Iubire

317 26 5
                                    

Perspectiva lui Chris.

Mă rotesc în pat și pipăi cu mâna, dar locul unde trebuia să fie Isabelle este gol.Îmi deschid mai bine ochii și mă ridic pe șezut, privind prin cameră, dar e tăinuită de liniște, doar razele de soare ce se joacă în cameră.

Mă ridic și după ce fac un duș și mă îmbrac, cobor în sufragerie, care este la fel goală, aseară toți au plecat în cabana alăturată, evident că Jo și Clary, au rămas aici și din mare păcate și Daniel.

Trebuie să-i spun lui Isabelle despre ce știu, are prea multă încredere în el, știu că se cunosc de mult timp, dar nu s-au văzut de un an și oamenii se schimbă mult într-un an, cel puțin eu l-am cunoscut în acea ipostază și nu cred că lui Isabelle îi va plăcea schimbarea lui Daniel.

Râsetele ce se aud din bucătărie mă trezesc din gândurile mele și instinctiv mă îndrept înspre acolo.

Îi surprind pe Isabelle și Daniel, râzând și vorbind, cu câte o cană de cred eu ceai.La naiba, simt îmi fierbe sângele în mine, îmi strâng mâinile în pumni și mă abțin încercând să mă controlez.

-Neața, spun cu voce răgușită din cauza somnului.

Ambii își îndreaptă atenția spre mine și zâmbetul de le fața tâmpitului dispare instant, pe când Isabelle continuă să zâmbească dulce și asta mă scoate din sărite pentru că nu eu i-am provocat acest zâmbet uluitor de frumos.

-Bună dimineața, iubire, spune ea cu voce subțire și se apropie de mine, mă sărută scurt pe buze.

O prind de talie și o trag puțin mai mult în sărut, e a mea și vreau ca tipul din fața noastră să înțeleagă asta.

Ne desprindem din sărut și îmi întorc privirea rece spre Daniel, care ni-a privit în tot acest timp.

-Neața și ție, mi se adresează mie Daniel și intră din nou în rolul de băiat bun, păcat că nu îi pot spune lui Isabelle cine este cu adevărat, dar la un moment dat va trebui să-și dea masca jos.

Îmi întorc din nou atenția, spre ființa minunată și frumoasă ce a devenit sensul vieții mele de acum câteva luni.

-Ți-am simțit lipsa azi dimineață, de ce te-ai trezit atât de devreme?o întreb șoptind.

Își ridică ochii căprui spre mine și clipește ușor din gene.

-Nu puteam dormi.Îmi pare rău.E vacanța noastră și eu mă distrag tot mai mult.Îți promit că de acum îți voi dărui mai multă atenție și dimineți împreună, ultima frază o șoptește peste buzele mele, iar apoi mă sărută tandru.

Nu știu când Daniel s-a evaporat de aici, dar mă bucur că a făcut-o, astfel am rămas doar noi în doi.Isabelle își coboară sărutul pe gâtul meu, știe exact care sunt punctele mele sensibile.Mă vârcolesc și îmi strâng gâtul, ceea ce ei îi provoacă un hohot de râs.Își trece degetele subțiri și reci peste gâtul meu,ceea ce mă face să sar la câțiva metri și să încep și eu să râd.

-Isabelle, oprește-te.Știi bine că ăsta e punctul meu sensibil...

Nu reușesc să termin fraza, pentru că îmi aud telefonul sunând în cameră.Îi fac semn, că mă întorc imediat și urc scările spre cameră, dar aud în urma mea pași mici.

Intru în cameră, iau telefonul de pe comodă, apoi răspund la apel, fără măcar ca să mă uit la apelant.Isabelle intră în urma și închide ușa, apoi se furișează lângă mine.

-Da?!răspund eu ferm și clar la apel.

-Chris, sunt eu Brad.Am nevoie să-mi trimiți în format electronic cazul...

Mă disconcentrez, pentru că o anumită domnișoară, mă gâdilă din nou pe gât, făcându-mă să mă distrag.Mă întorc spre ea și o văd zâmbind.

-Scuze, Brad.Poți te rog să repeți de care caz ai nevoie?

Îmi strâng din nou umerii și îmi trag gâtul, în încercarea de a scăpa de mâinile ei.

