Naroti szemszöge
Mikor orrunk már össze ért hirtelen Kerina toppant be miközben ordított.
-Naroti gyere mert a tanár azt mondta hogy... -nem tudta befejezni mert pont belépett mi meg Kenmával szét röppentünk.
-Megyek egy pillanat! 2 perc még mondok valamit Nekomata sensei-nek. -mondtam miközben szerintem pár paprika a halálom kívánta hogy érettebbnek látszok mint ők közbe meg nem is vagyok paprika.
-Megzavartam valamit mert ha igen akkor még rá érsz! -mondta majd jobb oldalon feljebb emelte szája szélét így kissé perverz mosolyt küldve felénk.
-Nem dehogy! Kenma menny öltözz át! Következő órára neked is be kell jönnöd, szóval siess. -utasította a fiút majd a éppen bejövő senseihez fordultam és mellé sétáltam.
-Baj van? -kérdezte kedvesen sensei.
-Nem, dehogy csak azon gondolkoztam hogy a Karasuno menedzserének a számát meg kaphatom-e és le beszélhetnék-e egy edzőmeccset? -mondtam kicsit félve a reakciótól.
-Szuper azt hittem el se kéred! Láttam hogy van füzeted, ott az a lap írd be a csapatot és a számot. Ja és bármikor nyugodtan tervez edzőmeccset! -mondta a sensei mire meg könnyebbültem és oda sétáltam a laphoz és be írtam a csapatot majd a menedzser/edző számát.
Oda sétáltam Kerinához és gyorsan megfogta a csuklóm majd ki húzott az udvarra. Nem értettem hogy mi ütött bele hogy ezt csinálta. Az arckifejezése meg valami borzasztó volt. Mintha félt volna.
-Most meg fogsz ölni hogy meg zavarlak titeket? -kérdezte félve.
-Nem dehogy is. Nem tudhattad -mondtam de belül tényleg kicsit mérges voltam.
-Ohh hála isten! Legjobb barátnők örökre -első mondatban felfedezhető volt a megkönnyebbülés második mondatában pedig boldogságra váltott hangneme az előző meg könnyebbültről közbe kisujját mutatta felém.
-Legjobb barátnők örökre! -ezt kimondtam majd bele akasztottam kisujjam az övébe.
Örömébe megfogta mind két kezem és el kezdett ugrálni várva hogy én is utánozzam mozdulatait majd fel le ugráljak vele. Mivel nagyon megtudtam szeretni ezt a dili bogyót 2 nap alatt és nem akartam hogy boldogsága el menjen mert nem ugrálok vele ezért belekezdtem én is! Fel le ugráltunk és kicsit a megszokottnál hangosabban sikoltozva. Pont akkor jött erre Kuroo és Kenma és ezt látták de még pluszba a visongást is hallották! -Tiszta idiótának gondolhatnak -mondtam magamba. De mondjuk azon a helyen abban az időpontban mikor mi ezt csináltuk ki nem nézet volna két ugrándozva visítozós lányt teljesen idiótának?
-Na ilyet még nem láttam tőled drága menedzserünk -mondta meglepődve pluszba kicsit incselkedve Kuroo.
Mi abba hagytuk az ugrándozást és el gondolkoztam vajon mit mondjak?
-Hihi jah ilyet nem is fogsz a közeljövőben sokszor látni -válaszoltam bohókásan.
-Ezt sajnálattal hallom! -mondta a szomorúságot tetetve a fiú.
-Jut is eszembe -mondtam kicsit komolyabbra fordítva a szót mire Kuroo abba hagyta a kuncogást majd rám nézett -Mit szólnátok egy Karasuno VS Nekoma edzőmeccshez jövőhéten? -mikor ezt ki mondtam Kuroo-nak és Kenmának is megcsillant a szeme.
-Mi benne vagyunk -mondták egyszerre mire én és még mindig mellettem álló legjobb barátnőm csak nevetni tudtunk.
-Akkor fel is hívom a menedzserüket! -mondtam miközben a füzetemből írtam is a telefonomban a telefon számot.
Vártam 1 percet majd egy lány hangot véltem felfedezni. Kicsit félénk volt de ezt én nem bántam mert én is az voltam.
-Igen, tessék? -hallottam meg ezt a bizonyos félénk lány hangját.
-Szia, a Nekoma menedzsere vagyok Naroti. Egy edzőmeccs gondolata ragadt meg a fejembe és ez a Karasuno VS Nekoma... -mondtam félénken és reménykedtem hogy nem zavarom a lányt.
-Ohh, ezt örömmel hallom! Jövőhét hétfő megfelel? -mondta a lány mire egy kő eset le a szívemről.
-Igen persze! -mondtam határozottan
-Akkor jövőhét hétfőn -mondta amit egy elköszönésnek vettem már nyitottam volna a szám hogy elköszönjek én is de meghallottam egy fiú hangot a csaj oldaláról -Ki az? Kivel lesz meccs? -kérdezte izgatottan a fiú.
Kicsit felkuncogtam de ezt szerintem nem hallotta.
-Ahj a Nekoma menedzsere Naroti.... - mondta majd arra hogy kicsit megállt arra következtetek hogy segítséget kér a családnevemmel kapcsolatban
-Chenchel, Naroti Chenchel -mondtam a lánynak ki egyből folytatta a fiúnak a mondandóját.
-Szóval Naroti Chanchel a Nekoma menedzsere és jövőhét hétfőn edzőmeccs lesz velük és majd ők jönnek ide igaz?!... -mondta a lány majd mikor megkérdezte
igaz-e egyből mondtam hogy "persze mi majd megyünk" de ekkor megint a fiú hangját hallottam -Az a Naroti Chanchel aki libero? -kérdezte érdeklődve, meglepődve és izgatottan a fiú.-Nem tudom. Figyelj ez furcsa lesz de te az a Naroti Chanchel vagy!? -kérdezte a lány is izgatottan.
-Hát igen... -feleltem félve
-Na ő az? Ő az? -kérdezte ismét a fiú -Igen na de menj órára Noya... -mondta a lány mire a fiú hirtelen szerintem elfutott mert gyors trappolást hallottam.
-Bocsi hogy feltartottalak! -mondta megbánással a hangjába.
-Nem tartották fel na de mennem kell. Akkor hétfő, szia! -köszöntem el tőle mire ő is mondott egy "Akkor majd hétfőn hali".
Leraktam a telefont majd fel néztem és hirtelen az egész csapattal találtam szembe magam.
-Nehogy megkérdezzétek! Igen jövőhét hétfő edzőmeccs Karasuno VS Nekoma jah és mi megyünk oda szóval van 3 napotok felkészülni nekem meg a buszt elintézni azaz ezzel arra akarok kilyukadni hogy gyorsan menjünk órára majd utolsó óra után a tornaterem előtt tala csáó -mondtam majd legjobb barátnőm kezét megragadva sétáltam el.
ESTÁS LEYENDO
Most akkor menedzserünk vagy liberonk? (Kenma x Oc)
RomanceNaroti Chanchel egy "átlagos" lány volt. Jó lehet kicsit másabb volt a többi lánynál. Sok titka volt szinte mindennel kapcsolatban. Ez mellet viszont nagyon jól röplabdázott és nagyon sokáig ennek szentelte az életét, de egy tragédia miatt abba kell...