Naroti szemszöge
Jólesően felröhögtem majd vissza álltam a helyemre. Elég szúrós szemekkel nézett rám az a szőke szemüveges gyerek akinek elfelejtettem a nevét. Persze eszembe jutott hogy nem is kérdeztem mire megint nevetni kezdte de mivel ment közbe a játék rám kapták a tekintetüket a csapatársaim és az ellenfél csapatban játszók is. Erre csak legyintettem egyet hogy ne foglalkozzanak vele. "Megint csel re készülnek. Nem várjunk nem" mondtam magamba majd láttam hogy a három védő ugrana fel de értettem a kis narancs cselét így felorditottam.
-ITT VAGYOK HA EL RONTJÁTOK SEMMI BAJ! NEM HAGYOM HOGY LECSAPÓDJON A FÖLDRE! -hadartam el a "biztatásom" gyorsan de ez nem csak egy szimpla biztatás mivel Hinata tudta hogy észreveszem a cselt ezért csak nem ordíthattam fel szóval hát ez a mondat volt a jel hogy ne rugaszkodjanak el a földtől és szerencsémre hallgattak a megbeszéltekre így nem ugrottak de már a kis narancs ugrott felfelé..
-MOST -ordítottam mire felugrottak ezért a labda nem jött tovább és az ellenfél területére csapódott be - EZAZZ -ordítottam oda nekik
Hinata, Noya, de még a Lev másolat is csodálkozva nézet. Jah hogy ki a Lev másolat? Az a szemüveges szőke akinek nem tudom a nevét és erre megint elnevettem magam.
//Time skip\\
Már 22-17 az állás persze a mi javunkra. Minden egyes védésemre hogy ne pattanjon le a labda csak ámultak bámultak. Az én és az ellenfél csapatból való tagok is. Elsétáltam a kulacsomért hisz a Karasuno szünetet kért. Pont meg hallottam egy olyan beszélgetést amit Kuroo És Kenma között folyt le. Idézem Kuroo-t "Azt a rohadt ha ilyen jól röpizik milyen lehet az ágyba? De majd azt te barátom kideríted úgyis ma belesett az öledbe és csak egy kicsit nagyon lettél merev khm Khm" mire Kenma és én is vörösek lettünk de Kenma persze azt nem tudta hogy hallom őt így azt sem tudta hogy a pipacsnál is pirosabb vagyok. Gondoltam hallgatódzok kicsit ezért a közelükben álltam meg. Meg is hallottam Kenma válaszát. "Baka ő arról nem tehet hogy eleve úgy indultam el mivel nem volt kedvem... tudod. De miatta is keményebb lettem...." vallotta be Kenma legjobb barátjának az igazat amit persze nem bírtam megállni hogy ne hallgassam ki. De nem volt időm ezen gondolkodni mert megszólal a síp és folytatódott a játék. Én vér vörös fejjel léptem a játékra kijelölt részre. Persze nem úsztam meg hogy ezt ne jegyezze meg Kuroo.
-Nah mi van Nono mitől pirultál ennyire ki? -kérdezte gúnyosan de volt a hangjában egy olyan hogy is fogalmazzák viccelődő hangnem.
-Ahj hagyj már. Örülj hogy még mentem a seggeteket a kikapástól. -szóltam oda a kelleténél hangosabban.
-Igaza van hagyjad -mondta Kenma mire egyet biccentettem köszönet nyilvánítás képen.
Folytatódott a játék én a gondolataimba esve folytattam a játékot mivel így se tudtak sok pontot szerezni. Tudtam a gondolatmenetemre és a röpire is koncentrálni. Ez régen is így volt úgy látszik most is így van és a jövőben is így lesz. Mire feleszméltem annyit vettem észre hogy a csapatom azaz inkább Kuroo, Lev, Yamamoto és Yaku nagy boldogsággal arcukon közeledtek felém. Persze egyből le vettem hogy meg akarna ölelgetni de hogy miért azt már nem volt könnyű leszűrni. Nem szeretem ha ölelgetnek ezért tettem amit ilyenkor szoktam.
-Ha egy ujjal hozzám értek egyesével töröm le az összeset és feldugom a seggetekbe -mondtam majd elkezdtem hátrálni ők megtorpantak és éreztem a sok tekintetét magamon ami a másik csapat összes játékosának és a mi csapatunk szintúgy összes játékosának a hirtelen rám vezettet szemük volt.
-Nono baj van? -szaladt oda hozzám a Karasuno csapat anyukája Suga.
-Persze csak nem értem miért akarnak ölelkező partyt csapni. -mondtam egy kedves mosollyal Sugamama-nak.
-Azért mert megnyertétek az első szettet! - vágta rá egyből kissé letört hangon -Ráadásul úgy hogy még esélyt se adtatok szinte a nyerésre mivel a legtöbb ütést kivédtél ami magyarul anyit jelent hogy 25-17 a első szett állása a ti javatokra -mondta kedvesen a fiú.
-Jahh gondolkodtam és csak arra figyeltem fel hogy ezek -mutattam rá a fiúkra akik az előbb megakartak ölelgetni -Szóval ezek megakartak engem ölni! -folytattam nyugodt hangnemben.
-Megölni? Hisz csak megakartunk ölelni! Bezzeg Kenmának engedné -vágta be a durcit Kuroo.
-Kuroo gondolj bele ha te vagy esetleg Lev megölel mivel még Yamamoto és Yaku vigyáznak is rám de ha ti ketten kezdtek el ölelgetni akkor megfulladok. -vágtam rá.
-Chh -cüngettet egyet Kuroo odatrappolt felemelt szép gyengéden és megpörgettet amit nagyon is élveztem akár csak egy kisgyerek majd magához szorított -Hogy vagy ilyen jó liberó?
-Jó kérdés én se tudom. -mondtam neki kedvesen
-MEHET A MÁSODIK SZETT? -kérdezte ordítva Noya
-MEHET -ordítottam oda.
KAMU SEDANG MEMBACA
Most akkor menedzserünk vagy liberonk? (Kenma x Oc)
RomansaNaroti Chanchel egy "átlagos" lány volt. Jó lehet kicsit másabb volt a többi lánynál. Sok titka volt szinte mindennel kapcsolatban. Ez mellet viszont nagyon jól röplabdázott és nagyon sokáig ennek szentelte az életét, de egy tragédia miatt abba kell...