed ikke finde på noget, men prøver alt hvad jeg kan.
YOU ARE READING
Nyt liv
FanfictionSia er 18 år og elsker at synge. Hun bor på et børnehjem, og en dag ligger hun en video af sig selv der synger op på youtube, og en dag ringer Simon Cowell og tilbyder hende et job, både Sia og hende bedste veninde skal med. ...