vote 💎
▪️Yalan yaşamın bir koşulu.▪️
Ve sonuçta, yalan nedir?
'Bu bir maskeli balodaki gerçek.Nasıl başlangıç yapacağını bilmiyordu. Yarım saat olucaktı ki o ve Gaia tek kelime etmeden bir birlerine bakıyorlardı. Kız kendine geldiğinde Jungkook onun iyi olduğuna emin olduktan sonra gitmişti hastaneden.
Aslında gitmezse muhtemelen Taehyung'u o sinirle bir güzel döve bilirdi.
" Kim? "
Kızın ince sesini duyduğunda daldığı düşüncelerden çıkmıştı.
* Anlamadım?
Gaia kızarık gözlerini ona çevirdi.
" Mezarda sen sanarak ağladığım kişi kim? "
Taehyung kafasını iki yana salladı, işte buna cevabı yoktu gerçektende onun kim olduğunu bilmiyordu.
* Bilmiyorum. Kim olduğunu bilmiyorum.
Gaia gözlerini kapatıp derin nefes aldı. Hâlâ olan biteni anlamaya çalışıyordu, bir tarafı Taehyung'un kollarına atlamak, ölmediği için ona geri döndüğü için şükretmek isterken diğer tarafı kaldırıldığı , kırıldığı, acı çektiği için öfkeliydi.
" Neden?..
Fısıldadı gözleri kapalı şekilde.
" Neden bunu yaptın?, böyle büyük bir oyunu oynamaya seni iten şey ne?. "
Şu an ona belkide tokat atmalı, akla gelinmez küfürler etmeliydi ama lanet olsun ki bir taraftan da merakı onu rahatsız ediyordu.
Taehyung dudağını ısırdı sertçe, anlatmaktan başka bir şansı yoktu. Ya gerçeği söyleyecek ya sevdiği kadından olucaktı. Derin nefes alıp kazanın olduğu günden başladı.
* O gün amcam benimle konuşmak istediğini söyledi. Bende istemesem bile gittim , dedemin vasiyetini okumuşlardı. Dedem her şeyini bana bırakmıştı, yani babamın olan her şeyi.
Gaia gözlerini açıp oğlana baktı. Dedesi öleli 14- 15 ay oluyordu. Taehyung annesi ve babasını kaybettikten sonra ona dedesi ve yengesi bakıyordu. Yengesi iyi biriydi ama ne yazık ki amcası halkında aynı şeyi söyleyemezdi.
* Amcam sinirlendi, benim bir serseri olduğumu bunları haketlediğimi, babamın ismini şirketini batıracağımı söyledi . *
Gözlerini kızın gözlerine çevirdi, yüzünde buruk bir tebessüm oluştu.
* Ben her şey ola bilirim bir serseri suçlu , hatta belki katil bile. Ama asla babamın ismini batıracak bir şey yapmam asla, yapamam da. *
( suçluda katilde değil, örnek verdi )
Gaia bunu biliyordu. Taehyung ailesini çok severdi, ne dedesinin nede diğer bireylerin üzülmesine dayanamazdı.
* Yanından ayrılırken beni üstü kapalı tehdit etti. Senin güzel bir kız olduğunu, genç olduğum için yanlış adımlar atarak hayatını mahvetmememi söyledi. *
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rain ᴷᵀᴴ
Fanfiction▪︎Yağmuru severdim ben, yüzüme düşen küçük masum damlaları severdim. Ta ki seni benden alana kadar Sevgilim. ▪︎ Kim Taehyung