Mikor reggel felébredtem első dolgom volt megnyitni az instát.Zozotól érkezett pár üzenet amiben megírta,hogy nagyon jól érezte magát tegnap és hogy szeretne találkozni mert kéne beszélnünk valamiről.Kisétáltam a fürdőbe megmosni az arcomat.Miután a kávémat is megittam Andira pillantottam és rájöttem,hogy mostanában nem igazán foglalkozom velük.A szobából ordibáltam Tamáséknak,hogy szeretnék velük valamiről beszélni.Még 3 ig sem számoltam el már itt volt mindenki.
-Sajnálom,hogy elhanyagoltalak titeket esküszöm többet nem fordul elő.-mondtam hadarva.Nem akartam Zozoról beszélni nekik.Még azt sem tudom szeretem-e egyáltalán vagy csak vonzódom hozzá és amíg én nem tudom a választ nekik sem kéne.
-Kárpótolhatsz minket ha ma eljössz velünk mozizni.-mondta Tamás
Andi csak szó nélkül megölelt ami nekem furcsa volt az ilyen dolgokon baromira kiszokott akadni.Na mindegy.Átöltöztem és indultunk is.
Útközben már a lányokkal megbeszéltük,hogy a Miután összecsaptunk-ot nézzük ha pedig Tamás ellenzi akkor megnézzük nélküle.De szerencsére nem volt semmi kifogása sőt úgy látszott nagyon bejött neki a film.Elmentünk még a mekibe a film után.Tamás néha megemlítette,hogy Tessa milyen jó csaj.
Ezt barátnője csak egy szúrós tekintettel díjazta.Miután hazaértünk elmentem fürödni.Amint felöltözve kiléptem a fürdőszobából a telefonomat vettem kezembe.Épp az instát lapozgattam mikor csörgött a telefonom ugyanis Zozo hívott.
-Igen?-fogadtam a hívást
-Hiányzol.-mondta a lehető legédesebb hangján.Elmosolyodtam persze ő ezt nem látta.
-10 perc múlva tali a szállásotok előtt?-kérdezte
-Jó de csak ha megígéred,hogy nem rabolsz el és nem erőszakolsz meg.-mondtam nevetve.
-Jó,jó.-válaszolta szintén nevetve
-Mire esküszöl?
-Az életemre.-felelte majd elköszöntünk egymástól és leraktam.
-ÚRISTEN ÚRISTEN KI VOLT AZ?-pattant ki az ágyból Andi akiről eddig azt hittem alszik.Neki nem tudok hazudni így muszáj volt elmondanom neki.
-Jó ha elmondom akkor megígéred,hogy titokban tartod?-kérdeztem mire válaszul bólintott egyet.
-Na tehát ugye tudod van az a srác aki segített összeszedni az aprót a fagyisnál.Na hát az van hogy...elvitt tegnap vacsorázni és miatta hanyagoltalak így el titeket amit sajnálok de most is rettentően hiányzik és tudod...-itt vettem egy nagy levegőt-lehet,hogy beleszerettem.De még én sem tudom eldönteni,hogy ez csak vonzódás vagy tényleg fülig belézúgtam.
-Nyugi kell még idő mire erre rájössz mit érzel tölts vele ennél is több időt aztán rájössz és ne izgulj nem fogok rád haragudni.Tamásékat pedig bízd rám.
-De légyszi nekik ne mond el.-erre csak mosolyogva bólintott és magához ölelt.
-Amúgy tényleg nagyon helyes az a pali és menő is.Képzeld van egy youtube csatornája is.A csapat akikkel pedig fagyiztunk rájuk emlékszel?-bólintottam- ők voltak a csapattársai az Exatlonban.Harmadik helyezést ért el.BMX világbajnok is. Lehet ennél menőbb valaki?-tátott szájjal hallgattam a meséjét.
-ÚRISTEN!EGY VILÁGBAJNOKKAL RANDIZTAM?-ezt már ugrálva sikítottam.
-SOHA NEM GONDOLTAM VOLNA HOGY PONT VELE FOGSZ RANDIZNI DE ÖRÜLÖK NEKTEK NAGYON IS.-ugrált ő is velem.
-Basszus pár perc és itt van-kaptam aggódóan a fejemhez.
YOU ARE READING
𝙴𝚐𝚎𝚛𝚋𝚎𝚗 𝚔𝚎𝚣𝚍𝚘̄𝚍𝚘̈𝚝𝚝 𝚖𝚒𝚗𝚍𝚎𝚗
Romance-szünetel- Melinda influencer aki úgy dönt hogy barátnőjével,bátyjával és a bátyja barátnőjével elmennek Egerbe. Elsőnek strandra mennek ahol a lány találkozik Kempf Zozoval.