Helyet foglaltunk majd rendeltünk.
Zozóval beszélgettünk,nevettünk és tök jól éreztük magunkat.Ez a jókedv persze csak addig tartott amíg nem pillantottam meg Zozó válla fölött Dominikot az exemet.Amint észrevette,hogy szúrós tekintettel nézek rá vigyorogva odasétált az asztalunkhoz.
-Kit látnak szemeim?-kérdezte még mindig vigyorogva.
-Tűnj el innen!-mondtam miközben próbáltam a szememmel gyilkolni.
-Akkor gyere velem!-kacsintott rám Dominik majd megakadt a szeme a velem szembeülő Zozóra aki csak értetlenül nézett a srácra.
-Ő ki?-nézett ismét rám és Zozóra mutatott.
-Az nem a te dolgod.-vontam meg a vállam.
-Csak nem az új palid?-nevetett gúnyosan-Hamar lecseréltél.
-Ahhoz neked semmi közöd.
-Napok kérdése és visszaszerezlek.-kacsintott rám majd visszament a saját asztalukhoz.
-Ez ki volt?-kérdezte Zozo.
-Menjünk el innen és elmondom.
Fizetés után távoztunk és amint kiértünk elkezdtem mesélni neki Dominikról.
Elmondtam,hogy jöttünk össze majd azt is,hogy a legjobb barátnőmmel csalt meg és minden apró részletet.Miután befejeztem a sztorizást Zozo szembefordított mágaval.
-Nagyon sajnálom amit ez a rohadék tett veled-mondta de mielőtt megszólalhattam volna folytatta-Ha mégegyszer meglátom ígérem kinyírom-mosolygott rám.
-Köszi de nem lesz rá szükség.Elintézem-egy kövér könnycsepp kicsordult a szemem sarkából amit Zozo rögtön letörölt majd közelebb húzott magához de még volt köztünk távolság.
-Ne sírj kérlek mert akkor én is elkezdem.-súgta a fülembe.A mellkasáig értem.Igen tudom kicsi vagyok.Mágához szorított így már egy papírlap sem fért volna el köztünk.Sokáig álltunk volna így ha nem zavar meg minket egy 13-14 év körüli lány.
-Sziasztok bocsi,hogy zavarlak titeket de csinálnátok velem egy fotót kérlek?
-Persze.-válaszoltuk egyszerre.
A fotó után a kislány elköszönt mi pedig beszálltunk a kocsiba,Zozo hazavitt,elköszöntünk majd fürdés után bevágtam magam az ágyba és elaludtam.Köszi a segítséget @_Blanka_wp!❤❤
YOU ARE READING
𝙴𝚐𝚎𝚛𝚋𝚎𝚗 𝚔𝚎𝚣𝚍𝚘̄𝚍𝚘̈𝚝𝚝 𝚖𝚒𝚗𝚍𝚎𝚗
Romance-szünetel- Melinda influencer aki úgy dönt hogy barátnőjével,bátyjával és a bátyja barátnőjével elmennek Egerbe. Elsőnek strandra mennek ahol a lány találkozik Kempf Zozoval.