Arafla konuşmasından tam 30 dakika geçmiş ve sınava girmisti.
30 dakika önce:
"Ahh ne kadar harika öyle degil mi? "Bir şoktaydi Derin Araf bunları ona hava atarcasina söylerken. Bu da neydi? Araf Derinin hayallerindeki ülkede mi yaşıyordu? Bu doğruydu.
"A-h şe-şey bu ya- yani bu harika..."
"Ahh ewt canım biliyorum. Bunu birde bana sor. Ah ah sana bir sır vereyim mi?" Bir şok daha yaşamak istemese Derin bunu kabul etti.
"O hâlde söylüyorum. Hani biz 9 yaşındayken televizyona Koreli yakışıklı ve bizim yaşımızda olan bir çocuk çikmisti ya işte sırf onun için babama söyledim ve koreye gitmem icin tüm işlemleri yaptırdı. Ayrıca babama onun okuduğu okulun adını verdim ve bu okulda okumak istiyorum dedim babama. Hahaha babam bur çocuk uğruna parasini harcadığımi bilse ne yapar acaba? Neyse neyse hahaha bir görsen okulda onu herkes ona aşık. .." Araf bunları söylerken Derinin yüzü gorulemeyecek kadar aci doluydu.
Ewt bu arkadaş i için harikaydi fakat o ... onun hayallerinin aynısını isteyip gerçekleştiren bir kız vardi onunde. Ama Araf onun bu yüz ifadesini hic takmadi.
Saatine baktı Derin dolmuş gelmis olmalıydı.
"Ah ah şey Araf bu gerçekten ha-harika ama benim gitmem gerek." Dedi Derin ve
"Seni görmek güzeldi ." Diye ekleyip son kez kıza sarıldı ve çıktı.
Farketmemisti. Ağlıyordu hemde öyle böyle degil aci acı. Kalbi bu acıya katlanamiyor aciyi iliklerine kadar gönderiyor ve midesini bulandiriyordu. Bu onu parcaliyordu.
Tam dolmuş durağına yaklasmisti ki durdu. Yapabilirdi onun da hâlâ şansı vardi. Bu sefer daha daha da hızlanarak gitti duraga dolmus kalkıyorduki şoför Derini gördü ve kapıyı açıp onu iceri aldi. Herkes Deribin o acidan akan gözyaşlarına bakti.
Bu duruma aldırmadi Derin. Saatine bakti tekrar birkaç dakika vardı. Hayallerinin sınavına girmek için sadece birkaç dakika...
Tam 10 dakika sonra dolmuş sınav yerinde durdu ve Derin hızla dışarı fırladı. Koşarak sibavin olacağı binaya girdi sınıfına giriyordu ki arkadan bir kadın.
"Buraya şimdi giremezsin genc kız. " dedi kadin. Görevli olmalıydı. Hay aksi dedi Derin içinden
"Bakın hanımefendi bu sınav gerçekten benim için çok önemli izin verin gireyim."
"Bilmem farkında mısın küçük hanim ama herkes bu sınava onlar icin önemli olduğundan giriyor ve senin onların dikkatini dağıtmaya hic hakkın yok."
Küçük hanim mi ? Bu da neydi şimdi. Kadın resmen kükruyordu. Derin zaten oldukca sinirliydi simdi bu kadin kim oluyordu da onun hayallerini yıkıyordu.
Derinin biraz daha ısrar etmesine rağmen kabul etmedi kadin.
Derin kükreyerek
"Heyy buranin yetkili kisisi kim? Hemen beni onun yanına götürün. "
"Benim." Dedi arkadan bur ses. Hemen arkasına döndü Derin. Şık gitinimli bir kadın duryordu karsisinda.
"Eğer bir sorun varsa odam üst katta oraya gelebilirsin." Kadın ust kata çıkarken Derinde çıktı onun araksinsan.
Kadinin odasina girdiler ve durumu anlatti daha deminki Derinin uyuz olduğu güvenlik.
"Ayşe hanim Teşekkürler siz çıkabilir siniz." Dedi
kadın
"Ah tabi." Dedi ismi Ayşe olan görevli bunları söylerken dik dik Derine bakıyordu. Bunu hiç umursamadi Derin.
"Ayşe hanim hakli senin sınavı bozmaya hakkin yok. Çok önemli bir sebebin yok öyle değil mi yani bu sınava girmek için? "
"Sena hanim. " kadının ismini masasındaki aldigi ödüllerden görmüştü.
"Hiç aşık oldunuz mu?"
"Ah bu nasıl bir soru?"
"Lütfen cevaplayın. Aşık olup yandiniz mi? Sonra kül olup oradan oraya savrulmaya basladiniz mi? Soruyorum çünkü su an ben o halde yim ve benim tek umudum su an o sınava girmek. " ağlıyordu Derin
Kadıninsa gözleri parildiyordu. Anlamışti Derin onunda bir acısı vardı. Bir aşk acısı.
"Beni izle" dedi kadın ve Derinle birlikte aşağı sınavın olacağı sinifa doğru yürüdüler.
Minettardi Derin. Nasıl olduğunu bilmesede daha deminki sözler ağzından hızla o bile anlamadan çıkmıştı.
Hikayesi... farklıydı!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞIŞ
Teen FictionKilometreler ne kadar acıtır... veya hiç görmediğin birine olan özlemler ne kadar gizlenir... Derinin hikayesi okyanusların ve yolların aşılip mucizeye açılan bir yol. peki o yolu ve hikayeyi sizde kalbinizin derinliklerinde yaşatmak ister misiniz...