Și uite că din nou sunt pusă în încurcătură, viața mea a luat din nou o întorsătură, de ce dracu pur și simplu nu pot să fiu și eu fericită?
Stăm cu toții la masă, toți vorbesc râd și sunt fericiți, doar eu stau încordată și mă tot gândesc la ce mi-a spus Chris.
Îi simt mână mângâindu-mi ușor coapsa, îmi ridic privirea și mă uit la confuză în ochii lui verzi.Clipește încet și îmi zâmbește, încercând să-mi transmită încredere.
Îmi mut privirea pe Daniel, stă în fața mea și el mă privește, încep să mă simt mică, ochii lui căprui acum mi se par întunecați și plini de răutate.
Nu, nu îmi pot crea o astfel de impresie, trebuie să vorbesc cu el.
-Noi o să plecăm să schiem, merge cineva cu noi?întreabă Nick, privindu-ne.
-Da, venim și noi, spune Jo și o privește pe Clary.
-Și noi, îl aud pe Chris vorbind.
Îl privesc tăcută, apoi vocea lui Daniel mă pătrunde.
-Cred că mergem toți.
***
Mă uit cum băieții alunecă pe pârtie, chiar dacă am venit cu ei, asta nu înseamnă că și eu voi schia.
Veronica a ales să îmi țină companie, doar pentru că ea nu știe să schieze.-Izzy ești în regulă?mă întreabă ea și iar eu dau simplu din cap în semn de aprobare.Nu prea cred că ești bine, te-am văzut azi dimineață la masă, nici măcar nu ai zâmbit, erai căzută pe gânduri.E din cauza lui Chris sau...?continuă ea să mă întrebe, încercând să afle ceva, chiar dacă știm amândouă că nu va afla nimic.
-Nu, nu e din cauza lui Chris, pur și simplu nu mă simțeam prea bine, am o durere de cap insuportabilă, pe nume Daniel, îmi spun eu gând.Dar acum mă simt mai bine, continui eu și mă forțez să zâmbesc.
Veronica îmi zâmbește cald și mă trage într-o îmbrățișare.
-Știu că nu asta e problema, dar nu te voi presa, îmi spune ea și îi sunt recunoscătoare pentru asta, la naiba am niște prieteni atât de minunați.
Un țipăt de voce masculină, ne face ple amândouă să tresărim și să ne desprindem din îmbrățișare.Mă uit spre valea unde schiau băieții, îmi strâng pleoapele pentru a vedea mai bine.
-O doamne!Nick!exclamă Veronica și aleargă în jos spre ei.
Alerg în spatele ei și de cum mă apropii mai mult, observ cum zăpada albă se colorează în roșu.Nick se ține de picior și toți ceilalți stau în jurul lui.Chris are telefonul dus la ureche și vorbește cu cineva, presupun urgența.
-Nick, scumpule, ce s-a întâmplat?aud vocea tremurată a lui V.
Plânge.E deja lângă el, îl ține de mână și se uită ba la el ba la piciorul lui care încă sângera.
Unul din acele de schi a trecut practic prin gamba lui.Cum naiba s-a întâmplat asta?
- E doar vina mea, îmi pare rău, nu am idee cum s-a întâmplat asta, vocea lui Theo e la fel de îngrijorată și plină de frică.
-Urgența v-a fi aici în câteva minute, îl aud pe Chris vorbind.
Nick mârâie de durere, e un haos total.V. îi trage capul la pieptul ei și încearcă să îl liniștească.
CITEȘTI
Două Inimi Frânte
RomanceIsabelle este o femeie în toată firea, a suferit mult, la o vârstă de doar 21 de ani a trecut prin prea multe.Trădarea și durerea i-au înnegrit inima. Încearcă să iubească, uitând de trecut și încercând să aibă din nou încredere în oameni. Dar viața...