Sunt acel gen de oameni care iubește Crăciunul, abia e noiembrie, dar am spirit de Crăciun, ascult toată ziua cântece despre Crăciun și trebuie să mă ții bine în frâu ca să nu încep să decorez casa.
De asta acum cumpărăm decorațiuni cu Chris, nu am putu să mă abțin, iar Chris nu a știut cum să mă oprească și mi-a făcut poftele, cu condiția că vom decora doar pe 1 decembrie.
-Tot cred că e ciudat să cumperi decorațiuni pentru Crăciun din luna noiembrie,spune Lilit plictisită și aruncă un globuleț la loc în cutia mare unde se aflau și altele.
Vocea lui Lilit a devenit atât de deranjantă pentru urechile mele, încât cred că o să înceapă să sângereze.
Încă nu înțeleg de ce nu a putut să stea acasă, este ca un scai de care nu poți scăpa sau o lipitoare.Începând de duminica trecută când ni-a stricat ziua specială cu Chris, mai apoi toată săptămâna.Mă bucur că m-am mutat cu Chris, poate el nu observă, dar ea îl soarbe din priviri de câte ori are ocazia.
-Puteai să rămâi acasă, Lilit, rostesc apăsat numele ei și cu dezgust.
Își dă ochii peste cap la remarca mea și își mișcă picioarele suple în cealaltă zonă vecină unde se află produse cosmetice, doar că ea merge mai departe în zona unde se vinde lenjerie intimă pentru femei.
Mârâi nervoasă și cred că o să înceapă să-mi iasă fum pe nas și urechi, nu o mai suport pe femeia asta.
-Calmează-te,Chris mă cuprinde de la spate și își freacă ușor nasul în părul meu, doar nu îi da atenție, continuă el și mă sărută blând pe gât.
-A trecut o săptămână, eu mi-am găsit de lucru în câteva zile, de ce e atât de greu pentru ea?
Mă întorc și îl privesc, încercând să mă calmez.
- Nu spuneai că la Red au nevoie de o chelneriță?
Ochii îmi sclipesc și cred că nu e o idee atât de rea, astfel o să scap de ea, cel puțin din casa lui Chris.
- Da, o să vorbesc cu șeful meu și cu ea despre asta.
Mă întind și îl sărut cast pe buze, sărutul lui mă încarcă cu energie și mă face fericită.Ma reîntorc la alesul decorațiunilor, iar Chris mi se alătură încercând să mă ajute să aleg culorile potrivite pe care vreau să le combin.
***
-Izzy, masa 3!Clary îmi strigă din celălat capăt al barului.
Mă mișc rapid și iau băuturile ducându-le atent către masa 3.Iau comanda de la o altă masă și mă reîntorc la bar.
- Lilit încă nu și-a luat tălpășița din casa lui Chris?mă întreabă Clary, așteptând și ea să ia o comandă.
- Nu, cu fiecare zi mă scoate tot mai mult din sărite și mă abțin cu greu să nu îi scot ochii cu o furculiță, doar ca să nu îl mai poată privi pe Chris.Mă ucide gândul că eu sunt aici muncind, iar ea și Chris au rămas singuri acasă, am început să-mi frământ inconștient colierul de la gât.
- Trebuie să ai încredere în Chris.
-Știu, dar și tu știi că îmi este greu să am încredere în oameni.
- Atunci ce vei face?mă întreabă ea și ne luăm ambele comenzile.
- O să îi propun ei să lucreze aici,spun înainte să ne despărțim ca să ducem comenzile.
Las comanda pe masă și întreb politicos dacă mai doresc ceva, iar apoi primind răspunsul mă întorc spre bar.Ne întâlnim cu Clary, la aceiași jumătate de drum unde ne-am despărțit.
CITEȘTI
Două Inimi Frânte
RomanceIsabelle este o femeie în toată firea, a suferit mult, la o vârstă de doar 21 de ani a trecut prin prea multe.Trădarea și durerea i-au înnegrit inima. Încearcă să iubească, uitând de trecut și încercând să aibă din nou încredere în oameni. Dar viața...