Naroti szemszöge
Reggel a telefonom csilingelésére keltem. Furcsa álmom volt újra. Volt már hogy olyat álmodtam ami régen megtörtént de erre az emlékre nem is emlékszem. Lehet csak beképzelem... 5:00-ra állítottam tegnap este a ébresztőnek az idejét. Hogy miért? Mert tudni illik ha nem kelek korán minden honnan képes vagyok elkésni. Na mindegy kikászálódtam az ágyból majd gyorsan mentem is a fürdőszobám felé. Bele néztem a tükörbe és az a látvány ami szemem elé tárult huhh még egy vak is öngyilkos akarna lenni ha látná hogy nézek ki. Gyorsan megcsináltam a kis reggeli rutinom. Arcmosás, fogmosás, parfümözés. Majd fel is öltöztem.
A ruha:
Amint ezeket fel vettem leszaladtam majd táskámba raktam a telefonom, fülhallgatóm, és Nintendom meg persze egy tábla csokit. Rá néztem az órára és 6:57 percet mutatott. Lehoztam azt a táskát is amibe a ruhám van és filóztam egy jó 5 percet hogy melyikben legyenek a cuccaim de úgy döntöttem viszem mindkettőt mert a hátizsák egy sima piros letisztult táska a másikat pedig láthatjátok a képen. Majd úgy döntöttem főzök egy citrom menta teát magamnak és közbe felhívom Kerina-chant. 1 csengésre felvette szóval megkönnyebbültem hogy nem alszik.
-Szia Nono -köszönt a barátnőm.
-Szia -köszöntem neki én is kedvesen.
-Izgulsz? -kérdezte meg.
-Te belém látsz? -kérdeztem rá bohókásan mire elnevette magát.
-Igen és azt is tudom hogy most teát csinálsz -kezdett bele.
-Honnan? -nevettem fel.
-Sípol a tea főző -kezdett bele még jobban nevetve.
-Jó tudni magamtól nem jöttem volna rá -nevettem én is.
-Jó de nekem mennem kell készülni hisz iskola lesz. Szia ügyes legyél! -mondta kissé szomorkás hangon.
-Oké! Igérem büszke leszel rám! Szia. -majd leraktam.
Megittam a teám majd a karomon pihenő órára néztem. 7:34 percet mutatott. Egyből felkaptam a hátamra a háti táskát a vállamra a váll táskát és ki léptem a ház ajtaján. Becsuktam a kulcsommal majd azt bele raktam az oldaltáskába. Mentem majd mikor oda értem meglepődtem mert senki se volt a még ott. Ránéztem az órára és még mindig 7:34 percet mutatott. Kicsit lesokkoltam mert nem értettem hogy mi történik. Kivettem a telefonom és azt véltem felfedezni hogy még csak 7:16 perc volt. Ekkor esett le hogy az óra felesleges.
-Szuper -mondtam ironikusan főkép csak magamnak.
Leültem egy padra majd kivettem a csokit és majszolni kezdtem. A 3. kockánál meguntam így ki vettem a Nintendom és a finom édesség evése közben játszottam. Beraktam a fülembe a fülesem egy megszokott mozdulattal össze dugtam a telefonnal és be kapcsoltam az adatforgalmam. Felmentés YouTube-re és kerestem egy lejátszási listát és elkezdtem halgatni a zenéket amik sorba mentek. És megint beleestem abba a hibába hogy a zene magával ragadt és elkezdtem énekelni.
(Bocsi hogy így rakom ide de le fordítani se leírni angolul nincs kedvem szóval hallgassátok meg)
Csak a dal végén vettem észre hogy énekelek de hát nem zavart ez a zene nagyon illik a jelenlegi szerelmi életemre. Ha tehetném és lenne bátorságom elmondanám Kenmának de nem sajnos nincs. A kezembe lévő Nintendora néztem és beugrott ahogy Kenma oda adta nekem. Ekkor leraktam és ittam egy korty vizet hogy magamhoz térjek. Majd vissza állítottam az előző pozícióba a kezem mikor még játszottam és megint nyomkodni kezdtem a kütyüt a kezemben. De nagyon frusztrált valami. Mintha néztek volna de betudtam annak hogy járókelők pillantanak néha ide és ez a fura érzés kerített hatalmába. De nem egyre jobban éreztem hogy hatalmába kerít ez a frusztrált érzés nem bírtam tovább fel néztem és egy Kenmát, Levet, Yamamotot, Kuroo-t, na meg Yakut véltem felfedezni.
-Mióta álltok itt? -kérdeztem meg mivel az éneklés elég ciki volt.
-Mikor el kezdted azt a zenét énekelni. -vágta rá Kuroo -Ki a szerencsés? -kérdezte bohókásan.
-Szerintem Yaku ő olyan magas mint Nono -vágta rá Lev és mivel tudtam hogy Yaku meg akarja rugdosni a magasságával való vicc végett de nem tudja ezért felálltam és oda sétáltam Kenmához...
YOU ARE READING
Most akkor menedzserünk vagy liberonk? (Kenma x Oc)
RomanceNaroti Chanchel egy "átlagos" lány volt. Jó lehet kicsit másabb volt a többi lánynál. Sok titka volt szinte mindennel kapcsolatban. Ez mellet viszont nagyon jól röplabdázott és nagyon sokáig ennek szentelte az életét, de egy tragédia miatt abba kell...