Sia's synsvinkel
Jeg vågnede meget tideligt idag, og Ida sov stadig.
"Ej jeg havde helt glemt min fødselsdag" sagde jeg til mig selv.
Jeg har fødselsdag og en uge, mon Ida kan huske det. Hvad ønsker jeg mig endeligt?Hvad med tøj, eller cover's til min mobil eller en ny mobil. Ved det ikke.
"Er du vågen sia" spurgte Ida om. "Ja er du." Svarede jeg tilbage.
"Nej jeg sover." Svarede hun med et grin. "Hvad skal vi have til morgenmad?"spurgte jeg om. "Det ved jeg ikke?"sagde hun."Biib biib!!"
"Arhh hvem skriver nu?" Sagde jeg og kiggede så på min mobil. Fra Niall, jeg begyndte at smile helt vildt. "Er det fra Niall?" Spurgte Ida om. "Ja hvordan viste du det?" Spurgte jeg. "Hallo, du er jo mega vild med ham." Sagde hun.
"Er det så tydeligt?" Spurgte jeg. "Øhh ja" grinte hun. "Tror du han kan lide mig?" Spurgte jeg. "Ja." sagde hun. "Når hvad stod der så i den SMS?" Spurgte hun meget forvirrede om. "Der stod: i skal komme ud foran vores bus kl 9:00<3."sagde jeg, OMG han sendte et hjerte!. Hvad betød det? Tænkte jeg. Men skrev "okay så ses vi snart<3"
Skulle jeg sende det hjerte? Hvad nu hvis det bliver mega akavet?.Ida og jeg havde fået tøj på.
Mit tøj: min sorte cardigan og en hvid bluse med en smiley, og mine sorte bukser og så mine sorte vans.Ida's tøj: en F.C.B bluse, hendes sorte Adidas bukser og hendes Nike sko.
Ja hun er stor fan af F.C.Barcalona.
Klokken er nu 9:00 og vi gik over til deres bus."Waow" sagde jeg. Ida og jeg så nok helt vildt forvirrede ud.
"Hej piger" sagde liam.
"Hej" sagde Ida og jeg i kor og vi begyndte at grine.
"Hvad har i lavet?" Spurgte Ida om.
"Vi har da lavet morgenmad til os alle" sagde Zayn, og grinede af os.
"Hvorfor?" Spurgte jeg om, og grinede lidt.
"Det ved jeg ikke, det var Niall og louis's ide." Sagde Liam.
"Okay, hvor er i søde." Sagde jeg.
"Tak ligemåde" sagde alle drengene i kor. Vi satte os til bors og spiste.
Da vi var færdig, skulle vi hen til det sted vi skulle synge i aften, vi skulle nemlig øve.Liam's synsvinkel
Efter vi havde øvet gik det først op der, at jeg er vild med Ida, men hun kan sikkert ikke lide mig. "Liam høre du efter?" Spørg Niall om. "Ja" svarede jeg.
"Hvad sagde jeg så lige" spurgte han om.
"Øhh du sagde at du var sulten." Sagde jeg med en lille stemme.
"Nej, jeg sagde tror du Sia kan lide mig?" Spurgte han så om.
"Ja det tror jeg" svarede jeg ligegyldigt.
"Hvad tænker du på?" Spurgte han om.
Et suk forlod mine læber. "Ida" svarede jeg hurtigt tilbage.
"Du kan lide hende, ik." Spurgte han.
"Jo, men vil ikke snakke om det, skal vi ikke snart spille koncert?" Spurgte jeg om, og skiftede emne. "Vi skal snart spille, Sia er lige inde og opvarme." Sagde han.Sia's synsvinkel
"Cuz your the one for me for me"
"And i'm the one for you for you"
"You take the both of us of us"
"And were the perfect two"
"were the perfect two"
"were the perfect two"
"Baby me and you"
"were the perfect two"Jeg sluttede sangen og gik ud fra scenen.
Jeg gik hen til Ida og vi hoppede rundt som små piger.
"Jeg har lige sunget for virkelig mange mennesker!!" Råbte jeg til Ida.
"Ja du har!!" Råbte hun tilbage.Nu skulle drengene ind og synge, Ida og jeg sad i en dejlig sofa. Men pludselig faldt jeg i søvn.
YOU ARE READING
Nyt liv
FanfictionSia er 18 år og elsker at synge. Hun bor på et børnehjem, og en dag ligger hun en video af sig selv der synger op på youtube, og en dag ringer Simon Cowell og tilbyder hende et job, både Sia og hende bedste veninde skal med. ...