Naroti szemszöge
Fent voltam a szobámban és rajzolgattam majd meghallottam hogy eltörik valami. Csak azt hittem hogy anyu ejtett el egy poharat vagy egy tányért de nem... utána hallottam hogy az öcsém azt mondogatja, hogy "kérlek". Nem hallottam tisztán mivel próbálta a sírását vissza fogni. Ki léptem a szobámból majd a lépcső tétejéről lenéztem. Anyám állt a sarokba apám egy kést szorított a torkához öcsém pedig remegve állot ott.
-Anya... Apa... -ennyit tudtam ki nyögni
-Lányom menj vissza és vidd az öcséd is. Nagyon szeretlek titeket! -anyám egy mosolyt próbált erőltetni szájára.
-Kuss szaros kurva! Te pedig ha nem kezdtél volna el olyan szar sportot mint az amit most játszol nem válnánk el! -mondta rám mutatva és egy gúnyos kacaj után odajött és pofon húzott nem ez volt az első alkalom de ez mégis rosszabb volt.
-Nem a sport miatt amit játszok, hanem mert egy erőszakos alkoholista köcsög vagy! -mondtam mikor vissza ért anyám mellé.
-Tényleg? Ez hogy tetszik? -kérdezte mindig oda ment az öcsémhez majd leszúrta.
-Neeeee -ordítottuk egyszerre anyával.
-És most ő jön majd utána te. -mutatott anyára majd rám.
Felfogni sem volt időm leszúrta anyám majd felém közeledett. Pont megvágta a karom mikor valaki azaz valakik berontottak majd lelőtték. Egy nő mellém rohant és megkérdezte jól vagyok-e.
-Hé kislány jól vagy? Tudod mi a neved? Ne ess össze oké? -kezdte el nekem hadarni mivel nem volt nagy a vágás tudok beszélni a sokk őszíntén nagyobb volt mint a vágás.
-Jól vagyok... Naroti a nevem és meghalt az anyám és az öcsém... -mondtam sírva.
-Hé nyugi jó semmi baj -nyugtatott.
-HOGYNE LENNE SEMMI BAJ 13 ÉVES VAGYOK ÉS A SZEMEM LÁTTÁRA ÖLTÉK MEG A KÉT LEGFONTOSABB EMBERT SZÁMOMRA AZ ANYÁM ÉS AZ ÖCSÉM -ordítottam csak a torkomon ki fért mire a házban mindenki rám nézett.
Sikítva keltem fel az egész párna tiszta víz volt az izzadságtól. Ránéztem a telefonom kijelzőjére 3:56-öt mutatott. Tudatosult bennem hogy immár 2 éve haltak meg szüleim és öcsém ma van a halálfordulójuk. És 4 hónap majd jön a születésnapom jeee... Nagyon jó ebből éjszakázás lesz.
\\ Time skip //
6:00 van és most lépek ki a házból mikor megint drága legjobb barátnőm Kerinát látom meg. Ott várt már a kapuban. Igazán jó barát. Minden reggel vár.
-Szia! -köszönt boldogan.
-Cső -köszöntem flegmán egybe szomorúan.
-Valami baj van? -kérdezte aggódva.
-Nincs -vágtam rá majd elindultam.
-Várj meg -ordított utánam -Látszik hogy van valami. Nekem elmondhatod -mondta kedvességgel és biztatással hangjában.
-Biztos? -kérdeztem meg eléggé félve.
KAMU SEDANG MEMBACA
Most akkor menedzserünk vagy liberonk? (Kenma x Oc)
RomansaNaroti Chanchel egy "átlagos" lány volt. Jó lehet kicsit másabb volt a többi lánynál. Sok titka volt szinte mindennel kapcsolatban. Ez mellet viszont nagyon jól röplabdázott és nagyon sokáig ennek szentelte az életét, de egy tragédia miatt abba kell...