Naroti szemszöge
Vége volt a minden napi unalmas órának és már a tornaterem előtt vártam a csapatot mikor megláttam Nekomata sensei-t erre jönni.
-Hallottam lerendeztél egy meccset. Ügyes vagy! Elintézted a buszt és a másnapi napról való hiányzást? -mondta első mondatába dicséretnek vélhető hangszínen második mondatot érdeklődve.
-Persze el! -ennyit mondtam mert a fiúk be viharoztak a tornaterembe.
Átöltöztek majd kezdetét vette az edzés. Mivel unatkoztam és nem tudtam többet kideríteni a Karasuno csapat tagjainak taktikájukról ezért elő vettem a Nintendom majd nyomkodni kezdtem. Be volt dugva fülembe egy füles azon keresztül hallgattam zenét a telefonomon. Meghallottam kedvenc dalom és sajnos nagyon bele merültem a dallamba és akaratlanul is elkezdtem énekelni tudatom nélkül azaz magyarul: nem hallottam és nem tudtam hogy éneklek mert belemerültem a játékba és a zenébe pedig beleéltem magam...
-Tele van a csend ma képekkel épp filmet vetít a tegnap. Tele veled minden egyes perc megfogott amilyen vagy. Mátol hordom bent a neved velem is megeshet megleptél. Végre véget ért a ború úgy néz ki tényleg megjöttél. -kezdtem halkan de pont úgy hogy hallani más hallja de én a fülembe dugott cucc miatt amin keresztül hallottam maxon a zenét nem.
-Bent a neved látlak mindenhol minden perc ma rólad szól arcod belém égett már szép film ahogy táncoltál -épp a refrén után hallottam meg hogy nem csapodnak a labdák mivel lejjebb halkítottam mert hát "miért ne" de milyen jól tettem hogy akkor ott lehalkítottam.
Nem csapódtak se a padlónak se a falnak a labdák. Nem csoszogtak a cipők. Nem hallottam hogy Yaku Levvel ordibál hogy őt bizony nem hívhatja kicsinek. Nem ott akkor senki sem dobálta a labdát de nemhogy a labdát nem dobálták még ordibálást is abba hagyták. Nagyon elszégyelltem magam. A föld alá kívántam akkor magam. Nem egyszerűen nem tudom hogy lehetek ilyen peches.
-Tud énekelni? -hallottam meg Kuroo hangját.
Mit ne mondjak meglepődtem mivel arra gondoltam hogy olyanokat fognak mondani hogy "ez mit krákog itt? ez mi a f@szt kornyikál?" és hasonlók. De nem... Tudatosulni kezdett bennem hogy ez nem az amire számítottam. Mivel már nem énekeltem ezért tisztán hallottam mindent de gondolom azt hitték hogy nem hallom mivel hangos a zene folytatta a drága csapatkapitány de nemvolt az.
-Azt a rohadt de gyönyörű hangja van! A világ legszebb menedzserét, énekesét, és liberoját kaptuk meg! -mikor az utóbbi mondatot ki mondta elpirultam. ÁCSI ÁCSI ÁCSI ELPIRULTAM? INKÁBB EGY PARADICSOMMÁ VÁLTOZTAM!
Lassan letettem kezemből a Nintendom és ki vettem fülemből a kis dolgot. Fél néztem és 12 csillogó szemét láttam magam előtt. Ha eddig nem voltam elég pipacspiros színben pompázva akkor most bordó szint vettem fel egyesek örömére.
-Öhm... Fiúk... És... Izé.. N-nem akartam meg z-zavarni az edzést GOMEN -kezdtem el ott habogni hebegni nekik.
-Na ne mond hogy így zavarba jöttél a végett amit mondtam Nono-chan -kuncogott Kuroo mire fel álltam oda battyogtam Levhez.
YOU ARE READING
Most akkor menedzserünk vagy liberonk? (Kenma x Oc)
RomanceNaroti Chanchel egy "átlagos" lány volt. Jó lehet kicsit másabb volt a többi lánynál. Sok titka volt szinte mindennel kapcsolatban. Ez mellet viszont nagyon jól röplabdázott és nagyon sokáig ennek szentelte az életét, de egy tragédia miatt abba kell...