Lilit a fost acceptată la postul de muncă de la Red, a reușit foarte repede să-și găsească și un apartament, astfel în sfârșit am scăpat de ea și sunt din nou doar eu și Chris.
Chris m-a ținut tot weekendul departe de casa lui, cerându-mi să rămân la Clary și Jo, ceea ce mi s-a părut foarte suspect, dar am acceptat.Astăzi mi-a spus că pot să mă întorc, deja sunt nerăbdătoare să scap de orele plictisitoare și să plec mai repede.
Odată ce s-a făcut oră fixă în care oră se finisează, mi-am strâns toate lucruri și am ieșit rapid din clasă.
-Izzy!vocea lui V. mă oprește și mă întorc spre sursă.
E la câțiva metri de mine, nu ni-am vorbit de ceva vreme și totul din cauza că eu am dispărut din peisaj în relația mea, acum mă simt exact ca Mike și Mia, care s-au distanțat foarte mult de grupul nostru.Nu vreau să se întâmple asta și cu mine.
- Ce faci? mă întreabă ea când ajunge în fața mea.
- Îmi pare rău V. știu că nu am mai vorbit de ceva vreme, dar promit că voi îndrepta asta, spun și îmi las privirea în jos, rușinată că mi-am ignorat complet prietenii în ultima vreme.
- E în regulă, înțeleg.Ai o relație după ceva timp și te bazezi mai mult pe ea acum.
Îmi ridic privirea spre ochii ei căprui care mă privesc calm.
-Ce zici să ne adunăm cu toții mâine deseară undeva?îi propun, iar chipul ei se luminează instant.
-E o idee minunată!
- Atunci, ne vedem mâine, spun și o îmbrățișez de adio.
***
Ajung nerăbdătoare acasă la Chris, îmi grăbesc pașii pentru a ajunge mai repede spre ușa de la intrare.Geamurile sunt acoperite de draperii care până acum nu au fost trase la dorința mea.Descui ușa și pășesc încet și neîncrezută, casa e cuprinsă de întuneric, doar o lumină vagă ce vine din sufragerie mă conduce înspre acolo.
Rămân cu gura căscată și înțepenesc când văd bradul uriaș din sufragerie, Chris stă la câțiva centimetri de brad, cu mâinile pe lângă corp și un zâmbet uriaș.
-Îți place?mă întreabă și se apropie de mine.
-Cred că reacția mea spune totul,îmi revin eu și îi zâmbesc.E minunat și e artificial, exact cum trebuie să fie, continui eu și din câțiva pași micșorez distanța dintre noi.
-Știu cât de mult ai insistat pe un brad artificial și am lăsat partea cu decoratul pentru amândoi, știu cât de mult îți place partea asta.
Rămân uimită de faptul că ține minte toate detaliile care i le-am spus.Mă ridic pe vârful degetelor și îl sărut tandru pe buze, Chris îmi prinde talia și mă trage mai aproape de el, sărutul nostru se transformă în unul plin de pasiune și dorință.
Dintr-o mișcare îmi ridică picioarele peste șoldurile lui, iar eu mi le încolăcesc mai bine picioarele în jurul taliei lui și îmi plimb mâinile prin păr.
Mă desprind din sărut, ceea ce îl face pe Chris să mă privească confuz.
- Te iubesc, șoptesc privindu-l direct în ochii verzi.
Observ cum fața i se relaxează și zâmbește scurt.
-Te iubesc, Isabelle, șoptește și îmi acoperă buzele cu ale lui.
Sărutul tandru se transformă în unul aprins și pasional.Încerc să-mi țin echilibrul în brațele lui și în același timp încerc să-i trag maioul de pe el, Chris mă ajută prinzându-mă mai bine de talie, reușesc într-un final să-l scot, îmi cobor privirea pe o fracțiune de secundă pe bustul său dezgolit, apoi mă întorc la buzele lui.Merge cu mine atent, până ajunge în camera noastră, unde mă așează atent pe pat.Își scoate cureaua și o aruncă undeva pe podea, apoi se apleacă peste mine, îmi scoate puloverul, lăsând la iveală sânii mei.Îmi sărută buzele, apoi coboară sarutând fiecare părticică a pielii mele dezgolite.
