Kapitel 25

229 17 0
                                    

Niall's synsvinkel

Sia sov så sødt jeg kunne ikke vække hende, da flyet skulle til at lande gav jeg hende bare selen på og lod hende sove, da vi så var landet tog jeg hende op i mine arme og gik ud med hende, jeg gik hen til min bus og jeg havde fortalt Ida at hun bare sov hos mig.

"Hvor er du sød" sagde jeg til hende, men hun sov så jeg snakkede med mig selv.
"Hvor er jeg heldig" sagde jeg, jeg blev bare ved med at sige at hun er den dejligste og alt det.
Efter noget tid var jeg også blevet træt så jeg gik også i seng.

Sia's synsvinkel

Jeg vågnede og var ikke i min bus? Hvor er jeg? Nårrhhh jeg er i Niall's bus. Skal jeg vække ham? Ej ville det ikke være synd? Tænkte jeg hele tiden. Den her weekend har bare være den bedste, jeg var sammen med min Nullergøj og hans familie, så det var bare perfekt.
Nøj jeg kedet mig, hvad kunne man lave, jeg vækker bare Niall.
"Nullergøj står du ikke op?" Spurgte jeg roligt.
"Neej...jeg vil ikke" mumlede han, og vente jeg sig om på den anden side.
"Niall din gris" sagde jeg og grinte.
"Jeg vil ikke være noget bacon" klagede han, bacon?
"Okay.....men stå nu op" sagde jeg med en barnestemme.
"Øv" sagde han og stod op.
"Jubiiiiii" sagde jeg og hoppede af glæde.

Da han havde fået tøj på gik vi lige over til min bus så jeg kunne tage noget andet tøj på.
Jeg havde taget en af mine ynglings bluser på og min dejlige hue og så nogle tilfældige bukser.
"Vi kan gå nu" sagde jeg, og han nikkede og så gik vi hen til de andre, men Harry var der ikke.
"Hvor Harry?" Spurgte jeg.
"Ude at gå med Lars" svarede Zayn.
"Okay" sagde jeg.
"Hvordan havde i det i weekenden?" Spurgte Liam.
"Sjovt" svarede Niall og jeg på samme tid, så vi begyndte at grine.
"Hvad med jer?" Spurgte Niall.
"Vi havde det hyggeligt" svarede Ida og kiggede på Liam som nikkede.
"Jeg havde det fint nok, var sammen med nogle venner og familien" svarede Zayn.
"Louis hvad med dig du sige næsten ikke noget?" Spurgte jeg.
"Jo jeg var sammen med min familie den første dag og den anden dag var jeg sammen med Harry og en af hans mega søde veninder Eleanor" svarede han og smilede som en idiot.
"Nårrhhh lille Lou er forelsket" sagde jeg.
"Det tror jeg, jeg er" sagde han og smilede, CUTE.
"Hvor sødt" sagde Niall og smilede.

Harry var kommet tilbage og vi sad og snakkede mens Ida lavede vi hår, jeg tog det tøj jeg ville have på og min bluse er mega cute og så den samme hue og nogle store jeans.
"Nå Sia hvordan går det?" spurgte Zayn og grinede.
"Hvad mener du?" Spurgte jeg og kiggede ned på min mobil igen, jeg havde købt et mega sjovt spil jeg bare er mega god til.
"Ja med spillet jeg har det selv og det er ikke sådan man gør" grinte han.
"Ups" grinte jeg.
"Hallo Sia du skal snart ind på scenen" sagde en dame.
"Nå ses mennesker" sagde jeg og vinkede.

Ida's synsvinkel

Sia var blevet færdig så vi gik over i bussen.
"Godnat" sagde jeg og lagde mig ned.
"Skal du spørger mig om, stille mig et spørgsmål?" Spurgte hun.
"Hvad mener du?" Spurgte jeg.
"Du spørg mig nogle gange om et eller andet lige inden vi skal i seng" svarede hun.
"Okay....øhhh......hvordan vågnede du idag?" Spurgte jeg.
"Jeg åbnede mine øjne og så stod jeg op" grinte hun.
"Nå godnat" sagde hun og lagde sig til at sove.
"Okay du er ikke mærkelig, men godnat" sagde jeg og lagde mig til at sove.

Nyt livWhere stories live. Discover now