6.rész

321 11 0
                                    

Javasoltam Tamáséknak,hogy inkább menjünk a szállásra.Mikor felértünk a szobánkba lehuppantam az ágyra majd Andi közölte hogy mindjárt jön csak otthagyott valamit a strandon. Megnéztem a telefonomat,megnyitottam az instát és jött egy értesítés,hogy Zozo Kempf bekövetett.Megnéztem a képeit majd visszakövettem a képeit persze nyuszi voltam likeolni. De nem is baj nem akarom,hogy azt higyje bejönn nekem.Vagy mégis bejön?Nem,az nem lehet most láttad először még nem is ismered semmit nem tudsz róla.Már 1 óra telt el amióta Andi elment és kezdtem aggódni tehát felhúztam egy cipőt és rohantam a strandra viszont a strand már bezárt.Nagyon megijedtem össze-vissza kapkodtam a fejem majd megláttam egy fagyizót ahol Andi nevetgélt azzal a csapattal akiket a mai nap folyamán láttam és persze mikor közelebb mentem láttam,hogy ott van az a bizonyos fiú is.De nem vele foglalkoztam hanem Andival.
-Miért nem hívtál?Tudod te mennyire aggódtam?-hadartam idegesen Andira nézve ő pedig felsóhajtott és elmagyarázta mi történt.
-Tehát ugye elhagytam a fülbevalómat és visszajöttem megkeresni és akkor találkoztam ezzel a kedves csapattal akik segítettek a keresésben és cserébe meghívtak őket egy fagyira.
-Akkor is írhattál volna egy üzit nem gondolod?-feleltem elég flegmán.
-Neharagudj!-nézett rám szomorúan.
-Mindegy-nem tudok ellenálni ennek a nézésének.
Még volt egy hely de persze csak Zozoval szemben.Leültem és kértem 2 gombóc csoki fagyit.Mikor a zsebembe nyúltam,hogy fizessek kipergett az összes apróm és elég sok időbe telik összeszedni főleg úgy,hogy az aprók színe egyezik a padló színével.Lehajoltam,hogy elkezdjem összeszedni és ilyenkor jött a megmentőm Zozo aki kifizette helyettem.Erre felkaptam a fejem és megköszöntem Zozonak aki egy mosollyal díjazta majd segített összeszedni az aprókat és a kezébe nyomtam a rengeteg aprót hogy visszaadjam a fagyi árát mire ő egy mosollyal a szája szélén azt mondta ez ajándék.Visszagyömöszöltem az aprókat a zsebembe és egy enyhe mosollyal díjaztam jószívűségét.Egy ideig még beszélgettek a többiek majd felálltam és kijelentettem,hogy nekünk mennünk kell mert Tamásék biztos aggódnak.Már épp indultunk volna mikor Zozo utánunk futott és közölte,hogy ő szívesen elvisz minket.Beleegyeztem de én ültem hátra Andit pedig előre ültettem, hogy minnél távolabb legyek Zozotól.Nem akarom,hogy azt higyje nyomulok.Csak bámultam ki az üvegen és gondolkodtam.Nem,nem Zozon és nem is azon,hogy Vera megcsalta Tamást.Csak azon,hogy mit kéne vacsizni.😅Pár perc múlva megállt a kocsi.Zozo elsőnek nekem nyitotta ki az ajtót majd Andinak.Megköszöntük neki,hogy elhozott minket majd felmentünk a szobánkba.

𝙴𝚐𝚎𝚛𝚋𝚎𝚗 𝚔𝚎𝚣𝚍𝚘̄𝚍𝚘̈𝚝𝚝 𝚖𝚒𝚗𝚍𝚎𝚗Where stories live. Discover now