Ida's synsvinkel
Sia sov stadig og jeg sad bare på min mobil, "bank bank!!" "Kom ind" råbte jeg. "Hej Ida, sover Sia stadig" spurgte Niall om. "Ja skal jeg vække hende?" "Ja vi skal nemlig snart øve" svarede han.
Jeg gik ind til Sia og sagde at hun skulle stå op, men hun gad ikke men så vidste jeg hvad jeg skulle, "Sia der er mad" og lige efter jeg sagde det var hun allerede ude af sengen, "er der ikke mad?" Spørg hun "nej i skal snart øve" svarede jeg hende, man kunne se hun lavede et trist ansigt. "Hej Sia" sagde Niall. "Heej" svarede hun tilbage.
Man kan se hun er vild med Niall, den måde hun kigger på ham og snakker på. Sia var igang med at tage tøj på. "Ida tror du Sia kan lide mig?" Spørg Niall "ja det tror jeg" svarede jeg ham, og da jeg sagde det blev han så glad, de to passer også meget godt sammen, "hvorfor står i sådan og smiler" spurgte Sia om. "Ikke noget Niall sagde bare noget sjovt" løj jeg. "Når skal jeg sætte dit hår så vi kan komme afsted" spurgte jeg hende hurtigt. "Ja kan du lave en fletning" spurgte hun. "Selvfølgelig kan jeg det" svarede jeg hende. Og så var vi færdige og vi gik over til øve stedet, Sia skulle synge perfect two. Og det lød så fantastisk "flot Sia" sagde vi alle i kor "tak venner" smilede hun. Og så skulle drengene øve.
Harry's synsvinkel.
Sia er helt perfekt, hendes øjne, tøj stil, personlighed og hendes krop er også lækker, jeg sendte hende mange flirtede blikke men hun kiggede væk, men der var også nogle gange hvor hun smilede, hun kan helt sikkert bedste lide Niall, men jeg giver ikke op, jeg vil have hende.
1 halv time efter var vi færdige med at øve og vi alle gik ind i vores bus, vi snakkede om alt muligt, men det var som om Sia holte sig tilbage, jeg skulle lige til at spørge om hun var okay men så kom "er du okay Sia, du siger ikke så meget" spurgte Niall om, øv jeg ville spørge hende, "ja, men Ida skal vi ikke gå tilbage til vores bus" spurgte hun Ida om. "Øhhh okay" svarede Ida. Neeeej du må ikke gåå, tænkte jeg bare "ses" sagde os drenge i kor.
Sia's synsvinkel.
Skal jeg fortælle hende det? Tænkte jeg hele tiden på.
"Ida" spurgte jeg efter hende.
"Ja"svarede hun.Der trillede en tåre ned. "Kan...du....huske da...jeg var...kærester..med.......Rasmus" spurgte jeg grædende.
"Ja hvorfor" spurgte hun meget bekymre.
"Han har ringet til mig" sagde jeg endelig til hende.
"Neeej har han hvad sagde han til dig?" Spurgte hun om.
"Han sagde at han vil have mig tilbage og at han var ked af det, men tror ikke på ham"
"Godt, du skal heller ikke være sammen med den nar!!" råbte hun næsten.
"Ja det ved jeg" svarede jeg hende. "Men hvad er klokken?"spurgte jeg hende, der var nemlig koncert idag.
"Den er 15:15!!" Råbte hun og slog mig.
"Av" grinte jeg. "Nå lad os finde det tøj du skal have på" sagde hun. "Ja" svarede jeg."OMG skal jeg have den på" det var en kjole, jeg går ikke i kjole og der var glimmer på. "Neeeej den skal jeg ikke have på"sagde jeg bestemt. Ida sukkede og ringede til nogle
"Hej, Sia vil ikke have kjolen på, hun går ikke i kjoler." Sagde hun "ja...... Okay.......tak"sagde hun "du behøver ikke at tage kjolen på" sagde hun og jeg løb over og krammende hende og sagde tak "så find noget tøj" sagde hun. "Ja okay"sagde jeg.(Tøjet kan ses i billedet)
Det var tid til jeg skulle ud på scenen og synge noget jeg altid har drømt om.
Men da jeg kom ud på scenen, kom jeg i tanke om hvis det går galt og lige da jeg havdet tænkt, det blev alt sort.
YOU ARE READING
Nyt liv
FanfictionSia er 18 år og elsker at synge. Hun bor på et børnehjem, og en dag ligger hun en video af sig selv der synger op på youtube, og en dag ringer Simon Cowell og tilbyder hende et job, både Sia og hende bedste veninde skal med. ...