Ezt hogy?

656 46 3
                                    

Naroti szemszöge


Földbe gyökerezet a lábam és csak azon járt az agyam hogy "most mi lesz?". Kicsit megijesztett hogy mindenki bámúlt rám és kezdtem azt hinni hogy elrontottam a játékukat.

-Na látjátok erről beszéltem. -szólalt meg hirtelen Nekomata sensei így elintézte hogy rá nézzenek a többiek amit lélekben megköszöntem neki.

-Wow ez menő!!! -visított fel szinte úgy mit egy kislány a nekoma liberója majd oda sétált a villany póznához.

-Azt a rohadt! -mondta Kuroo majd hirtelen Kenmára emelte szemét és mivel én pont akkor néztem Kuroo-t mivel ő beszélt és automatikusan felé fordultam én is le vezetem a fiúra tekintetem aki kicsit tátott szájjal nézett majd megszólalt-

-Ezt hogy? -ez volt az első amit ki tudott mondani gondolom.


Kenma szemszöge


Feladtam Kuroo-nak a legjobb tehetségemmel a labdát mert tudtam hogy ott ül pár méterre az a lány akinek valamiért bizonyítani akartam hogy jól játszom. Valami megfogott benne bár nem tudom micsoda. De mindegy is. Kuroo fel ugrott miután fel adtam neki a labdát. Láttam hogy ő is bele ad minden de ő csak azért hogy pontot szerezzen mivel ez egy ilyen "csapaton belüli meccs" de olyan erővel ütötte meg a tárgyat hogy az nem az "ellenfél" pályarészére hanem Naroti felé kezdett repülni. Viszont teljesen látszott a lányon hogy nagyon nem ebben a világban jár valamin nagyon elgondolkozott.

-Vigyázz! -hallottam hogy Kuroo aggódva ordít oda Narotinak.

A lány hirtelen mozdult felpattant és elütötte a labdát a mi drága liberonk próbálta védeni de nem sikerült neki. Elég nagy hanggal csapódott hogy meg lehessen állapítani hogy még jó is hogy nem védte ki a mi kisméretű törpe liberónk mert lehet le szakadt volna a keze. Vagy 4-5 perce állt mindenki egy helybe mikor Nekomata sensei megszólalt.

-Na látjátok erről beszéltem -hirtelen nem értettem majd megvilágosodtam tágra nyitott szemmel és kicsit tátott szájjal néztem a lányt.

-Wow ez menő -mondta liberónk aki mondandója közbe Lev mellé sétált.

-Azt a rohadt -hallom ismét Kuroo hangját de már nem aggodalom hanem meglepődött hangja volt.

Szemem sarkából rá néztem de ha nem tettem volna is éreztem volta hogy rám vezeti tekintetét. Azt is láttam hogy Naroti őt nézi azaz csak nézte mert utánozta legjobb barátom előbbi tevékenységét és ő is rám nézet.

-Ezt hogy? -ennyit tudtam kibökni és látszott rajta hogy érti hogy miért csak ennyit mondom

-Bocsi hogy el rontottam a játékot... Nem volt szándékos -mondta kicsit félve reakciónktól.

-Te hülye vagy. Ez valami elképesztő volt! De azért jól vagy amúgy? -ment mellé Lev a mi kezdő ászunk.

-Megvagyok. De akkor nem haragszotok? Annyira megnéztetek hogy már mindenre elkezdtem gondolni hogy mi lehet a baj. -kérdezte érdeklődve egyben meglepődve.

-Nem, dehogy is -feleltem egyből én mivel féltem ha nem válaszol valaki neki egyből azt hiszi haragszunk.

Egy nagy mosoly jelent meg ajkain. Vajon milyen lehet a ajkai íze? Milyen lehetne őt megcsókolni? Milyen lehet a fiú ideálja? Gondolkodtam magamba majd hirtelen egy kezét éreztem a vállamon már mondtam volna Kuroonak hogy takarodj a kurva életbe mert pont akkor kell gondolataimból kirángatni mikor elképzelem hogy Naroti meg én csókolózunk.

-Kuroo hogy rohadj ketté -mondtam ingerülten de észre vettem hogy nagyon nem Kuroo áll előttem a kezét vállamon pihentetve hanem ez a valaki nem más mint Naroti -Uhh bocsi azt hittem Kuroo akar zaklatni.

-Semmi baj! De lehet hogy attól hogy nem Kuroo vagyok az a szándékom hogy zaklassalak! -mikor ez az utolsó mondatot kimondta annyira égett a pofám hogy szerintem ha be állnék zöld ruhába és ezzel a piros fejjel egy zöldséges kertbe még lehetséges hogy a tulajdonos netalántán leszedné ezt az érett paradicsom színű fejem mert azt hiszi hogy csak kicsit nagyobb a többi paradicsomnál.

-Ohh lehet neked megengedem! Mi ne ezt most komolyan kimondtam? -hirtelen el bírtam volna szaladni de nem tettem kíváncsi voltam a reakciójára.

-Hát... Ki. -ennyit mondott és elmosolyodott majd egy 2 másodpercek később észre vettem hogy kipirult. Na várjunk csak KIPIRULT?

-A többiek elmentek átöltözni mondták hogy szóljak mert elbambultál! Min gondolkodtál? -első mondatában éreztem a törődést hogy mi van ha rosszul vagyok vagy ha valami bajom van és ezért bambultam el. Másik mondatában pedig éreztem hogy érdeklődve kérdezi hogy vajon min gondolkoztam.

-Lehet szerelmes vagyok... -mondtam mielőtt átgondoltam volna

Látszott mintha rosszul esett volna neki de lehet csak beképzelem. Majd valami bátorságot adott hogy az arcát megfogjam és egyre közelebb húztam magamhoz

[Naroti (azaz te) szemszöge]

-Lehet szerelmes vagyok... - mikor ezt ki mondta össze szorult a szívem nagyon rosszul esett de vajon mért. Hisz csak 2 napja ismerem. Bele szerettem volna?

Hirtelen megfogta az arcom majd egyre közelebb és közelebb húzta az arcom az ő arcához. Igen itt jöttem rá hogy lehet tényleg beleszerettem 2 nap után ebbe a fiúba mert a hasamban a pillangók feléledtek és úgy gondolták bulit csapnak.


Most akkor menedzserünk vagy liberonk? (Kenma x Oc)Where stories live. Discover now