Noapte bună Chris

445 33 2
                                    

Carlos se îndreaptă spre mine,aș prefera să fiu înghițită acum de pământ.Mă uit în jur,căutându-mi ceva de lucru,dar Melissa și Clary stau la bar și vorbesc ceva,ceea ce îmi dă de înțeles că nu e nimic de lucru.

Nu pot fugi de el,dar nici nu vreau să-l văd sau să vorbesc.Mă întorc,nu știu vreau să mă duc,trec printre mese și atunci ușa de la baie îmi sare în ochi,îmi măresc pasul și sunt aproape să intru,dar brațul îmi este prins și sunt întoarsă cu totul spre el.

- Ce vrei Carlos?îmi smulg brațul din mâna lui și îi dăruiesc cea mai urâtă privire.

-Te rog,vreau doar să vorbim.Nu te cunosc Izzy,am crezut că e doar o glumă,iar o mică minciună nu te va supăra atât de tare,vorbește repede de parcă se teme că pot dispărea,iar el nu va reuși să-mi spună ce are de zis.Dacă mă lași să te cunosc,jur că nu te voi mai minți niciodată,continuă cu voce rugătoare,iar ochii căprui sunt negri și plini de speranță.

Clary avea dreptate,nu mă cunoaște și eu nu i-am dat șanșa să mă cunoască.

- Bine.Dar acum nu pot vorbi,muncesc.

Fața i se înseninează și parcă nu-i vine să creadă ce aude.

- Ok,putem să ne vedem mâine sau luni?

-Luni,ne vedem după colegiu,spun și mă întorc să plec,dar vocea lui mă oprește.

- Izzy?

- Da?

-Ești frumoasă.

Nu știu dacă să zic un "mersi" sau doar să mă întorc și să plec.Aleg a doua variantă.

***

Îmi iau ceașca cu ceai și o pun pe măsuța din sufragerie,mă fac comodă pe canapea,pornesc televizorul și caut un serial sau film Netflix.

Telefonul îmi vibrează,îl deblochez și văd că am un mesaj de la un număr,pe care eu nu îl cunosc.

    Necunoscut:Ce faci diseară?

Mă încrunt la telefon.Nu am idee ce să răspund,pentru că nu știu cine e.

     Eu:Depinde.Cine ești?

Îmi las telefonul pe brațe și aștept un răspuns,căutând în continuare ceva pe Netflix.

     Necunoscut:Sunt Chris:)

Îmi dau o palmă peste frunte.Cum am putut să uit.Înregistrez numărul ca să nu o mai dau în bară.

    Eu:Îmi pare rău...

   Chris:E în regulă.Deci ce faci diseară?

    Eu:Muncesc.

    Chris:Dar mâine seara?

Zâmbesc la mesajul lui.Nu am planuri pe mâine seară și e prea drăguț că să îl refuz.

   Eu:Nu am planuri.

   Chris:Te iau la șase:)

Două Inimi FrânteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum