Ida's synsvinkel
Da jeg vågnede tog jeg hurtigt noget tøj på.
Tøj: Adidas bukser, blomstrede bluse med et 10 tal på og mine sorte Nike sko.
Jeg løb hurtigt over til drengenes bus og så Niall. "Hej Niall" sagde jeg glad, jeg vidste nemlig hvem jeg skulle ringe til. "Hej Ida er Sia oppe?" Spurgte han også glad. "Nej, men må jeg lige låne din mobil?" Spurgte jeg. "Hvad skal du?" Spurgte han mistænksom.
"Ringe til en veninde fra børnehjemmet" sagde jeg, men jeg løj. "Kan du ikke bruge din egen?" Spurgte han stadig mistænksom "den har ikke noget strøm" sagde jeg, men løj igen. "Okay"sagde han og rakte mig hans mobil. "Tak" sagde jeg og så kom Sia. "Hej" sagde hun. "Hej" sagde jeg hurtigt og gik lidt væk.Jeg vidste at Niall havde nummeret jeg skulle ringe til, så jeg fandt hurtigt nummeret og skrev det ind på min mobil, og så gik jeg tilbage med mobilen. "Skal du ikke have noget morgenmad?" Spurgte louis om. "Nej, jeg er ikke sulten, og jeg går ind og tager en lur" sagde jeg, men var ikke træt. "okay sagde de alle i kor.
Og så gik jeg ind i min og Sia's bus og fandt nummeret.(I=Ida D=den anden)
D: hallo.
I: Hej det er Ida, Jeg arbejder for Sia (efternavn) hvem taler jeg med?
D: du taler med Justin.
I: er det Justin bieber?
D: ja.
I: godt det var dig jeg ville snakke.
D: hvad er der?
I: jeg ville høre om du ikke kunne lære Sia at danse.
D: øhm jo selvfølgelig, hvornår?
I: hvor er du lige nu?
D: jeg er på ferie i Berlin, men vi tager hjem imorgen.
I: godt, hvad siger du til at vi kommer og så kan du tage med på noget af Tour?
D: ja det vil jeg gerne, men hvor mødes vi så?
I: ved Berlin mureren.
D: okay, hvad tid?
I: 12:00.
D: okay, farvel
I: farvel.Yes fandt den perfekte lærer for Sia.
Nu skal det bare være tøse hygge.
Jeg gik over til de andre. "Hej" sagde jeg, glad. "Hej" sagde de alle i kor.
"Skal vi gå" spurgte Sia om. "ja" sagde jeg. "Hvad skal i?" spurgte Harry om. "Vi skal have en tøse hygge dag" sagde Sia og jeg nikkede bare. "Okay, hyg jer" sagde Liam og Niall på samme tid, jeg gik over til liam og gav ham et kys på kinden og Sia gjorde det sammen bare med Niall.Sia og jeg sad i bussen og så tøse film, det var mega hyggeligt. Vi var allerede igang med at køre til Berlin, de skulle nemlig ikke spille koncert idag, lige pludselig kunne jeg høre Sia sætte en sang på og hun dansede bare rundt, man kunne høre det var en Justin Bieber sang, jeg tror den hed 'Never Say Never' den var okay god, Sia og jeg dansede bare rundt til Justin Bierber sange det var mega sjovt, da klokken blev 17:00 besluttede vi os for at spise noget aftensmad, vi havde noget mad i køleskabet, så vi fik bare pizza, men det var lækkert alligevel. Da klokken så blev 20:12 tog vi noget slik og så nogle flere film. Klokken blev mange og pludselig ringede Sia's mobil.
(S=Sia, I=Ida, N=Niall og L=Liam)
S/I: hallo
N/L: Hej smukke tøser
S/I: hihi
N: vi vil bare sige godnat til de dejligste piger i verden
S/I: tak ilm
L: godnat smukke og dejlige Adi
I: godnat dejligste Li
N: godnat min dejligste prinsesse
S: godnat min dejligste prins
N/L: farvel smukke tøser
S/I: farvel dejligste drengeSia og jeg havde gjordt os godnat klar, vi sad og så nogle film men vi faldt i søvn.
YOU ARE READING
Nyt liv
FanfictionSia er 18 år og elsker at synge. Hun bor på et børnehjem, og en dag ligger hun en video af sig selv der synger op på youtube, og en dag ringer Simon Cowell og tilbyder hende et job, både Sia og hende bedste veninde skal med. ...