Naroti szemszöge
Már vagy fél órája itt ültünk én az új nintendomon játszottam Kerina meg nagyon azaz szerintem nagyon feltűnően csorgatta a nyálát Kuroo-ra. Hiába mondtam neki hogy vallja be nem tette szóval hát ez van. Hirtelen egy nagy csapódásra lettem figyelmes először azt hittem hogy a labda pattant ekkorát de nem. Mikor Kerina felpattant mellőle és elórditotta magát hogy "minden rendben?"
akkor néztem fel a nintendómból és pont akkor vezette rám mindenki a tekintetét. Nagyon fruszrált de mikor észre vettem a padlón szinte már fekvő pozícióba lévő Yaku-t. Egyből felpattantam szépen le raktam Kenmátol kapott nintendo majd a fiúhoz rohantam.-Mi történt? Minden rendben? -guggoltam le a fiúhoz.
-Áh a lábam -jajgatva szólalt fel fájdalommal teli hangon.
-Mi történt? -kérdeztem meg másodjára.
-Ahogy vetődött a labdáért meg botlott a lábában majd elesett gondolom meghúzódott neki -mondta Kenma halált megvető nyugodtsággal.
-ÉS EZT TE ILYEN NYUGODTAN MONDOD? -kezdtem el ordítozni miközben felpattantam -HA YAKU ÚGY ESETT HOGY MEG HÚZÓDOTT A LÁBA AKKOR NEM LESZ LIBEROJA EGY IDEIG A CSAPATNAK ÉS HA NEM LESZ LIBEROJA A CSAPATNAK HÉTFŐN HOGY FOG A CSAPAT PÁLYÁRA ÁLLNI -még mindig ordítoztam de most már fel alá járkáltam majd felkaptam a telefonom és bepötyögtem a házi orvosom számát.
-Jó napot kívánok! Eltudna jönni a iskola tornaterméhez? -kérdeztem meg kedvesen a doktort -Igen aszt hiszem -válaszoltam a kérdésére ami az volt hogy valakinek meghúzódott a lába-e -Rendben akkor megoldom köszönöm vizslát -köszöntem el kedvesen de belül frusztrált voltam hisz mi az hogy "nem tudok oda menni rakjál rá jeget" ?
-Ó HOGY HALJON ÉHEN HOGY FOJTANÁM BELE EGY KANÁL VÍZBE -kezdtem el még mindig fel alá járkálva és persze ordibálva őrjöngeni.
-Hé Nono nyugi semmi baj levegő ki be semmi baj oké -rohant mellém legjobb barátnőm Kerina.
-Jó igazad van, de akkori dögöljön meg az az orvos, mi az, hogy nem tudok menni rakj rá jeget? -kezdtem el kissé most már nyugodtabban.
-Hagyd csak, ne idegeskedj miattam az én hibám... -kezdett bele Yaku de félbe szakítottam.
-Persze hogy a te hibád! Nem tudsz vigyázni magadra? -kérdeztem frusztráltan.
-Hát ami azt illeti úgy látszik nem -mondta Yaku.
-Ohh bocsi csak most ideges vagyok nem úgy értettem. Ja és bocsi hogy ordibáltam. -kezdtem sajnálkozni -Honnan a francból szedjek jeget? -kezdtem el hangosan gondolkodni.
-A Colád hideg -szólalt fel Kerina.
-Igaz -odarohantam a táskámhoz majd ki vettem a Colát majd vissza szaladtam és oda adtam Yakunak.
-Rakd oda ahol fáj! -utasítottam mire oda rakta és felszisszentet.
-Áh mi van ha zúzódás -kezdtem bele.
-Remélem nem -mondta a drága libero és közbe próbált fel állni sikerült neki de mint valami rút kiskacsa úgy állt ott szóval leültettem.
YOU ARE READING
Most akkor menedzserünk vagy liberonk? (Kenma x Oc)
RomanceNaroti Chanchel egy "átlagos" lány volt. Jó lehet kicsit másabb volt a többi lánynál. Sok titka volt szinte mindennel kapcsolatban. Ez mellet viszont nagyon jól röplabdázott és nagyon sokáig ennek szentelte az életét, de egy tragédia miatt abba kell...