-Mit keres itt ez a pali?-kérdezte meglepődve.
-Ja semmit...csak átjött fimezni-hazudtam
-Oké de nincs semmi köztetek?-kérdezett mire Zozo felkapta a fejét és rámnézett.
-Beszélnünk kell.-jelentettem ki.Vettem egy levegőt és már beszédre nyitottam volna a szám amikor Zozo megszólalt.
-Tehát nem tudom,hogy Melinda mit érez irántam de azt tudom,hogy én teljesen oda vagyok érte.Ezt eddig nem mertem elmondani mert féltem,hogy Melinda nem így érez.De akármit is érzel irántam-nézett a szemembe -tudd,hogy mindennél jobban szeretlek.
Szeret.Tehát szeret.Ez az a szó amit hallani akartam.Mindenki úgy dobálózik ezzel a szóval mintha ez egy általános szó lenne pedig nem,ez rohadtul nem az.Csak annak mondjuk ki a szeretlek szót akit tényleg tiszta szívünkből szeretünk.Akiért élünk,halunk aki tényleg kiegészít minket.Aki nélkül nem tudunk levegőt venni és ha nincs itt velünk abba belepusztulunk.Legalábbis én csak akkor mondom ki ezt a szót ha tényleg szeretek valakit.Könnybe lábadtak szemeim,Zozot már nem láttam tisztán a könnyeimtől.Viszont azt még láttam,hogy elég értetlenül néz rám így cselekedtem.
-Szeretlek Kempf Zoltán-mondtam boldogan és a nyakába ugrottam a fiúnak.Szorosan magához húzott és a lehető legérzelmesebben csókolt meg.
Tamás tátott szájjal figyelte az eseményeket és közben Vera is csatlakozott hozzá így már két tátott szájat láttam meg Zozo válla fölött.
Andi sikítozva és ugrándozva tapsolt.
Én pedig a legboldogabb ember voltam a Földön.A Földön amit eddig sötétnek és üresnek láttam aztán jött ez a csoda fiú és gyönyörű,élénk színeket varázsolt körém.Zozo magához húzott még egy csókra.Lassan eltolt magától,hogy a szemembe nézhessen.Elmosolyodott majd egy tincset a fülem mögé simított és megölelt.Végre én is éreztem azokat a hevesen csapkodó óriás pillangókat a gyomromban amikről eddig azt hittem csak könyvekben léteznek.A csodás pillanatot persze muszáj volt Tamásnak megzavarnia.
-Khhmm..khmmm menjetek szobára-mondta gúnyosan.
-Figyu!Neked ugye ez nem baj és örülsz a boldogságomnak?-mutattam fel az összekulcsolt kezünket Zozival.
-A boldogságod a legfontosabb viszont ha a pali összetöri a szíved cserébe összetöröm a csontjait-kacsintott Zozora.
-Zozo a nevem és a világ összes kincséért sem tudnám őt bántani -miután kimondta a mondatot belepuszilt a hajamba.
-Csajsziii én nem hiszem el hallod olyan cukik vagytok-ugrott a nyakamba a két lány Vera és Andi szószerint egyszerre.-Ezt fel kellett volna venni olyan volt mint a filmekben.-szólalt meg Vera.
-Na jólvan csináljunk valamit-csapta össze a tenyerét Tamás.
YOU ARE READING
𝙴𝚐𝚎𝚛𝚋𝚎𝚗 𝚔𝚎𝚣𝚍𝚘̄𝚍𝚘̈𝚝𝚝 𝚖𝚒𝚗𝚍𝚎𝚗
Romance-szünetel- Melinda influencer aki úgy dönt hogy barátnőjével,bátyjával és a bátyja barátnőjével elmennek Egerbe. Elsőnek strandra mennek ahol a lány találkozik Kempf Zozoval.