Kapitel 15

280 19 4
                                    

Sia's synsvinkel

Vi fandt et diskotek, og vi var i fuld gang med at danse, eller
Ida, Louis og jeg var igang med at danse, jeg ved ikke hvor de andre er.
Ida, louis og jeg gik op til baren og købte nogle drinks som vi hurtigt drak.

Jeg kunne mærke jeg havde brug for noget frisk luft og ikke den alkohol lugt, så jeg gik uden for, jeg så en bænk og satte mig på den.

Da jeg havde siddet på den i ca. 10 min. besluttede jeg mig at gå ind igen, men på vejen så jeg et syn jeg aldrig nogensinde ville se, det var Niall og en pige der stod og kyssede, jeg blev så ked af det, at jeg gik hen og gav ham en lussing. "Hvad fanden laver du din idiot" råbte jeg op i hans hovedet. "Sia hør" sagde han underligt. "Nej det er forbi mellem os!!" Råbte jeg igen. "Nej hør" sagde han igen underligt. "Nej jeg vil ik!!" Råbte jeg og kiggede over på pigen, som så var Emille, den pige jeg ikke ville se, selvfølgelig. "Din luder, hvorfor fanden kyssede du ham??!!" Spurgte/råbte jeg. hun kiggede på mig med et hånligt blik.
"sådan kan det gå" sagde hun flabet. "Fuck dig" sagde jeg imens jeg begyndte at grade, jeg løb hurtigt ind, jeg ville finde Ida og Louis.
Jeg ville bare gerne hjem.

Efter noget tid fandt jeg Justin, "jeg vil hjem" grad jeg, mens jeg krammede ham.
"Hvorfor?" Spurgte han og trøstede mig, jeg kunne næsten ikke tale.
"Ikke noget" sagde jeg hurtigt og gik.

Jeg gik hurigt, jeg havde ikke løst til de spørgsmål, derfor sagde jeg ikke noget. Jeg gik tilbage til bussen, jeg låste døren så ingen kunne komme ind. Hvordan kunne han gøre det imod mig? Hvorfor?

Jeg grad helt vildt, han var jo det bedste der var sket for mig.
"Hvorfor? Hvorfor? Hvorfor?" Sagde jeg til mig selv.

"Bank! Bank!" Lød det fra døren.
"Hvis det er Niall, så er jeg har ikke" råbte jeg.
"Nej det er Justin" råbte han.
"Okay" sagde jeg og traskede hen til døren, og lige da jeg havde åbnet døren begyndte jeg at grade, så jeg skyndte mig at trække ham ind i et kram.
"Hvad er der Sia??" Spurgte han om. "Niall..har... Kysset en anden pige" grad jeg ned i hans skulder.
"Shhhh så'så" sagde han. Vi stod i lang tid og krammede.
"Jeg vil gerne være lidt alene" sagde jeg og trak mig fra krammet.
"Okay, men ellers er jeg lige der over i min bus" sagde han og jeg nikkede, han gik over i hans bus og jeg lagde mig ind på min seng.

Justin's synsvinkel

Okay nu kan jeg få Sia.

Niall's synsvinkel

Sikke en idiot jeg er, hvordan kunne jeg gøre det? Jeg må finde de andre.
Jeg gik meget mærkeligt og jeg havde det sygt dårligt.
"Hey homie" råbte jeg for at overdøve musikken.
"Hej Niall, hvad er der sket med dig??" spurgte Zayn.
"Ja, er du okay?" Spurgte Perrie om, tror jeg, jeg kunne ikke rigtig se for alle de mennesker.
"Jeg..." Sagde jeg og faldt til jorden.
"Av dumme gulv, hvad har jeg gjort dig." Råbte jeg til jorden.
"Okay Niall, du er fuld, du skal hjem" sagde Zayn.
"Nej, jeg må finde Sia" råbte jeg, og skulle til at grade.
"Nej kom nu" råbte Zayn og hjalp mig op.
Vi gik hjem, og jeg kunne næsten ikke gå.

Vi var endelig ved busserne og nu skulle jeg snakke med Sia.
Jeg gik hen til hendes bus.

"Hallo"sagde jeg lavt, men tror hun hørte det, for døren blev låst op.
"Sia......AV!!" Råbte jeg og faldt til jorden igen.
"Av for fanden, gulv gå nu væk, jeg er så træt af dig, dumme gulv" sagde jeg og slog gulvet. Jeg rejste mig op og gik hen til Sia's seng.
"Sia??" Spurgte jeg.
"Gå" sagde hun koldt.
"Sia hør" bad jeg hende om.
"Nej gå, det er forbi mellem os" sagde hun koldt men jeg ved at hun grad.
"Nej, Sia jeg elsker dig" sagde jeg, mens nogle tåre løb ned af min kind.
"Det skulle du have tænk på inden du kysse Emille" sagde hun koldt igen.
"Sia.." Sagde jeg men blev afbrudt af hendes kolde stemme.
"Gå du er et svin, og du skal aldrig snakke til mig igen" sagde hun.
"Fint" sagde jeg mens jeg grad.
"Men jeg glemmer dig ikke" sagde jeg.
"Nå" sagde hun. Der blev mit hjerte knust.

Jeg gik ud af bussen.
"FUCK ET SVIN JEG ER!!!!" råbte jeg mens jeg faldt til jorden.
"NEJ, NEJ, NEJ" råbte jeg. Jeg grad helt vildt, mit hjerte var knust i tusind stykker.
"hey Niall, hvad er der galt??" Spurgte Ida. Mens hun prøvede at få mig til at ligge stille.
"JEG HAR MISTET HENDE!!!!" Råbte jeg/grad jeg.
"Hvad?" Spurgte Ida.
"Jeg har mistet Sia" grad jeg.
"Kom" sagde hun og hjalp mig op, hun fuldte mig hen til min bus.
"Sov, så tager vi den imorgen" sagde hun roligt.
"Nej jeg vil have hende tilbage" sagde jeg og grad.
"Ja men vi kan snakke om det imorgen" sagde hun og gik.
Jeg grad bare helt vildt, jeg kunne ikke fatte det.

Sia's synsvinkel

Jeg hørte alt det han råbte uden for, og ja han er et svin.
Det er som om jeg har mistet det der holdet mit hjerte sammen.
Jeg tror, jeg er en anden person nu.

Nyt livWhere stories live. Discover now