Naroti szemszöge
Mindenki tág szemekkel nézte hogy odasétálok Kenmához. Kuroo már beszédre nyitotta a száját de én előbb kezdtem bele amit Kenmának akarok mondani.
-Kenma megfognád? Oda adnám Kuroonak is de ő a puszta érintésével eltudná rontani. -kérdeztem meg a fiút mire mindenkinek a tekintete kikerekedett hogy "most akkor mi van?"
-Persze -mondta Kenma és ki vette kezemből a készüléket.
Majd megfogtam magam és olyan erővel mentem oda és rúgtam bele Levbe hogy még Yaku is csak nézett. Közbe a meg érkező többi játékos is aki a csapatba játszik megjött. Kurooval az élen nevetett mindenki de úgy hogy az egész utca tőlünk zengett.
-Ezt miért? -jajgatott Lev.
-Na mi van Lev ez nem vicces? Szerintem viccesebb mint az én és a Yaku magasságával való szar vicceid! -kezdtem el halált megvető nyugodtan démoni mosolyra húzva a szám.
-Uhhh első menedzseri napodon mikor megütötted Kuroo-t azt hittem csak poénból mondta hogy fáj neki... -sipítozott Lev.
-Most már tudod hogy nem -mondtam majd odamentem Kenmához aki egyből vissza is adta a Nintendot a kezembe.
//Time skip\\
Már a buszon ültünk én Yaku mellet aki csak arról bírt beszélni hogy milyen jól tettem hogy bele rúgtam a drága ászba. Egy idő után bedugtam a fülesem és megint zenét hallgattam és éreztem hogy valaki bökdösi a jobb vállam mivel az ablaknál ültem jobbra kellet pillantanom hogy lássam ki az de mondjuk tudtam nagyon jól ki csinálja ezt.
-Igen Yaku? -kérdeztem rá.
-Mit hallgatsz? -kérdezte izgatottan -Amúgy remélem tudod hogy megvédünk én és Yamamoto a ellenfél csapat fiújaitól? -kérdezte büszkén.
-Zenét hallgatok, és köszönöm szépen hogy "megvédtek" -mondtam neki kedvesen.
-Nincs mit! -mondta már raktam volna vissza a füles a fülembe de ki kapta a kezemből Yaku így ő rakta be a fülébe.
Mikor meghallotta a dalt egyből könyörögni kezdett hogy énekeljek de én persze nem akartam. Mert mért is akarnék? De mikor meghallom hogy Lev-is meg már szinte mindenki ezt hajtja kivettem Yaku füléből a fülest bele raktam az enyémbe majd az ablakon néztem kifelé. Megéreztem egy kezet a vállamon és egyből fordultam oda hogy le teremtsem Yakut mert nem ért a szép szóból de nem ő volt.
-Yaku az isten verjen meg ha nem hagyod abba -és itt elakadt a szavam körbe néztem és Yamamoto mellet Yaku ült, Lev Kuroo mellet, mellettem pedig Kenma.
-Uhh bocsi azt hittem hogy Yaku akar valamit. -mosolyogtam el -Mi ez az új ülés? -kérdeztem rá.
-Azt akarják hogy én vegyelek rá hogy énekelj -mondta nyugodtan.
-Ohhh de én... -nem tudtam befejezni mert a számra rakta a mutató ujját.
-Mivel tegnap este nem Nintendoztam mivel azt mondtad ezért most énekelj! -mondta mire éreztem hogy ég a fejem és csak imádkozni tudtam hogy ne legyek pirosabb mint egy pipacs
YOU ARE READING
Most akkor menedzserünk vagy liberonk? (Kenma x Oc)
RomanceNaroti Chanchel egy "átlagos" lány volt. Jó lehet kicsit másabb volt a többi lánynál. Sok titka volt szinte mindennel kapcsolatban. Ez mellet viszont nagyon jól röplabdázott és nagyon sokáig ennek szentelte az életét, de egy tragédia miatt abba kell...