Terler buram buram akıyor, gözyaşları âdeta fırtına gibi siddetli ve gürültü bir şekilde damliyordu gözlerinden Derinin.
Sınav sonuçları açıklancakti. Korku icinde dudaklarını ısirarak bekliyordu Derin gelecek telefonu. Ya mutsuzluktan harap olacak ya da mutluluktan icindeki cocuk uyanip tıpkı bir kelebek gibi mutluluktan havalara uçacaktı. Onun için tek yapılması gereken beklemekti.
Sena Hanim;
Odasında bulunan telefonu kavradi hızlıca.
"Alo!"
"Buyurun Sena hanim? "
"Bana hemen Derin Aydilin sınav kağıdını getir. "
" Tabi efendim " dedi görevli kisi.
Derinin hangi hayal uğruna bu denli sözleri söylediğini merak ediyordu. Hafifçe kapi tiklatildi. Görevli sınav kağıdını gerirmisti.
"Hızlı ol. " dedi Sena hanim . Dışarıdan kendini mükemmel tanıtan ama gerçekte kötü kalpli bir insan olan kişiydi o.
Görevli kağıdı masanın üzerine bıraktı ve boynunu eğerek.
"Özür dilerim efendim. İşte dediğiniz kişinin sinav kağıtlai burada"
" Çıkabilirsin sana daha ihtiyacım yok. " Diyordu Sena H.
Görevli mahçup bir şekilde dışarı cikti.
Sena hemen "hayalinizi yazin" adli yerin altında yazanları okumaya basladi.
Daha yarısına gelmişti ki durdu, gözleri fal taşı gibi açıldı. Sessizce ;
" Minho " dedi sadece
Derinin ağzından:
Beklediğinden beri 2 saat gecmisti . Sonunda bir telefon gözyaşlarını durdurdu. Artık umudu yoktu belki annemdir diye düşünerek acti telefonu.
Bitkin bir sesle;
" Efendim? "
"Ah Derin hanim"
Derin hızla yattığı yatagindan kalkti ve
"A-alo!!" Dedi heyecanlı bir sesle bunlar onlar olmalıydı.
"İyi akşamlar Derin hanim sizi girdiğiniz sınavın sonuçlarını bildirmek için aradik."
"E-e-evet." Diyordu Derin tiz bir sesle
"Derin hanim sinavinizda ful çekip muhtesem bir sehirde okumayı hak kazandiniz."
Iste en can alıcı nokta burasiydi. Derinin heyecandan midesi bulaniyor, iliklerindeki tarif edilemez duygu etkisiz hâlâ gelmisti.
"Efendim o muhteşem ülkeyi söylememe hazır mısınız? ."
Derin kendi ismi misali bir ic çekti ve
" Hazırım" dedi
Telefondaki kadın
" korede okumayı hak kazandiniz .. sizi tebrik ederim. "
Nefesi , iliklerindeki aci, mide bulantısı hepsi ani bir şok yaşıyordu. Bu bir mucize miydi?
Direk gözleri posterine kaydı ve telefonu kapatarak
"Mucize gerçekleşti! !" Diye bağırdı. Zafer onundu. Fakat o hâlâ çocuk olan yüreği olacaklari,bu olayın nedenini hic birini bilmiyordu
Sıra ailesi ile konuşmakti. Misafir likte olan ailesi eve dönmüş , onlarla konuşmak istediğini söyleyen kızlarına büyük bir merakla bakiyorlardi.
Derin bir sınava girdiğini ve sınav i kazanip korde okuyacagini söyledi. Ailesi fal taşı gibi açılan yaşlanmış gözleriyle kizlarina bakiyorlardi.
Babası
"Sana kızamam, seni suçlayamam yaşadığın şeyler aciydi. Belkide böyle si senin icin daha iyi olacak. Fakat bir baba olarak kızıma yani evimizden ayrılacak olan biricik kizama sarılabilirim." Dedi babasi
Agliyordu hepsi. Annesi hiç konusmamis, sadece aglamisti.
Gece Derin yanına gidip
"Derin." Diye fisildadi.
"Efendim anneciğim. "
" Güzel kızım. Kendini üzme tamam mi? Senin buradan ayrılacağını duymak aci, dehset ama babanda hakli..." elini kızının anlina koymus ağlıyordu. Derinde aglamaya başlamıştı. Annesi rahatsizdi ve her gün onu dusunecegini biliyordu.
Bu annesini son görüşlerinden biri miydi? Annesinin boynuna atladı ve.
"Anneciğim lütfen ilaçlarını ic, kendine iyi bak, her hafta doktora gitmeyi unutma olur mu? Şu biricik kızını üzme . Annem ben sana bir şey olur diye cok korkuyorum. Annem ben seni çok ozliyecegimi biliyorum. Ve annem beni hiç bırakma olur mu? Bir daha ölümden bahsetme.bu bana çok aci veriyor. Annem seni eğer uzduysem beni lütfen affet. Canım annem beni düşünme sen tamam mi? Sen hayatına tutun sadece olur mu? Annem bu gece benle yatar misin? "
Aglamaktan gözleri şişmisti. Annesine öyle cok sariliyordu ki. . En hassas olduğu konuydu anne... Derinin annesi hastaydı. Her an tansiyonu düşebilir veya artabilirdi.
Annesini ambulansla götürülürken çok görmüştü. Ve biliyordu bu bir çocuk için dünyanın en aci olaylarindandi.
Annesi o gece onunla yattı. Derin gece boyu annesinin o sıcak kalbine yatti ve onun ellerini tuttu. O değilde dedi icinden ben annemi cok ozleyecegim...
Uyurken annesine
"Annem kalkma yanimdan olur mu? " dedi. annesi onun kulağına egilere
k
"Asla. Canım kızım asla... " dedi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞIŞ
Teen FictionKilometreler ne kadar acıtır... veya hiç görmediğin birine olan özlemler ne kadar gizlenir... Derinin hikayesi okyanusların ve yolların aşılip mucizeye açılan bir yol. peki o yolu ve hikayeyi sizde kalbinizin derinliklerinde yaşatmak ister misiniz...