O mână se strecoară sub sutien mângâindu-mi sânul, iar cu cealaltă mână îmi deschide nasturele de la pantaloni, coboară în jos și îmi trage pantalonii cu ambele mâini.Se întoarce în sărutări pe picioarele mele până ajunge la miezul meu, sărută materialul de catifea, ceea ce îmi transmite fiori în tot corpul și mă face să-mi arcuiesc spinarea și să gem înfundat.
Dintr-o mișcare sfâșie materialul catifelat și îl aruncă undeva în cameră, mă lasă să aștept, dar îl simt deasupra mea, mă sărută pe buze și în același timp îmi scoate sutienul, la fel aruncându-l în gol.Mă simt stingherită, eu fiind complet goală, dar el încă are pantalonii pe el, nu mă lasă însă mult să mă gândesc la asta, pentru că mâinile lui care îmi mângâie sânii și gura ce coboară spre miezul meu, îmi provoacă mii de fiori și sentimente ce mă duc în infern.
Buzele și limba lui se mișcă perfect înăuntr-ul meu, făcându-mă să gâfâi și să gem.Toate neîncrederea și nesiguranța pe care o aveam s-a evaporat și a rămas doar iubirea față de el.
Simt orgasmul aproape și îmi încleștez mâinile în plapuma moale de pe pat.
-Chris... îi rostesc numele printre gâfâieli și gemete.
- Nu acum iubito, îmi șoptește acum aproape de ureche, mă sărută scurt pe buze, iar apoi se retrage, îmi ridic puțin capul și clipesc mărunt, își scoate pantalonii odată cu chiloții, lăsând la iveală penisul erect.
Îmi las capul pe pat și trag aer adânc, clipesc mărunt și încerc să-mi controlez respirația, dar fără rost.După ce își pune prezervativul, se apropie de mine și mă sărută lung și tandru pe buze.
-Te iubesc, Isabelle.Ai încredere în mine, îmi șoptește înainte să intre în mine.
Nu mai sunt capabilă să-i răspund și doar îl sărut, icnesc scurt în gura lui, când îl simt în mine.Se mișcă încet, provocându-mi plăcere și făcându-mă să vreau mai mult.Începe să se miște mai repede, cu fiecare mișcare fiind mai aproape de orgasm, îmi împing șoldurile în față și îi vin în întâmpinare la fiecare mișcare.
Camera este înfundată de gemetele noastre și când cred că sunt pe vârful plăcerii, Chris se desprinde din sărut.
-Împreună, spune sacadat și se mai îmipinge de câteva ori în mine, apoi la ultima oară, ne dăm drumul împreună.
Cade peste mine,iar mâinile mele se încolăcesc în jurul lui.Îi sărut umărul, apoi obrazul și buzele, mângâindu-i încet spatele.
Atât de mult timp am fugit de relații și bărbați, iar acum mă simt atât de bine lângă Chris, sunt fericită și simt că merit asta.
***
Mulțumesc pentru că citiți!***
Îmi pare rău dragii mei pentru că nu am postat atât de mult timp, dar am avut o perioadă mai grea, cu multe teme de făcut și plus la asta mi-am pierdut speranța că cineva mai citește cartea sau așteaptă capitole noi, dar azi am primit un comentariu care m-a motivat să scriu.
CITEȘTI
Două Inimi Frânte
RomanceIsabelle este o femeie în toată firea, a suferit mult, la o vârstă de doar 21 de ani a trecut prin prea multe.Trădarea și durerea i-au înnegrit inima. Încearcă să iubească, uitând de trecut și încercând să aibă din nou încredere în oameni. Dar viața...