Sia's synsvinkel
"Her den første gave er fra mig" sagde Zayn.
"Tak" sagde jeg og tog imod den, jeg pakkede den op og så,
en parfume, som jeg havde ønsket mig.
"Ej tusind tak Zayn, hvor vidste du at jeg ønskede mig den her.
"Så lidt, og det er bare noget jeg ved" sagde Zayn stolt.
"Nu til min gave" sagde Ida, og jeg grinte af hende og fik en gave.
jeg åbnede den og der lå, Justin Bieber billetter og en mørkerød neglelak.
"Justin det ser ud til, jeg skal til en af dine koncerter" sagde jeg og grinte.
"Ja" sagde Justin.
"Ida bagefter skal du ligge neglelak på mig" sagde jeg.
"Okay" sagde hun og grinte lidt af mig.
"Nu til min gave" sagde Liam og rakte mig en gave.
"Dejligt, en mørkerød taske og 1000 kr, tak Liam" sagde jeg og grinte.
"Nu min gave" sagde Harry, rakte mig en gave.
Det var et billed ham og hans autograf.
"Haha tak Harry" sagde jeg og grinte af ham.
"Jeg vidste at hun ville blive glad for den" sagde Harry.
"Nu til min gave" sagde Louis og rakte mig en gave.
Der var mega meget tøj, og det hele er min stil, han vidste at jeg ikke gik i kjoler.
"Hvor fedt, jeg havde brug for noget nyt tøj, og du har virkelig forstand på min stil" sagde jeg og smilte.
"Ja, jeg ved du ikke går i kjoler" sagde han, stolt over at han kender min stil, jeg grinte bare af ham.
"Nu til min gave" sagde Justin og gav mig en gave.
Den var pænt stor, jeg åbnede den og der var en guitar, jeg havde virkelig ønsket mig en guitar, da den anden næsten er gået i stykker.
"Ej hvor fedt en ny guitar!" Råbte jeg.
"Tusind tak Justin" sagde jeg
"Det var så lidt" sagde han
"Nu er det min gave" sagde Niall, man kunne se han håbede på at jeg kunne lide den.
Det var en halskæde hvor der stod siall og et armbånd, hvor der stod N+S=Forever.
Det var den bedste gave af alle, jeg begyndte at grade, og så kom Niall over og krammede mig.
"Tak Niall, vil du lige hjælpe mig med at få dem på" spurgte jeg.
"Selvfølgelig" sagde Niall, og kom over. Da han havde hjulpet mig, vente han mig om og kyssede mig, de andre var gået, så der stod vi og kyssede.Justin's synsvinkel
Jeg må sige at jeg er lidt jaloux, over Niall er sammen med hende, okay jeg er meget jaloux, jeg tror at jeg er forelsket i hende.
Øv hun elsker jo Niall.
Eller det laver jeg om på.
Muhahahahaha, Muhahahahahaha.Harry's synsvinkel
Hvor er det irriterende, jeg er mega vild med Sia, men hun elsker Niall, og man kan se Justin også er vild med hende, den måde han kigger på hende. Jeg er så trist over at hun ikke er min. Hun skal være i mine arme og på mine læber, ikke i Niall's arme og på Niall's læber. Jeg må ligge en plan, for at hun kommer til at kunne lide mig, og kun mig.
Muhahahahahaha, Muhahahahahahaha.Louis' synsvinkel
Jeg må advare Sia om, at både Harry og Justin kan lide hende.
"Sia må jeg snakke med dig alene?" Spurgte jeg, hun nikkede og gik med.
"Hør Sia, jeg er 99% sikker på at både Harry og Justin kan lide dig" sagde jeg.
"Hvad snakker du om?" spurgte hun forvirrede.
"Harry og Justin kan lide dig, jeg siger det fordi dig og Niall er så søde sammen, og i må ikke gå fra hinanden" sagde jeg lidt alvorligt.
"Okay, tak Lou, du er den bedste ven man kunne ønske sig" sagde hun og gik.
jeg må lige sige, jeg er også lidt vild med Sia, men jeg er voksen nok til at se, at hende og Niall er skabt for hinanden, og jeg er hendes bedsteven, det vil jeg heller ikke lave om på.Ida's synsvinkel
Vi alle var sammen inde i min og Sia's bus, der er stadig lidt tid til de skal på scenen,
så vi sad bare og snakkede imens jeg lagde neglelak på Sia, det skulle være den mørkerøde. "Når Sia blev du glad for gaverne?" Spurgte Liam om.
"Ja meget" sagde hun.
"Det var godt" sagde Justin, man kunne tydeligt se Justin er vild med Sia, og det er Harry også.Sia skulle ind og synge nu.
Drengene og jeg havde planlagt en sang, som de skulle synge til hende, efter Sia har optrådt.
Sia var ved at være færdig, det vil sige at de skulle gøre klar til at synge for Sia.
Sia var helt færdig nu, og drengene løb ud på scenen, og skulle til at synge 'one less lonely Girl' og 'strong'
Man kunne se at Sia blev vildt glad.Drengene havde sunget færdigt, og Sia havde sagt tak.
Sia og og var blevet meget trætte, så vi gik tilbage til vores bus og gik i seng.
YOU ARE READING
Nyt liv
FanfictionSia er 18 år og elsker at synge. Hun bor på et børnehjem, og en dag ligger hun en video af sig selv der synger op på youtube, og en dag ringer Simon Cowell og tilbyder hende et job, både Sia og hende bedste veninde skal med. ...