24.rész

125 4 1
                                    

Amíg anyuék meséltek addig én bementem a házba mert fáztam.Felkaptam Zozo egyik fekete pulcsijat es visszamentem a többiekhez.
Miután a történet végére értek mindenki felment a szobájába.Én pedig kihisztiztem,hogy Zozo kezdje el velem nézni a Vámpírnaplókat.Az első 2 rész után elálmosodtunk ezért kikapcsoltuk a gépet amiról ment a sori és szorosan hozzábújtam.
-Ígérj meg valamit!-szólaltam meg mielőtt elaludt
-Mit?
-Hogy ez örökké fog tartani
-Mármint mire gondolsz?
-Ez.Mi.Ígérd meg,hogy örökké velem leszel és soha nem hagysz el.Kivéve ha kajáért mész.-kuncogtam el a véget
-Megígérem.Megígérem,hogy örökké szeretni foglak történjék bármi!-nyomott puszit a homlokomra,behunyta szemét és elaludt majd én is tettem ugyanezt.
Hajnali 3 kor felkeltem,mert rosszat álmodtam.Pontosabban azt,hogy a szüleim eltűntek,Zozot a szemem láttára lőtték le a húgom pedig egy tó mélyén fulladozott.Nem ritkán álmodok ilyeneket de ha álmodok az egyik  megtörténik.Vagyis nem mindig tehát remélem most így lesz.Levegőre vágytam ezért felmásztam a tetőre.Nekem ez úgymond a búvóhelyem.Nem az emberektől bújok el hanem a problémáim elől.Persze,csak egy kis időre.Meg 10 perc sem telt el egy kez csuszott a vallamra.Zozoé,nyílván mindig tudja mikor kell betoppanni.
-Mi a baj?-ült le mellém
-Rosszat álmodtam.Nagyon rosszat-csordult ki egy könnycsepp a szemem sarkából
-Mindenkinek vannak rossz álmai de ezek nem feltétlenül teljesülnek,ne is rágódj ezen,szívem.-ölelt magához
-Nem fogok esküszöm de most had sírjam ki magam.Szükségem van rá.-sírva hajtottam a fejem a vállára.

Miután az utolsó könnycsepp is kicsordult a szememből egy hosszú csókot nyomtam Zozo ajkára.
-Szeretlek-mondtam miután elváltunk egymástól
-Én jobban-puszilta meg a homlokom
Miután lementünk a tetőről eldöntöttük,hogy nem maradunk tovább és elmegyünk mozizni.Miután véget ért a film Zozo Pesti lakására mentünk.Szerintem mindenki tudja mi történt utána.Egymás karjaiban aludtunk és keltünk fel.Vagyis én hamarabb.Kimentem a konyhába csinálni valami reggelit és bundáskenyérre esett a választásom és neki is láttam.Épp az utolsó kenyeret vettem ki az olajból amikor egy álmos Zozonak ütköztem.
-Hát szia Zozii,jóreggelt-nyomtam puszit az arcára
-Szia szívem,mit mit csinálsz?-nézett a kezemben tartott tányérra
-Bundáskenyeret,kérsz?
-Persze ide vele-kapta ki a kezemből a tányért
A reggeli úgy telt el,hogy megbeszéltük,hogy ma pihis napot tartunk és a Netflix rabjai leszünk mára.
Épp a Fiúknak akiket valaha szerettem című film felénél tartottunk amikor megszólaltam.
-Ígérd meg,hogy ez örökké fog tartani!
-Hát...csak mára beszéltük meg,hogy lustulunk.-felelte egy kisebb mosoly kíséretében
-Nem arra gondoltam te buta szépfiú-csaptam meg a kispárnámmal mire ő nevetni kezdett
-Ezt visszakapod-mondta és felém tornyosult majd gyilkos csikizésbe kezdett a testem minden részén.
-Neh,neh hagyd abba kérlek-szenvedtem
-Csak még egy kicsit-és két másodperc múlva abbahagyta majd az ölébe igazított.
-Megígérem,hogy örökké szeretni foglak-mondta egy hosszas csók után
-Szeretlek-mondtam mélyen a szemébe nézve
-Én sokkal jobban-nyomott még egy csókot az ajkamra.Egy csóknak indult de száz lett belőle.
Lassan lefektett és még lassabban vette le a pólómat(vagyis az ő pólóját mivel az övé volt rajtam)majd a fehérneműmet is.Végigcsókolta testem minden részét kivéve azt a  részt.Majd én következtem.Mivel póló nem volt rajta egy mozdulattal lerántottam róla a nadrágját és hozzá hasonlóan én is végigcsókoltam a felsőtestét.Majd levettem a boxerét és megtörtént.
Levegő után kapkodva feküdtünk le egymás mellé.A filmnek épp most lett vége így megkerestem a 2.részét és elindítottam majd Zozo mellkasára feküdtem és úgy aludtam el.

𝙴𝚐𝚎𝚛𝚋𝚎𝚗 𝚔𝚎𝚣𝚍𝚘̄𝚍𝚘̈𝚝𝚝 𝚖𝚒𝚗𝚍𝚎𝚗Where stories live. Discover now