19.rész

168 4 5
                                    

Egy vadonatúj telefon volt benne.A márkáját nem tudtam megállapítani de nem is az a lényeg.Miután bekapcsoltam a telefont és mielőtt felhívtam volna Zozot kinéztem az ablakon,és szerencsére nem volt itt a kocsi vagyis beszélhetek Zozoval anélkül,hogy bárki meghallaná.Gyorsan tárcsáztam majd 4 csörgés után fel is vette.
-Hallo tessék?
-Zozo én vagyok az Meli...szóval csak annyit szeretnék mondani,hogy mindennél jobban szeretlek és megpróbálok minél hamarabb eltűnni innen addig kérlek vigyázzatok magatokra!-hadartam el
-Hol vagy most?-kérdezte idegesen
-Nem mondom meg mert belehalnék ha bajod esne.Elég ha én szenvedek.-mondtam majd tettem volna le a telefont de Zozo beleordibált.
-MELINDA AZONNAL MOND MEG HOL A FASZBA VAGY!
-Nem,bocsi.-tettem le majd belegondoltam,hogy mi lesz ha idejön és Dominik bántani fogja?Nem,azt nem hagyom.Biztos hogy nem.Ám az ablakból láttam,hogy Dominik kinyitja a kaput így gyorsan betettem(inkább bedobtam)a telót egy fiókba és kimentem a konyhába,hogy úgy tűnjön mintha el lennék foglalva.
-Szia kicsim!-ölelt magához
-Mikor fogsz elengedni végre?-kérdeztem és ellöktem magamtól
-Sohatöbbet.-mosolygott pimaszul
-ÉS HA ÉN NEM VAGYOK ÍGY BOLDOG?HMM?AZ NEM SZÁMÍT?HA IGAZÁN SZERETSZ ELENGEDSZ ÉS ÖRÜLSZ A BOLDOGSÁGOMNAK.DE ÉN VELED NEM VAGYOK BOLDOG EGYEDÜL VELE (ezt nyomatékosan mondtam)ISMÉTLEM VELE VAGYOK BOLDOG-ordibáltam rá a fejére.
-TE PEDIG CUKI VAGY AMIKOR IDEGES VAGY.-ordibált ő is és próbált komoly maradni de nem ment és elmosolyodott.
Veszekedésünket egy ajtónyílás zavarta meg.Dominik a tökéletes pillanatban csókolt meg amikor Zozo belépett a konyhába.Megfordultam,hogy láthassam ki az. Ha szemmel ölni lehetne Zozo már rég megölte volna Dominikot.Én lefagytam egyszerűen nem tudtam most mit csináljak.Kezdjek el mentegetőzni?Vagy csak rohanjak el és ne jöjjek vissza?Zozo ökölbe szorította a kezét majd engem is gyilkolni kezdett az eddig gyönyörű mogyoróbarna szemeivel majd becsapta magaután az ajtót.Eddig földbegyökerezett lábaim futásnak indultak.







𝙴𝚐𝚎𝚛𝚋𝚎𝚗 𝚔𝚎𝚣𝚍𝚘̄𝚍𝚘̈𝚝𝚝 𝚖𝚒𝚗𝚍𝚎𝚗Where stories live. Discover now