Megcsókolt.Akárhányszor megcsókol olyan érzés kap el amit eddig még tényleg senki nem váltott ki belőlem.Többet akarok belőle.Nem elég az,hogy néhányszor megcsókol,én többet akarok.Őt.De minden porcikáját.Ez így olyan mintha csak egy játék lennék neki.Valószínüleg ez az érzés addig fog kísérteni amíg nem mondja ki azt a mondatot amit mindennél jobban várok.Sokszor elképzeltem már,hogy egy csokorral a kezében,iszonyúan cuki mosollyal az arcán megkérdezi,hogy"Lennél a barátnőm Melinda?"Mindketten beleszédültünk a szenvedélyes csókba így óvatosan eltoltam magamtól hogy szemébe nézhessek.
-Te pedig cuki vagy amikor mosolyogsz!-mondtam eröltetett mosollyal az arcomon.Erre válaszul csak egy puszit nyomott az arcomra.Miután végeztünk a reggelivel én hazamentem.Persze,alig bírtam elszakadni Zozotol de egyszer haza kellett mennem,hogy Tamásék ne kapjanak sokkot,hogy így eltűntem.Mondjuk Andi biztos,hogy elmondta nekik hogy miért léptem le.Nem,biztos,hogy nem.Andi megbízható lány.Amint beléptem a szobába Andi eldobta telefonját(szerencsére nem lett baja a készüléknek)és a hátamra ugrott.Akkora lendülettel ugrott rám,hogy mindketten ráestünk az ágyra.Andi szakította meg a nevetést.
-Ugye volt...tudod?-kérdezte perverz mosollyal az arcán.
-Hát....talán-válaszoltam enyhe mosollyal az arcomon mire Andi elkezdett sikítozni amitől majdnem megsüketültem.
-Ne sikíts te fogyatékos meghallják Tamásék.-a nevetéstől alig tudtam megszólalni de szerencsére ki tudtam nyögni ezt a mondatot.Andi abbahagyta a sikítást majd ismét perverzen mosolygott.
-Ugye jó volt?
-Isteni volt.De én nem ezt akarom.Nem akarok a kúrógépe,a játéka lenni.Én a barátnője akarok lenni, a szerelme aki miatta él és hal.Aki ha nem látja őt,nem érzi az illatát,nem hallja a kurva cuki hangját akkor senkinek érzi magát.Nelküle árva vagyok.Nem a farka kell,vagy a csókjai hanem minden porcikája.-vallottam érzéseimről de az utolsó mondaton már elcsuklott a hangom.
-Csajsziii ha nem szeretne szerinted ennyit lógna veled?Ha kihasználna csak akkor hívna fel ha szarul érzi magát.De hidd el nekem biztos,hogy ő is ugyanezt érzi.-nyugtatott Andi.
Sírásomat egy csengő zavarta meg.
____________________________________
Na sziasztook itt a kövi rész.❤
Lassan beszeretném majd fejezni a könyvet mert hanga01 -el írunk egy új könyvet ami hát..sokkal jobb lesz.xd
YOU ARE READING
𝙴𝚐𝚎𝚛𝚋𝚎𝚗 𝚔𝚎𝚣𝚍𝚘̄𝚍𝚘̈𝚝𝚝 𝚖𝚒𝚗𝚍𝚎𝚗
Romance-szünetel- Melinda influencer aki úgy dönt hogy barátnőjével,bátyjával és a bátyja barátnőjével elmennek Egerbe. Elsőnek strandra mennek ahol a lány találkozik Kempf Zozoval.