Sia's synsvinkel
Der er gået mange dage, og det er nu Ida's fødselsdag, drengene ved det også, og vi alle har købt en gave til hende.
Ida sover stadig, jeg skal over til drengene.
Hov Perrie kommer også idag, dejligt der kommer en pige til."Hej" sagde jeg forpustet, jeg løb her over med fuld fart.
"Hej smukke" sagde Niall og kom over og gav mig et kys på kinden.
"Hej jeg hedder Perrie" kom der en pige over og sagde.
"Hej jeg hedder Sia, Zayn har kun talt godt om dig" sagde jeg og smilede til hende, man kunne se hun rødmede. "Nå dejligt at have en pige mere" sagde jeg, og hun grinte.
"Hey, vil du ikke være sammen med os drenge?" Spurgte Louis om.
"Jo selvfølgelig" sagde jeg med en sarkastisk stemme, og der kunne jeg ikke mere jeg begyndte og grine helt vildt.
"Jo jeg vil gerne være sammen med mine dejlige drenge venner" sagde jeg og gik over til Louis og Harry, og så rodede jeg dem i håret så det blev uglet, de kiggede surt på mig og prøvede og rette deres hår.
"Nå lad os komme i gang" sagde jeg og begyndte at pynte op.Vi havde nu pyntet mega flot op, og nu skal jeg over og vække hende.
"Ida, Ida du skal op" sagde jeg og prikkede til hende, der gik ikke lang tid før vi var på vej over til de andre.
"Hallo?" Spurgte Ida.
"TILLYKKE!!!!" Råbte alle drengene og Perrie, Ida blev mega overrasket og glad.
"Ej tak" sagde hun.
"Hej jeg hedder Perrie" sagde Perrie.
"Hej Ida, Zayn har kun talt godt om dig" sagde hun, sjov det var også det jeg sagde.
"Lad hende pakke gaver op" sagde Louis.
"Ja, kom med" sagde jeg og hev i hendes arm.
Vi kom ud på fodboldbanen og Ida var glad for pyntet.Ida's synsvinkel
"Her tag den her først, den er fra mig og Perrie" sagde Zayn.
"den nye F.C.B trøje, tusind tak Zayn og Perrie" sagde jeg og smilede.
"Tag den her nu" sagde Justin.
"Tøj, tak Justin" sagde jeg og smilede igen.
"Nu det den her" sagde Louis.
"Neglelak og en højtaler, fedt, tak Louis" sagde jeg og smilede igen, igen.
"Tag den her" sagde Niall og gav mig en gave.
"De sko jeg har ønsket mig, hvordan vidste du det?!" Spurgte jeg forvirret.
"Det bare det jeg kan" sagde han og grinte.
"Tak" sagde jeg.
"Tag den her" sagde Harry.
"Tak Harry, et billed af dig med din autograf på" grinte jeg.
"Ja, hun blev glad for den" sagde han.
"Tag den her nu" sagde Liam og rakte mig en gave.
"Nuurrhh tak Liam" sagde jeg og kyssede ham på kinden.GAVEN: en lille sød bamse hvor der står 'i love you' og bamsen havde de øreringe jeg har ønsket mig i lang tid.
"Så det den her" sagde Sia, i håb om at jeg vil kunne lide den.
"OMG, F.C.Barcalona fodbold billetter og et armbånd hvor der står 'Best friends forever' på" sagde jeg og de andre rakte hånden op og viftede med nogle billetter magen til.
"Ej hvor fedt, hvornår er det?" Spurgte jeg.
"Imorgen" sagde Zayn.
"Tak Sia" sagde jeg og gav hende et stort kram.
"hey, nu når vi har fri rasten af ugen, skal vi så ikke tage til fest i aften?" Spurgte Harry om.
"Jo!!" Råbte vi andre i kor.
"Piger skal vi så ikke gøre os klar" spurgte Sia om.
"Jo" sagde Perrie og jeg i kor.
"Skal vi så ikke også tage ud og spise?" Spurgte Louis om.
"Jo det gør vi" sagde Justin.Perrie, Sia og jeg gik tilbage til bussen så vi kunne gøre os klar.
Der var gået 2 timer og vi var endelig færdige (tøjet kan ses på billedet)
Vi gik over til drengene.
"Er det fint nok?" Spurgte vi i kor.
"Ja'er" sagde drengene i kor, Sia Perrie og jeg begyndte at grine.
"Så lad os komme af sted" sagde jeg.
"Jep" sagde de andre, og så gik vi.Vi havde spist og gået rundt, nu skulle vi bare finde et diskotek.
Vi fandt et sted og nu skulle der bare festes.
YOU ARE READING
Nyt liv
FanfictionSia er 18 år og elsker at synge. Hun bor på et børnehjem, og en dag ligger hun en video af sig selv der synger op på youtube, og en dag ringer Simon Cowell og tilbyder hende et job, både Sia og hende bedste veninde skal med. ...