-Mondjuk menjünk ki a skateparkba?-kérdeztem
-Az nem is rossz ötlet!-mondta Zozi-viszont akkor nekem vissza kéne mennem a bicómért.
-Veled megyek-pusziltam meg sima arcát
-Akkor mindjárt jövünk-jelentette ki Zozo es kezemnel fogva húzott magával az ajtó felé.
-Csal óvatosan nem szeretnék még keresztanyu lenni!-ordibált Andi a folyosóról amit még kint is lehetett hallani.Zozoval összenéztünk és egy kisebb röhögőgörcs kapott el minket.Miután kinevettük magunkat elindultunk a szállásukhoz.
-Egyébként miért kezdtél el bmxezni?-kérdezte miután kitolatott.
-Apukám bmx ezett még fiatal korában és sokat mesélt a versenyeiről így hát én is kialartam próbálni és a 13.szülinapomra megkaptam az első bmx emet.Azután elmentünk apa régi barátjához és neki volt egy 15 év körüli fia és hát így ő tanított meg bmxezni mert ugye a csávó is nagy bmx es volt.Azóta nem tudom mi van velük Amerikába költöztek és régóta nem láttuk őket Instan neha dumálunk de nagyon elfoglaltak így kb csak egy ilyen 2 mondatos üziket kapunk mint pl "Szio minden rendben?".Na és te miért kezdtél el bmxezni?
-Hát sok videót láttam majd megkaptam az első bringámat és hát így videókbóm tanultam meg.És mond csak mást is sportoltál vagy sportolsz ezen kívül?
-Hát szertornázok de nem igazán szeretem a tornát.Anya régen tornász volt és a beleegyezésem nélkül beiratott tornára.Mindegy,és te?-kérdeztem miközben leparkolt.
-Én kipróbáltam más extrém sportokat de úgy komolyabban nem.Viszont megérkeztünk.-jelentette ki majd kiszállt és beszaladt a bmxéért én addig kint vártam.Egyszercsak kilépett az ajtón a bmxével a kezében viszont nem egyedül.
Egy csajjal.Mikor levette a csajszi a szemüveget felismertem,hogy ez Gabi.Gabi férje volt a tesitanárunk innen ismerem Gabit.Oké,nincs gáz.Zozo berakta a bmxét a csomagtartóba Gabi pedig bement szomszéd házba nem tudon minek de nem is rám tartozik tehát mindegy.Zozo beszállt mellém,közelebb hajolt hozzám és ismét csókcsatát indított.
-Szeretlek!-mondtam két csók között lihegve.
-Én jobban!-válaszolta
-Nem hiszem!-mondtam miközben belemosolyogtam csókunkba
-Szeretnél ezen veszekedni vagy hagyod,hogy megcsókoljam azt a lányt akit a világon a legjobban szeretek?
-Ki az a szerencsés lány?-kérdeztem vigyorogva
-Ő, nézd!-mondta majd folytatta a csókcsatánkat.
Sajnos levegőhiány miatt el kellett válnunk egymástól.Elindultunk és útközbem felhívtük tesómékat és megbeszéltük,hogy a skateparknál találkozunk.Mikor odaértünk a skateparkban Tamásékon kívül senki volt.Nem értem miért nem jönnek ki ilyen jó időben bicózni na mindegy ő dolguk.Bemelegítettünk és felvettük a védőket.Mindenki tud bmxeznu kivéve Verát ígyhát ő csak ült egy padon és nézett minket.Néha levideózta ahogy beadunk egy trükköt.
-Game of bike?-kérdeztem egy box tetejéről
-Mi bajod van?-kérdezett Andi
-Benne vagytok egy Game of bike-ban?-kérdeztem
-Igeeeen de akkor 2 fős csapatokba és én vagyok veled.-állt mellém Zozo
A Game of Bike ot persze mi nyertük meg.A játék után mindenki kifáradt így megegyeztünk,hogy hazamegyünk,rendelünk pizzát és netflixezünk a nap hátralévő részében.
Oh,egyébként Vera lőtt rólam egy tök jó képet még a Game of Bike előtt.
YOU ARE READING
𝙴𝚐𝚎𝚛𝚋𝚎𝚗 𝚔𝚎𝚣𝚍𝚘̄𝚍𝚘̈𝚝𝚝 𝚖𝚒𝚗𝚍𝚎𝚗
Romance-szünetel- Melinda influencer aki úgy dönt hogy barátnőjével,bátyjával és a bátyja barátnőjével elmennek Egerbe. Elsőnek strandra mennek ahol a lány találkozik Kempf Zozoval.