Ruha vita

438 32 11
                                    


Naroti szemszöge


Reggel mikor felkeltem egyből az időt néztem a telefonomon hisz érdekelt hány óra. 8:00. "Azt a rohadt akkor a Karasuno már itt van" gondoltam de mindegy felöltözők de már mikor benyúltam a táskába amibe volt az anyaga nem stimmelt. De nem szántam neki nagyobb figyelmet de mikor kivettem akkor olyan vörös lettem az idegességtől. Felhívtam Kerinát mivel tudtam hogy ez a ő műve! Első csengésre fel is vette.

-Szia Nono! -köszönt a barátnőm.

-Kerina ez a te műved? -kérdeztem idegesen miközben a ruhát a kamerába mutattam.

-Mi? -kérdezte úgy mintha nem tudná.

-BASZD MEG ATTÓL HOGY TE ODA MEG VISSZA VAGY KUROO-ÉRT ÉS CSORGATOD RÁ A NYÁLAD NEM KELL KIVENNI A RUHÁM A TÁSKÁMBÓL ÉS EGY TELJESEN MÁSIKAT BELERAKNI! -ordítoztam vele és bele sem gondoltam hogy ezt Kuroo lent hallotta.

-Miért nem tetszik? Meg amúgy is akkor vedd fel a tegnapi ruhád! -vágta rá.

-A TEGNAPI RUHÁM TISZTA VÍZ EGY AZ KETTŐ NEM AZT MONDOM HOGY NEM TETSZIK DE NEM VAGYOK KURVA MEG GONDOLJ BELE HOGY HA FEL IS VENNÉM AKKOR AZT NEM CSAK A NEKOMA CSAPAT TAGJAI LÁTNÁK RAJTAM HANEM A KARASUNO IS MIVEL FOGNAK JÖNNI DE SZERINTEM MÁR ITT IS VANNAK! -ordítottam hiába tudtam hogy lent van minden fiú nem érdekelt túl nagy volt a dühöm.

-Ahh ezt nagyon elbasztam csak azt akartam hogy tetszél Kenmának! -mondta bűnbánó hangon.

-DE EZ NEM ETTŐL FÜGG KERINA! -vágtam rá.

-Ohh figyi akkor most le mész abba de tényleg sajnálom -mondta szinte sírva.

-Ne sírj! Nem kellet volna ennyire felfújni a dolgot. Semmi baj na de megyek puszi -nyugodtam meg.

-Köszi és szia -köszönt el tőlem a lány.

Szuper vehetek fel egy kibaszott kurvás ruhát... Miért büntet az isten? Felvettem majd le sétáltam a lépcsőn és bementem a fiukhoz persze Nintendommal a kezembe. Mint aki nem akarja figyelembe venni őket úgy sétáltam oda Kenma mellé a kétszemélyes kanapéhoz és ültem le. Hogy milyen ruha volt rajtam? Hát ez: (A kabát nélkül)

 Hogy milyen ruha volt rajtam? Hát ez: (A kabát nélkül)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kurva jó nem?


Kenma szemszöge


-BASZD MEG ATTÓL HOGY TE ODA MEG VISSZA VAGY KUROO-ÉRT ÉS CSORGATOD RÁ A NYÁLAD NEM KELL KIVENNI A RUHÁM A TÁSKÁMBÓL ÉS EGY TELJESEN MÁSIKAT BELERAKNI! -ordított hirtelen naroti amire mindenki felkapta a fejét. 

Kuroo amint meg hallotta hogy Kerinának tetszik pipacs piros lett.

-A TEGNAPI RUHÁM TISZTA VÍZ EGY AZ KETTŐ NEM AZT MONDOM HOGY NEM TETSZIK DE NEM VAGYOK KURVA MEG GONDOLJ BELE HOGY HA FEL IS VENNÉM AKKOR AZT NEM CSAK A NEKOMA CSAPAT TAGJAI LÁTNÁK RAJTAM HANEM A KARASUNO IS MIVEL FOGNAK JÖNNI DE SZERINTEM MÁR ITT IS VANNAK! -eltalálta már itt a Karasuno hát mondjuk megnézném abba a ku.... Miket gondolok te szent isten.

-DE EZ NEM ETTŐL FÜGG KERINA! -ordítozott még mindig Nono miközben Kuroo perverzen vigyorgott rám mert tudta hogy izgatott vagyok kicsit.

-Ne sírj! Nem kellet volna ennyire felfújni a dolgot. Semmi baj na de megyek puszi -mondta már kedvesebben és nyugodtan Naroti.

Egy 6 perc múlva Naroti sétált be nyakában a fülesével egy fehér ingben nyakkendővel és egy nem sokat takaró szoknyában a tőlem kapott Nintendoval úgy csinálva mintha nem venne minket észre. Nekem már ettől feszülni kezdett a nadrágom. De mikor felém közeledett és le ült mellém... Ahhj ez a lány. Miért pont szoknyás szett? Öltáncot nem osztogat mert szívesen efogad... Úristen nekem mi bajom?


Naroti szemszöge


A fiúk még mindig néznek. Lassan én is felnéztem a Nintendomból és minden szem rám volt vezetve.

-Mi van? Nem tehetek róla -mondtam mielőtt megkérdezték volna.

Most akkor menedzserünk vagy liberonk? (Kenma x Oc)Where stories live. Discover now