-Cazul B15 și B18, aud de partea cealaltă a receptorului și exact în acest moment, Isabelle își lipește buzele de gâtul meu, zăbovind în acel loc câteva secunde bune, apoi se retrage țocăind din buze.

-Bine, îți trimit în jumătate de oră.

-Mersi, vacanță plăcută Chris.

Mă grăbesc să închid și odată ce m-am asigurat că am închis, mă întorc spre mica diavoliță, ce zâmbește șiret.Îi prind mâinile și mă împing cu tot corpul în ea, până o lipesc de peretele din spatele nostru.Îi ridic mâinile deasupra capului și îmi frec nasul de al ei.

-Ai chef de joacă, scump-o?întreb și îmi trec buzele peste ale ei.

Mârâie încet și își întinde capul pentru a ajunge la buzele mele, dar mă trag înapoi.Face o față supărată și se zbate din nou, dar corpul meu nu îi permite prea multe.

Îmi ling buzele deja uscate și mă năpustesc asupra buzelor ei.Îmi strecor limba printre buzele ei și sărutul se transformă în unul înfocat.Îi las mâinile în jos, îi prind coapsele și o ridic în sus, își strânge picioarele automat în jurul talie mele, ceea ce mă face să mârâi în gura ei.

O las pe pat și îmi las corpul peste ea.Îi scot pijama, formată din două piese vestimentare.La naiba mă bucur nespus că nu poartă sutien.
Îi sărut fiecare sân, apoi mă întorc spre buzele ei, continuând cu o mână să-i masez sânul, iar cu cealaltă mă mișc de sus în jos dea lungul coapsei ei.

Ne desprindem pentru câteva secunde, doar pentru ca ea să îmi scoată tricoul.Îmi trag în același timp pantalonii de trening și boxerii.
Isabelle se ridică pe fund și îmi sărută pieptul, apoi buzele.Singura bucată de material ce ne mai desparte sunt chiloții ei.Sunt excitat al naibii de tot și am nevoie de ea acum.

-Chris, scâncește ea peste buzele mele, știu bine ce vrea, dar merită să aștepte pentru gâdilat și Daniel, chiar dacă ea nu știe.

-Spune, spune ce vrei Isabelle.

-Te vreau acum, mârâie ea și mă privește cu ochi sclipitori.

-Te voi fute, până îți vor ieși toți drăcușorii, îi șoptesc peste ureche, apoi îi frământ lobul urechii între dinți și îl ling ușor, câștigând din partea ei câteva mârâituri.

Îi trag și îi rup chiloții, aruncând de acum bucata de material nefolositoare undeva prin cameră.Mă împing în ea și îi astup geamătul cu buzele mele.Apoi ies și intru din nou cu putere, își arcuiește spatele și înfinge unghiile în spatele meu, dar îmi provoacă mai mult plăcere decât durere.

Grăbesc tempoul, și îi astup fiecare geamăt, sărutându-i și lingându-i buzele din plin.Știu că este aproape să-și dea drumă, la fel cum sunt și eu, dar îmi scot penisul erect și înainte ca ea să spună ceva, o apuc de șolduri și o întorc pe burtă, trăgându-i fundul la nivelul meu.

O iau de la spate și nu îi mai pot acoperi țipătul ce îi iese pe gură, mă împing din nou și la naiba e atât de strâmtă, chiar dacă am mai luat-o la spate cu ceva timp în urmă.

Îmi lovesc din nou și din nou șoldurile de fundul ei, iar când simt că sunt aproape, o ridic la nivelul meu, astfel încât spatele ei să fie lipit de pieptul meu.Cu o mână îi mângâi miezul, iar cu cealaltă îi dezmierd sânul, mă împing din nou și îmi dau drumul în ea, iar ea își dă drumul odată cu mine și își lasă capul pe pieptul meu.Ambii respirăm greu și sacadat, astfel rămânem nemișcați câteva secunde bune.

O iubesc prea mult pe această femeie, nu o pot lăsa în neștire, trebuie să afle adevărul despre așa zisul ei prieten-Daniel.

***
Deci dragii mei am ales să scriu, un capitol din perspectiva lui Chris, ca să vă arăt anumite detalii pe care le știe doar el despre noul nostru personaj Daniel.

Cartea continuă, votați și lăsați comentarii cu părerile voastre pentru următorul capitol.

Două Inimi FrânteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum