💎vote
▪️Ökseotu. - 2019▪️
• Gaia, en azından bu gün çık odandan olmaz mı?.
Jungkook kollarını göğsünde birleştirip, omuzunu kapı pervazına yaslayarak yatağın ortasında oturan kıza baktı.
• Bu gün Noel, senin en sevdiğin bayram, en azından bizimle otur, yalnız kalma. Bir yıla nasıl girersen bütün bir sene öyle gider.•
" Benim sevdiğim bir şey yok, bayram da umurumda değil. "
Jungkook'un şefkatli sesine karşılık onunkisi boş ve soğuk çıkmıştı.
• Güzelim lütfen, kendine bunu yapamazsın. •
Yaslandığı yerden doğrularak kızın yanına ilerleyip, yataktaki boşluğa oturdu. Kızın zarif ellerini elleri arasına alıp okşadı .
• Tam 8 aydır bu durumdasın, neşen yok, mutluluğun yok, her gün ağlıyorsun, tek gittiğin yer var orası da mezarlık. Lütfen artık, kendini toparlamalısın. •
Gaia gözlerini oğlanın kahverengilerine dikti.
" Neşem yok, çünkü Taehyung'un gözlerine bakamıyorum, mutluluğum yok onun gülüşünü göremiyorum, her gün ağlıyorum çünkü dokunuşlarını özlüyorum, tek gittiğim yer mezarlık çünkü azda olsa varlığını orada hissediyorum. "
Jungkook derin nefes alarak kurumuş dudaklarını ıslattı, ne diye bilirdi ki?, asla böyle bir şey yaşamamıştı.
• En azından bu gün bizimle masaya otur, benim için lütfen. •
Gaia elini yavaşça çekti onun elleri arasından. Onun istediği tek bir şey vardı, onun da gerçekleşmesi imkansızdı.
" Uykum var . "
Yatağında uzanarak cenin pozisyonu alıp gözlerini kapadı. Jungkook iç çekerek baktı kıza. Ellerini kızın saçları arasında geçirip okşadı.
• Pekâlâ, seni zorlamayacağım. •
Dudağını Gaia'ın anlına bastırıp mırıldandı, ayağa kalkıp son kez yataktaki kıza baktıktan sonda odadan çıktı.
O çıktından sonra Gaia yanındaki komidinin alt çekmecesini açıp içinden siyah kutu çıkardı. Kuruyu açıp içindeki kurumuş ökse otu yaprağına baktı.
" Seni özlüyorum. "
Parmaklarını yaprağın üzerinde gezdirdi. Gözlerinde birikmiş özlemle keder , damla halinde aktı yanağından aşağıya. Gaia nefes almak için dudaklarını araladı, yaşla dolu gözlerini kapatarak seneler önceki Noel gününü zihninde canlandırdı.
Past
" Bu yılın mükemmel olacağına inanıyorum. "
Kız tebessüm ederek elindeki küçük fındıkkıran oyuncağını, önünde durduğu koca ağacın boş dalına astı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rain ᴷᵀᴴ
Fanfiction▪︎Yağmuru severdim ben, yüzüme düşen küçük masum damlaları severdim. Ta ki seni benden alana kadar Sevgilim. ▪︎ Kim Taehyung