Második szett

414 28 3
                                    

Naroti szemszöge


Már megint mint az előbb most is mindent megtettem hogy kivédjem az ütéseket de látszott rajtam hogy gondolkozok mégis nagyon is jó vagyok. Ezt persze Kuroonak megkellet jegyezni mikor 11-0 volt az állás a mi javunkra és időt kért a Karasuno.

-Nono min gondolkozol? -zökkentett ki gondolatmenetemből Kuroo.

-Azon hogy hány részre aprítsalak fel ha megöltelek. -mondtam nyugodtan mintha mindennapi dolog lenne.

-Hát köszi... Kedves vagy -durcázott be.

De nem sokáig tetette a mű durcit mert megszólalt a síp és folytatódott a játék. Megint gondolataimba merülve játszottam. Most azon agyaltam hogy még nem vetődtem nem is mentettem és hogy ez így túl könnyű. Majd elcsíptem egy mondatot a kis narancstól amit Tobionak szánt de szerintem azt nem vette észre hogy halottam. Az volt a tervük hogy a legjobb legnagyobb fegyverüket bevetik ellenem de ezt meghallottam hahaha. Bakayama feladata a labdát Hinata felugrott és el ütötte a labdát én pedig mikor észre vettem hogy nem fogom elérni de már a labda vészesen közel volt a padlóhoz ezért vetődésre kényszerültem. Elvetődtem majd a labdát sikeresen megmentettem. Mindenki csodálkozott hogy a labda nem csapódott le én pedig fel pattantam és Kenma Kuroonak feladata a labdát majd ő lecsapta így pontot szereztünk.

°°°°°\\Time skip//°°°°°

Már 21-4 az állás a mi javunkra. Eddig 3-szor vetődtem. Már kezdek fáradni. Kicsit ez miatt el is bambultam ami miatt szerzett az ellenfél csapat pontot de nem volt vészes. Elfeledkeztem mindenről csak az lebegett a szemem előtt hogy nyerni akarok. Ennyi idő után NYERNI AKAROK. Erre a gondolatra elmosolyodtam. Ügyes az ellenfél csapat de nem annyira hogy legyőzzenek egy 11 éve játszó LÁNY liberot. Kagayama feladta és a Kopasz na meg Hinata is indult ez is egy csel. "Mennyi az állás?" gyorsan rá néztem a kis táblára 24-7 a mi javunkra. Felugrottak de a labda mégis átjutott de nagyon közel volt a hálóhoz. Elgondolkodtam hogy mentsem meg vagy hadjam de hisz nyerni akarok ezért mentettem!

-ARRÉBB -elordítottam magam mindenki tag szemelek nézet az ellenfél csapatból a fiúk pedig arrébb mentek.

Bevetődtem így ezzel feladtam a labdát Kenmának Kenma pedig mivel a 24 pontot Lev húzta be ezért Kuroonak adta fel. Kuroo behúzta a 25 pontot azaz hivatalosan is nyertünk úgy hogy az ellenfélnek ebben a szettben csak 7 pontja volt. Én még mindig a hálónál megmeredve hason feküdtem. Majd felálltam vissza sétáltam a helyemre és mint aki jólvégezte dolgát félelem egyéb ilyenek nélkül hatra dőltem amit mindenki de tényleg mindenki végignézett. Sokan megijedtek. Páran csak azt gondolták hülye vagyok. Sugamama pedig azt hitte elájultam. De nem egyik se igaz. Noya oda szaladt hozzám

-Wow erről olvastam hogy mikor nyersz vissza állsz a helyedre és eldőlsz ezt tényleg azért csinálod mert mikor először nyert a csapatod mikor 4 éves voltál elájultál? -kérdezte izgatottan nekem meg kipattant a szemem.

-Te mért tudsz ilyen sokat rólam -mondtam miközben felpattantam és leporoltam magam.

-Titok -vágta rá majd elszaladt.

Aztán vissza dőltem a padlóra mert már fáradt voltam. Elaludtam... Sajnos igen voltam olyan szerencsétlen hogy elaludtam. De valahogy nem az az álom jött a szememre mint minden egyes nap 2 éve... Ez jobb volt én meg Kenma voltunk benne. És bumm éreztem hogy valaki felvesz kinyitottam a szemem és Kenma vitt a kezében...

-Gomen le tehetsz. Csak egy kicsit bealudtam -ugrottam ki a keze közül.

-Semmi baj -majd oda álltam a hálóhoz és egy kuncogó Noya áll előttem.

-Neked mi bajod? - bújtam át a háló alatt és fejbe kólintottam.

-Áucs -jajdult fel -Amúgy meg azt hittük meghaltál kb 15 perce feküdtél ott -kuncogott tovább mire kapott még egy nyaklevest majd vissza bújtam a hálón.

Egyszerre rázott kezet mindenki. Ahhh most jutott el a tudatomig hogy nyertünk kettő szettet és ráadásul összesen 24 pontot szerzett az ellenfél csapat. Már sorakoztunk mikor Noyát hallottam meg hogy könyörög a csapatkapitánynak valami végett de nem izgatott addig míg elém nem lépett. Ránéztem egy amolyan "mit szeretnél?" fejjel és erre megpuszilt majd megölelt és vissza ment a csapatához. Én lesokkolva néztem előre hisz nem értettem hogy ezt miért majd észre vettem hogy egy kéz végig siklik az oldalamon. Egyből bizseregni kezdtem de mire meg fordultam nem volt ott az illető... Ezt nagyon bántam is meg nem is mivel ha Kenma lett volna örültem volna neki de ha nem akkor a szöges ellentétét éreztem volna. Elindultam a csapat után. Mivel megvolt beszélve hogy egyből megyünk a hotelba pihenni ezért én voltam elől. Holnap kora reggel 6:00-kor már itt lesz a Karasuno. Megérkeztünk a hotelba kivettem a pizsamám mivel már 17:00 volt én meg fáradt voltam szóltam a fiuknak hogy megyek zuhanyozni. Lezuhanyoztam majd felvettem a pizsamám.

Pizsama:

Egy szürke póló és egy szürke nadrágból állt

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Egy szürke póló és egy szürke nadrágból állt. Imádom ezt a pizsamát a kedvencem de hát ez volt az utolsó gondolatom hisz elaludtam...

Most akkor menedzserünk vagy liberonk? (Kenma x Oc)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora