💎 vote
▪️Deniz ve orman ▪️
• Gaia lütfen ağlama.
Jungkook kapının arkasından seslendi kıza. Gaia yine kriz geçiriyordu odasında ne varsa döküp yıkmış, sonunda yıkacak bir şey kalmadığından bir köşeye sinip ağlamaya başlamıştı. Her defasında yaptığı gibi.
• Lütfen aç kapıyı.
Kapıya vurdu tekrar.
" Jungkook onu istiyorum.. Dayanamıyorum!. "
Ne cevap vermesi gerektiğini bilemedi Jungkook. Sevdiği biri orda acı çekerken, sadece kapının diğer tarafından dinlemek çaresizlik miydi?, acizlik mi?.
• Yapma böyle, sadece kendine zarar veriyorsun. Lütfen yanında olmama izin ver.
" Hayır. Anlamıyorsun?, içim yanıyor her yerde bir hatıra var. Evde , odada, eşyalarda, bedenimde aldığım nefeste bile onun hatırası var. "
Sertçe tutkundu geçin adam, sırtını kapıya dayayıp çöktü yete. Bacağının birini uzatıp diğerini kendine çekerek, kolunu dizine kafasını arkasındaki kapıya yasladı.
• Haklısın anlamıyorum. Çünkü aşık olduğum birini kaybetmedim, ama bir dostumu kaybettim. Diğerini de kaybetmek istemiyorum.
" Onu özlüyorum. "
Dakikalar sonra kızın fısıltısı geldi odadan. Biliyordu Jungkook onu özlediğini, kendisine özlüyordu ama ne yapa bilirim ki.
• Bende ...
Dedi sadece .
" Jungkook söyle."
İç çekti genç adam, Gaia her krizinden sonra ondan bunu isterdi.
• Bu sana iyi gelmiyor .
Kızın ağlamaktan kısılmış sesi duyuldu kapının diğer tarafından.
" Lütfen Jungkook, zaten onu kaybettim. En azından bunu bana çok görme hatıralarımı kaybetmek istemiyorum. Lütfen Jungkook lütfen..."
Oğlan kafasını yana çevirerek yanağını kapının serin tahtasına yasladı. Derin nefes alıp ıslattığı dudaklarını araladı, oğlanın Apollon'u bile kıskandıracak derecede güzel sesi çok geçmeden yankılandı dar koridorda.
Gözlerim kapalı,hala buradayım
Çöl ve okyanus arasında kayboldum
Etrafta dönüp duruyorum
Nereye gitmeliyim?
Bu kadar çok olduğunu bilmezdim
Gidemediğim yolların ve gidemeyeceğim yolların
Hiç böyle hissetmemiştim
Büyüyor muyum?Gaia şarkıyla birlikte gözlerini kapadı, çok geçeden zihninde tanıdık sesle birlikte anı canlandı.
Past
Yolumu kaybettim
Durmak bilmeyen bu sert fırtınada
Yolumu kaybettim
Çıkışı olmayan bu karmakarışık dünyada
Yolumu kaybettim
Yolumu kaybettim
Ne kadar önüp dolaşsam da,kendi yoluma inanıyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rain ᴷᵀᴴ
Fiksi Penggemar▪︎Yağmuru severdim ben, yüzüme düşen küçük masum damlaları severdim. Ta ki seni benden alana kadar Sevgilim. ▪︎ Kim Taehyung