23.rész

151 5 1
                                    

Miután bemutattuk Zozonak az otthonunkat megvacsoráztunk.
-Még mindig nem hiszem el,hogy a nővérem egy világbajnokkal jár!-nézett fel a tányérjából a húgom mire mindenki nevetésben tört ki.
Vacsora után felmentünk a szobánkba amíg a többiek a medencében áztatták magukat.Azt mondtuk veszünm fel fürdőruhát.Persze nem igaz.Csak kíváncsi voltam,hogy Zozo mit gondol a családomról és ezt nem előttük akartam megbeszélni.Amint beléptünk az ajtón Zozo megpillantotta a régi naplóim amiket 14-15 évesen írtam.
-Légyszi egyet elolvashatoook!-váltotz á kisfiús módba
-Kedves Kempf Zoltán!Világbajnok vagy,de a naplóírás szabályait nem ismered?-húztam fel a szemöldököm
-Uuu el is felejtettem,jó hogy mondod!-mosolygott rám
-Na de neked mi a véleményed a családomról így az első pár óra alapján?-ültem le az ágyra mire ő leguggolt velem szembe.
-Nagyon kedvesek,a húgod is elég cuki a maga módján.Kívülről anyukádra hasonlítasz.Barna szem,hosszú barna haj,gyönyörű,sima arc,a legaranyosabb mosoly és tökéletes alak.-minden egyes szóval közelebb került az ajka az enyémhez majd az utolsó szónál összeért az említett testrészünk és hosszú csókcsatát kezdtünk majd levegő hiányában elváltunk.-Apukádtól örökölted a humorod.Ritka szar.-nevetett és tekintete a szám és a szemem között cikázott.
-Egy seggfej vagy!-csókoltam meg ismét
Most azonban nem váltunk el.Kezeit a felsőm alá vezette majd egy mozdulattal levette.Én is tettem ugyanezt az ő felsőjével.Majd lekerült minden ruhadarab ami rajtunk volt.A húgom hangja az ajtó másik oldalám választott el minket.
-Gyertek már anyáék azt hiszik,hogy letéptétek egymásról a fürdőruhát.Gőzöm sincs ez mit jelent de siessetek!-nyávogta
-Jó,oké egy pillanat és megyünk-mondta ki nevetés nélkül Zozo.
Majd mikor hallottuk,hogy lement a lépcsőn egyszerre tört ki belőlünk a nevetés.A ruhásszekrényemhez siettem és kikaptam egy egyszínű,fekete bikinit majd egy kék csíkos fürdőgatyát is Zozonak.Nem tudom hogy kié és mit keres ott de megmentette Zozot.Ahogy csak tudtunk úgy rohantunk le a lépcsőn majd az udvarra.Se nekem se Zozonak nem volt kedve belemnni a vízbe ezért a napon süttettük habtestünket.
-Amúgy honnan van a rövidnadrág?Minden pasitól van egy alsógatyád vagy egy fürdőnadrágod?-kérdezte gúnyolódva
-Arra esetleg nem gondoltál drága,egyetlen Zozokam,hogy van egy bátyám aki nem csupaszon szokott pancsikolni?-kérdeztem vissza én is gúnyolódva
-Tényleg...Tamás.Hol van?
-Utazgat az új barátnőjével Alexával.Veronikát dobta mert egy ribanc.Hogy miért ribanc azt nem mondta el de sejtem,hogy rájött hogy Vera megcsalja.
-Az szar ügy.-húzta meg a vállát Zozo
-Tudod most megjött a kedvem a fürdéshez,jössz?-állt fel mellőlem
-Nem,nincs kedvem.
-Ha te nem jössz majd én viszlek-mondta és mielőtt bármit mondhattam volna bekevágott a medencébe.Amint feljöttünk a felszínre lenyomtam őt a víz alá.Vagyis próbáltam de akárhogy erölködtem megse mozdult majd ismét a medence alján találtam magam.
-Jó,jó elég kesz kösz!
-Olyan édesek vagytok-gyönyörködött bennünk anyu.
-Nem,nem,nem.Én vagyok édes ő minden csak nem édes.-kezdtem cukkolni Zozit
-Na,most ki is az egoista?-kérdezte majd rövid csókot lehelt ajkamra.
-Szeretlek!-húzódott el tőlem óvatosan,hogy a szemembe nézhesssen.
-Én is szeretlek!-pusziltam meg az arcát.
Már messziről hallottam a húgom fujjolását.
-Ugyan törpe ha te fogod csinálni nem lesz ennyire undi!-mondta Zozo mire mindenki elkezdett nevetni.Szeretem ezt.Nagyon.Amikor így együtt vagyunk és mindenkinek jó kedve van,senki vállát nem nyomja teher és a kedvencem amikor századjára mesélik el anyuék hol látták meg egymást először.Persze ezt a történetet Zozo még nem hallotta ezért anyuék szerint muszáj elmesélniük Zozi miatt.

𝙴𝚐𝚎𝚛𝚋𝚎𝚗 𝚔𝚎𝚣𝚍𝚘̄𝚍𝚘̈𝚝𝚝 𝚖𝚒𝚗𝚍𝚎𝚗Where stories live. Discover now