"BAĞIRMA"

83 8 0
                                    

Derin fal tasi acilmis gözleri ile önünde duran Minho ya bakıyordu. Minho tekrar sordu kaşlarını kaldirarak:

" Nesin sen? "

Rachel bu soruyu unutmustu

"Ah..sey be- be-n ben ... Rachel! "

Alayci bir bakis ile Rachel i işaret ederek

"İsmini unuttun sanırım" dedi

Rachel hafif ve heyecan dolu bir kahkaha ile

"Ahh şey Hayır sadece şoktaydim"

" Aha sanırım 'acaba onları nasil alt ettim ' diye düşünüyordun? Bende merak ediyorum"

Rachel gülümseyen dudaklarına götürdü parmaklarini gözleri parildiyordu. Icinden Hayır seni gördüğüm icin şoktaydim diyordu. Gulumsemesi durmamisti tam tersine ona her baktığında biraz daha gülümsüyordu.

Minho Rachel e yaklaşmaya basladi . Rachel heyecandan ne yapacagini bile bilemiyordu. Minho elini Rachelin alnina götürdü. Kizin alni kanıyordu.

" Sanırım o pislikler sanada zarar verdiler " dedi Minho. Rachel elini hizla alnina götürdü heyecandan acısını bile hissetmemisti.

"Oh! Aaa olsun önemli değil az sonra durur" dedi çantasını yerden aldi ve icinden bir peçete cikartip kanayan alnini sildi.

Minho gözlerini kisarak kıza bakti ve

" Hey burada bekle. Yara bandi alıp gelecegim."

"Ahh! Hayır gerçekten gerek yok. Bak azaldi bile " dedi alnini göstererek. Fakat farkında değildi alnini dahada cok kaniyordu.

" Hey. Sadece burada bekle " dedi Minho koşarak biraz ileride bulunan markete gitti.

O giderken pür dikkat onu izliyordu Rachel. Bunun bir rüya olduğunu düşündü önce. Ama gerçekti. Biraz sonra Minho geldi ve

" Ahh! İşte burada."

Dedi . Rachel uzanarak elinden aldi yara bandını yavaşça. Normalde eline veya bacağına kolayca yapıştırirdi yara bandini fakat alnina yapıştırmak zordu. Min ho onun o komik halini ellerini ceplerine atmış bir şekilde izliyordu.

Yavaşça yaklasti ve kızın elinden bandi aldı. Kibar bir şekilde bandi alnina yapıştırdi Rachelin. Fazlasiyla yakindilar. Min ho bunu fark edince geri çekildi.

Başka bir tarafa bakarak

"Oldu." Dedi. Rachel gülümsedi ve başını eğerek

"Teşekkür ederim! " dedi. Min ho yine başka bir tarafa bakarak.

" Önemli değil" dedi. Utanmisti. Rachel onu hep unutmustu asil kötü durumda olan Min ho idi . Dudaklarından kan süzülüyordu. Rachel bunu fark edince reflex olarak hemen önüne atladi ve kendi pecetesi ile Minho nun yüzündeki kanları sildi.

Min ho pür dikkat önünde onun yüzünü silen kiza bakıyordu. Kız kormusa benziyordu.

"Hey!! O pislikleri az bile dövdüm su yaptıklarına bak!!!" Diye inledi yoldan geçenler ona doğru bakıyordu. Min ho hizla Kizin elinden peceteyi aldi ve yüzünü kendisi silmeye başladı.

"Ahh şey Özür dilerim. " Diyerek geri bir adim atti fakat Min ho onun kolunu tutarak kendine cekti. Yüzünü kendine yasladi. Rachel ne olduğunu anlayamamisti.

Arkadan bir sürü köpek sesi duyuldu. Rachel köpekten fazlasıyla korkardi peku Min ho bunu nasil anlamisti?

Min ho yavasca Rachelin kulagina egildi ve

"Sakın bağırma." Dedi sessizce köpekler dahada fazla artiyordu. Eli Min honun elini dahada fazla Sıkmaya başlamisti.

"Üç dediğimde. .. bir! İki! Üç! " min ho hizla kizin elini tuttu ve koşmaya başladı. Köpekler dahada huzlanmus ve cogalmislardi . Yıllar önce özel olarak yetistirilmis köpeklerdi hepsi.

1 haftadır sahibi onlari ariyordu. Çünkü bu köpekler sadece sahibini isirmiyordu. Bu yüzden bütün polisler onlari ariyorduki o sırada Min ho mu onları bulmustu yoksa onlar mi Minhoyu?

Hiç durmadan kostular. Min ho koşarken t- shirt unun fazlasıyla serinledigini hissetti yavaşça t-shirt une bakti. Islanmisti. Muhtamelen Rachel aglamisti. Kiza döndü korkudan kaskati kesilmis suratından yaşlar daha fazla akıyordu.

Minho kızı döndürdü ve kendine çekerek

"Korkma." Dedi bunu neden yaptığını bilmiyordu fakat kızı öyle görünce çok uzulmusti.

Önlerinde bir polis arabasi vardı. Sahibi köpekleri görünce hızla köpeklere koştu. Köpekler sahibini görünce sakin ve uslu bir şekilde durmaya başladı.

10 dakika sonra köpeklerin sahibi minho ya yaklaştı ve

" Cok tesekkur ederim efendim cok!! " Rachel e bakti

"Kız arkadaşınızı da korkuttular " yavaşça başını salladi. Min Ho bu 'kız arkadaş' lafını duyunca şaşkın bir ifadeyle adama bakti. Rachel ise sarildigi kollardan dönüp aynı ifade ile adama baktı.

İkiside ayni anda

"Kız Arkadaş mi?!!!!!!"

AŞIŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin