Kapitel 22

265 17 0
                                    

Harry's synsvinkel

Jeg skreg og så vågnede jeg, sikke en mærkelig drøm, jeg blev næsten spist af en pingvin. Jeg stod op, men der var noget galt, LARS!! Hvor er Lars.
"LARS!! HVOR ER DU!!" Råbte jeg, jeg gik helt i panik, jeg løb ud af bussen, jeg skal finde Lars, jeg løb hen til der hvor vi plager at mødes når vi vågnede.
"Hej...venner....har....har i set Lars" sagde jeg forpustet.
"Nej" grinte Louis, okay han har helt sikkert taget Lars, jeg gik hen og tog fat i hans krave.
"Hvad har du gjordt ved Lars" sagde jeg truende.
"Slap nu af haz" sagde han og skubbede mine arme væk.
"Det kan jeg ikke, jeg kan ikke finde Lars, han var i min seng igår og nu er han væk" sagde jeg, jeg er faktisk ikke hel sikker på at han lå i min seng, jeg kan ikke huske det.
"Tror i den er magisk, så den fik ben og gik?" Spurgte Sia.
"Nej det er en helt almindelig and" svarede jeg.
"Bare rolig Harry, vi hjælper dig med at finde den" sagde hun trøstende.
"Tusind tak Sia" sagde jeg trist.
"Det var så lidt" sagde hun og smilte, uha det smil, det gør mig helt varm.

Hvor har jeg lagt Lars? Hvorfor er han gået? Kan han overhovedet gå? Hader han mig?
"Hov der er et sted vi ikke har ledt" sagde Liam.
"Hvor?" Spurgte jeg.
"Toilettet" svarede han.
"Nårrhhh ja!!" Råbte jeg og løb tilbage til min og Liam's bus, jeg løb hurtigt ud på toilettet og kiggede, og der sad, så fint.
"Lars!!" Råbte jeg lettet.
"Kom Lars vi går en tur" sagde jeg og tog ham op.
"Hej venner jeg har fundet Lars, og Lars og jeg går en tur" sagde jeg.
"Okay" råbte Ida.
"Lars skal vi ikke finde en snur til dig?" Spurgte jeg ham.
"Jeg hørte ikke noget nej" sagde jeg smilene, jeg gik hen til dyrehuset, det hed butikken, jeg gik der ind og fandt en sort snur, jeg købte den og sat den på Lars.

Lars og jeg gik hen i parken, jeg vidste nemlig at der var en sø.
Jeg lod Lars svømme i den lille sø, men lige pludselig kom der en anden gummiand.
"Hej undskyld, det var ikke meningen at den skulle svømme her over" sagde en sød pige stemme, jeg vente mig om og der stod en flot ung pige.
"Det gør ikke noget, hvad hedder den?" Spurgte jeg.
"Haha jeg ved godt det er lidt underlidt, at jeg har en gummiand, men hun hedder Bente" sagde/svarede hun med set sødeste smil.
"Hvad hedder din?" Spurgte hun.
"Min hedder Lars" svarede jeg og smilte.
"Fedt navn" sagde hun.
Kom nu Harry flirt med hende, men jeg kan ikke huske nogle gode score replikker.
"Har du spist chili eller er du altid så hot" sagde jeg, okay den var jo mega dårlig.
"haha den har jeg ikke hørt før" grinte hun.
"Undskyld den var dårlig, hvad hedder du?" Spurgte jeg.
"Hanna, dig?" Spurgte hun.
"Harry" sagde jeg, skal jeg spørge om hendes nummer nu eller senere? Tænkte jeg.
"Du må da gerne spørge om mit nu" sagde hun, fuck jeg tænkte det højt.
"Ja du tænkte det højt" grinte hun.
"Ups, men må jeg få dit nummer?" Spurgte jeg.
"Ja det må du gerne" sagde hun med et sødt smil.
Jeg gav hende min mobil og hun gav mig sin mobil, da jeg fik den kiggede jeg hurtigt på kontakter for lige at se om hun havde en kæreste, det havde hun ikke YES.
Mit navn på hendes mobil blev 'Harry min konge❤️😱❤️😱' og hun havde skrevet
'Hanna den hotte chili💁❤️🙈👻' jeg grinte lidt af navnet.
"Flot navn" sagde jeg og grinte.
"Ved det" sagde hun, og grinte.
"Flot navn selv" grinte hun.
"Ved det" sagde jeg, og jeg fik en besked.
"Øv" sagde jeg sukkede.
"Hvad er der?" Spurgte hun.
"Jeg skal tilbage til de andre vi skal snart spille koncert" sagde jeg.
"Nårrhhh ja hvor har jeg set dig før.....vent er du Harry styles?" Sagde/spurgte hun.
"Ja det mig, nu skal du ikke være total begejstret vel" sagde jeg.
"Nej selvfølgelig ikke, men er det ikke sejt at man faktisk kan gøre en forskel?" spurgte hun.
"Jo, men vi ses, jeg skriver til dig" sagde jeg og gik, jeg smilede nok hele vejen hjem.

"Harry der er du hvor har du været?" Spurgte Zayn.
"Jeg var været i byen med Lars" svarede jeg og smilede over hele ansigtet.
"Du har mødt en pige!" Råbte Louis.
"Hvordan vidste du det?" Spurgte jeg, nysgerrig.
"Hallo man jeg kender dig, lad mig gæt du brugte en mega dårlig score replik" sagde han.
"Ja jeg brugte har du lige spist chili eller er du altid så hot" sagde jeg og grinte.
"Uhhh den var slem" sagde Niall.
"Nej nej den var god, for hun hav mig sit nummer og hun skrev 'hanna den hotte chili💁❤️🙈👻' og jeg skrev 'Harry min konge❤️😱❤️😱' " sagde jeg.
"Fedt nok, men jeg skal på scenen nu ses" sagde Sia og gik over til Niall og gav ham et kys på kinden.
"Ses smukke" sagde Niall, og Sia vinkede, det rørte mig faktisk ikke at hun kyssede Niall, jeg kan lide Hanna nu, det er da også godt, for så ødelægger jeg ikke deres forhold.

Sia var helt færdig, og så skulle vi ind, hun synger altså mega godt.

Ida's synsvinkel.

"Er du okay, med Harry har en anden?" Spurgte jeg.
"Ja selvfølgelig jeg har Niall, altså jeg ved Harry kunne lide mig, men det er da bare godt nu når jeg ikke kan være kærester med ham" svarede Sia.
"Okay, det kan jeg godt se" sagde jeg.
"Ja og godnat" sagde hun.
"Godnat" svarede jeg hende.

Nyt livWhere stories live. Discover now